PDA

View Full Version : Gitarist Gezocht Begin. Rock band Gro/Dren



Poison
10 juli 2006, 03:26
Hallo Wij zijn bezig met het oprichten van een rockbandje !
We willen beginnen met covers van bijvb metallica,Guns N' Roses ..enz
Daarna langzamerhand over gaan op eigen nummers
Onze Beschikking bestaat nu uit zanger,bassist,drummer dus we zoeken nu nog 1 of 2 gitaristen en eventueel nog een toetsenist en dan zijn we compleet :rockon: Dus als je een beetje gitaar kan spelen en je zoekt nog een band laat het me weten want we willen zo snel mogelijk beginnen met oefenen !!! :hippie: Groetjes Poison :rockon:

Rude Perception
10 juli 2006, 04:17
jammer dat het niet in de buurt van haarlem is, anders had ik wel interesse gehad...

Poison
10 juli 2006, 12:17
ja helaas das een beetje verweg maar succes met vedder zoeken :gitarist:

Bruce
10 juli 2006, 12:34
ja helaas das een beetje verweg maar succes met vedder zoeken :gitarist:
Vedder heeft al een bandje, denk niet dat ie interesse heeft :-)

syts
11 juli 2006, 22:52
he...

klinkt interessant... komuit emmen en heb zeker wel interesse, speel nu een jaar of 2 en gaat me aardig af vind ikzelf. :satisfie:

dus hoor het wel voor een eventuele afspraak ozd.

mazzels

Poison
12 juli 2006, 12:58
Hoi zag op je profiel staan dat je :B acoustisch gitaar speelt het is wel van belang dat je :strat: elektrische gitaar speelt dus laat dat maar evve weten !!!
groetjes poison

JasonX
17 juli 2006, 01:07
Ey, waar komen jullie precies vandaan dan?
of beter gezegd, waar oefenen jullie precies en wat is de gewenste leeftijdsgroep?

Greetz JasonX

Poison
17 juli 2006, 11:51
We moeten nog beginnen ! Maar waaschijnlijk wordt het oefenruimte in groningen en leeftyd van omg 16 tm 30 jaar ! :rockon: groetjes poison

JasonX
17 juli 2006, 16:56
Okay, Groningen zou voor mij nog wel haalbaar zijn, ikzelf ben 17 jaar als je nog een gitarist nodig bent mail me dan even, of voeg me toe op msn:)

Greetz Jason :rockon:

biels
18 juli 2006, 17:00
hmm, ben 17 en speel ook gitaar. donderen is wel in de buurt... ook misschien msn ofzo? :)
niels

Poison
18 juli 2006, 23:06
Ja zeker heb ik msn The-poison-80@hotmail.nl groetjes poison :rockon: