PDA

View Full Version : Duivels Nummer



Bloodline
9 juli 2006, 15:25
Na veel tips van jullie etc heb ik geleerd hoe ik een stuk beter met compressie moest omgaan enzo. Ik weet et niet, ik heb dit nummer geschreven en voelde me heel duister om echt iets zwaars te schreven. Wat op het eind bleek, was dat het een stuk melodischer werd ( hoor je ook wel aan het einde ) wat melodieuser, zieliger etc.

Hier de mp3:

www.mendelb.com/Designed.mp3

Gitaren -> Podxt (zonder metalshop pack deze keer maar wel met fx junkie fx-tube driver ) amp op de podxt was Treadplate Dual.

Bass: Reason 3: Distorsion Bass.

Synths etc: Zelf ingespeeld op keybaord en Embracer in Cubase ( Nuendo ) en A1 Synth in Cubase ( Nuendo )

Alle Drums mt Drumkit From Hell Superior ( ben ook trots op die drumbreak @ 00:32 )

ff zien . . . naja de instellingen vande podxt dan nog ff:

Treadplate Dual Amp:
drv: 2 uur
bass: 5 uur
Mid : 7 uur ( helemaal uit gewoon )
treb: 5 uur
Pres: 12 uur

Fx tube drive: drv 70%, gain 90 %

Gitaar: Jackson RR3 Lefty met Emg 81 in brug en 85 in neck.

Extra benodigdheden: Ballen !!!!!!

sembo
9 juli 2006, 17:06
wat is dat voor herrie.

Negative K3 fan
9 juli 2006, 17:15
jij komt er ook nog wel jongen :)

die synth geluidjes vind ik persoonlijk alleen niet echt mooi

Bloodline
9 juli 2006, 18:25
wat is dat voor herrie.


Hele Harde Herrie. De HHH.

Bloodline
9 juli 2006, 18:26
jij komt er ook nog wel jongen :)

die synth geluidjes vind ik persoonlijk alleen niet echt mooi

toch niet ? jammer !!

maar anyway thx dude !

bobby
9 juli 2006, 19:00
wat is dat voor herrie.

Kerel, doe niet zo knullig... onderbouw dan tenminste wat je er wel of niet mooi aan vindt...


Mendel, klinkt veel beter zonder de harde compressie op de master bus!

Zoals al is gezegd, de synths zijn wat te hard... perfect voorbeeld is rond 1:06, waar de synths dan wegvallen, en de gitaren alleen overblijven, wereld van verschil, je mist de synth dan echt in de mix, dan valt het totaal wat in elkaar, en klinkt het in 1 keer dunner op dat moment..

gewoon het nummer afspelen, F2 inklikken, de master bus in de gaten houden welke sporen qua volume te veel toevoegen, zo kun je je volume in de gaten houden, en het wat beter afmixen qua volume...

Ook kun je nou proberen waves L2 weer toe te voegen, maar speel wat met de treshhold totdat je dat drukkende geluid wat minder maakt, want zonder compressie op de mastertrack, merk je dat je het ook weer wat anders moet mixen nietwaar?

Ik heb zelf bijvoorbeeld R-comp op de master bus staan, die zorgt ervoor dat de drums wat gelijker komen te staan met de rest van de mix, en die schuift de gitaren weer wat meer naar voren, die kan ook voor je mixen als je hem goed afstelt.. zet ik die uit samen met de L2 en de C4, dan krijg je meteen een andere mix...

Voor de rest, geweldig nummer hoor! begin vindt ik het mooiste, komt erg goed over, beetje SYL achtig... daarna wordt hij inderdaad wat vrolijker en melodischer, maar mooi gedaan!!

ssj3goku
9 juli 2006, 19:06
Ik heb het al eerder gezegd op het AS-forum, maar dit klinkt inderdaad een stuk beter... En idd de synths zijn soms te hard waardoor weinig gitaar overblijft (Daar doen we het voor :D). Verder vind ik het heel goed klinken, ROCK ON! :D

Bloodline
9 juli 2006, 21:09
Kerel, doe niet zo knullig... onderbouw dan tenminste wat je er wel of niet mooi aan vindt...


Mendel, klinkt veel beter zonder de harde compressie op de master bus!

Zoals al is gezegd, de synths zijn wat te hard... perfect voorbeeld is rond 1:06, waar de synths dan wegvallen, en de gitaren alleen overblijven, wereld van verschil, je mist de synth dan echt in de mix, dan valt het totaal wat in elkaar, en klinkt het in 1 keer dunner op dat moment..

gewoon het nummer afspelen, F2 inklikken, de master bus in de gaten houden welke sporen qua volume te veel toevoegen, zo kun je je volume in de gaten houden, en het wat beter afmixen qua volume...

Ook kun je nou proberen waves L2 weer toe te voegen, maar speel wat met de treshhold totdat je dat drukkende geluid wat minder maakt, want zonder compressie op de mastertrack, merk je dat je het ook weer wat anders moet mixen nietwaar?

Ik heb zelf bijvoorbeeld R-comp op de master bus staan, die zorgt ervoor dat de drums wat gelijker komen te staan met de rest van de mix, en die schuift de gitaren weer wat meer naar voren, die kan ook voor je mixen als je hem goed afstelt.. zet ik die uit samen met de L2 en de C4, dan krijg je meteen een andere mix...

Voor de rest, geweldig nummer hoor! begin vindt ik het mooiste, komt erg goed over, beetje SYL achtig... daarna wordt hij inderdaad wat vrolijker en melodischer, maar mooi gedaan!!
Jezus als ik jou niet had !!!!
van SYL klopt !! Ik hoorde van die townsend dat hij ff een break nam. En heb dagen die muziek geluisterd.
van de synths klopt helemaal rond 1:06 !! ik zal ff wat ermee kijken. en die gewldige tip man !! ff F2 en dan alles in de gaten houden ( heb ik namelijk NOOIT gedaan stom !!)

ik ben wel ff geschrokken van de L2, ik haalde hem weg en de hele mix veranderde, dus ben btje bang voor die plugin !! wie weet gebruik ik hem later nog eens n dan zeker wat meer aanpassen op de mix zelf.

Die Rcomp tip gaat me nu dagen nablijven !!

dankjewel bobby,

Mendel

Bloodline
9 juli 2006, 21:09
Ik heb het al eerder gezegd op het AS-forum, maar dit klinkt inderdaad een stuk beter... En idd de synths zijn soms te hard waardoor weinig gitaar overblijft (Daar doen we het voor :D). Verder vind ik het heel goed klinken, ROCK ON! :D


Zit jij ook ophet AS Forum !! (hey psst . .onder welke naam ? )

In iedergeval bedankt gozer !!

Negative K3 fan
9 juli 2006, 23:35
toch niet ? jammer !!

maar anyway thx dude !

voor mij liever wat meer opeth style :)

Gitaro
10 juli 2006, 00:18
Hele Harde Herrie. De HHH.

Zo, nu heb je eindelijk een bandnaam :D

Effe luisteren

edit: haha, het interesseerde me niet echt totdat het meer de thrash kant op ging, leuk met die heilig klinkende synth eroverhen maar die staat wat mij betreft iets te hard, ik ben voor de rest niet zo'n groot fan van synth in metal maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.

Overigens vind ik de gitaren echt beter klinken dan in je vorige thread
http://www.smileygenerator.us/demos/resize/temp/880912001152484903.gif

new deep
10 juli 2006, 00:32
coole riffjes, drums en sound!

Bloodline
10 juli 2006, 09:05
Zo, nu heb je eindelijk een bandnaam :D

Effe luisteren

edit: haha, het interesseerde me niet echt totdat het meer de thrash kant op ging, leuk met die heilig klinkende synth eroverhen maar die staat wat mij betreft iets te hard, ik ben voor de rest niet zo'n groot fan van synth in metal maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.

Overigens vind ik de gitaren echt beter klinken dan in je vorige thread
http://www.smileygenerator.us/demos/resize/temp/880912001152484903.gif

bedankt !! kon niet gelovn dat compressie zelfs m hele guitar tne kon veranderen !!

ssj3goku
10 juli 2006, 09:58
Zit jij ook ophet AS Forum !! (hey psst . .onder welke naam ? )

In iedergeval bedankt gozer !!

Oguz286 (waarom ik hier ooit voor ssj3goku heb gekozen...?) Ik ben die gast die vorig jaar met Ismar op de Sena guitar awards aanwezig was :D


voor mij liever wat meer opeth style :)

A-fucking-men!

Je hebt zo'n vet geluid, maar je weet toch wel wat compressie doet met je geluid? Ik bedoel, ik ben niet ZO ervaren met opname omdat ik geen fatsoenlijke shit heb, maar met een beetje logica kan je daar toch ook achterkomen dat compressie je hele geluid in elkaar drukt?

NIET ZOVEEL JACK DANIËLS DRINKEN MENDEL :D

Basseytje
10 juli 2006, 11:59
ik vind het egt een super nummer vooral dat stuk op 3.27 klinkt echt heel vet.

opmerking: ik weet niet of het aan mijn boxen ligt maar soms als de drum stilvalt dan hoor ik de distortion heel erg kraken. ik weet niet of dat alleen bij mezelf is.

Bloodline
10 juli 2006, 13:47
Oguz286 (waarom ik hier ooit voor ssj3goku heb gekozen...?) Ik ben die gast die vorig jaar met Ismar op de Sena guitar awards aanwezig was :D



A-fucking-men!

Je hebt zo'n vet geluid, maar je weet toch wel wat compressie doet met je geluid? Ik bedoel, ik ben niet ZO ervaren met opname omdat ik geen fatsoenlijke shit heb, maar met een beetje logica kan je daar toch ook achterkomen dat compressie je hele geluid in elkaar drukt?

NIET ZOVEEL JACK DANIËLS DRINKEN MENDEL :D


ooww jij was ie gast met dat opeth shirt !! hhah veet :D ! jah compressie ik wist wel wat het was, maar hoe het prsies werkte en instellen enzo.

Bloodline
10 juli 2006, 13:49
ik vind het egt een super nummer vooral dat stuk op 3.27 klinkt echt heel vet.

opmerking: ik weet niet of het aan mijn boxen ligt maar soms als de drum stilvalt dan hoor ik de distortion heel erg kraken. ik weet niet of dat alleen bij mezelf is.


rond 1:17 zker ?

Noid
10 juli 2006, 23:00
Wow ... in 3 uur? Man dat je dat (zo snel) kan. Erg goed gedaan zeg! Leuke compositie tot 6:00, lekker wild, daarna voegt 't naar mijn idee niet veel meer toe. Zeker een leipe drumbreak van 0:32 - 0:40 (mooi met dat pannen links en rechts).

Dit klinkt goed. Mooi gitaartone: zeer gebalanceerd. Alleen mist het stuk nog een prominentere bas, ik hoor nu tenminste voornamelijk wat sompige bastapijtjes op de achtergrond.

M.b.t kraken: ja bij 1:17 hoor je het en bij 1:32 bijv hoor je ook wat.

Bloodline
11 juli 2006, 00:21
thx noid !! jah ik weet ook niet wat me bezielfde, alle riffs kwamen direct achter elkaar. Maar niet dat ik erover wil opscheppen of trots erop ben, het viel me gewoon op. en je wou meer bas zei je ?

-=JEROEN=-
11 juli 2006, 02:21
weet je wat ik 't mooiste vind van dit stuk:

je zei dat je je heel duister voelde, en zwaar

maar aan 't eind schijn je dat allemaal van je af gegooid te hebben, en komen er prachtige, bijna lieflijke/feeerieke melodieen naar voren

tis bijna een film waar een zware battle wordt gestreden door een stelletje ridders in loodzware pakken met kolossale zwaarden, maar op 't eind blijft er één held over, een schone jonkvrouw valt em in zn armen, en lang en gelukkig zullen ze nog leven :rockon: :hippie:

Bloodline
11 juli 2006, 14:36
Je hebt gelijk !
Goh ik denk dat ik eens wt vaker wat diepere emoties in muziek ga verwerken :D

DTmaster
11 juli 2006, 16:53
Normaal luister ik dit soort muziek nooit , maar 2:40 is ECHT een lekker stukje en petje af voor die drums en al die shit erom heen , als ik dat kon maken dan had ik allang 100 nummers !1!

ponq
11 juli 2006, 17:34
Ik kan niet zoveel technisch zeggen over het afmixen, maar mijn oren zeggen me dat t erg vet klinkt! Supah!

Bloodline
11 juli 2006, 18:12
Normaal luister ik dit soort muziek nooit , maar 2:40 is ECHT een lekker stukje en petje af voor die drums en al die shit erom heen , als ik dat kon maken dan had ik allang 100 nummers !1!
weetje wel dat ik dat een van de grootste complimenten vindt ? dat mensen normaal bijvoorbeeld nooit metal luisteren en dan tegen mij zeggen dat ze het toch mooi vinden terwijl k ze bijvoorbeeld helemaal niet kn ! dat raakt me echt ! ( ok niet huilen :D !)
maar bedankt Dtmaster !!.

Bloodline
11 juli 2006, 18:13
Ik kan niet zoveel technisch zeggen over het afmixen, maar mijn oren zeggen me dat t erg vet klinkt! Supah!

Dankje wel Ping ! ( flauw he :D )

dankje wel voor je comment :)

Noid
11 juli 2006, 20:31
en je wou meer bas zei je ?
Ja ... prominenter en gevarieerder svp :jam:

Negative K3 fan
11 juli 2006, 23:09
weetje wel dat ik dat een van de grootste complimenten vindt ? dat mensen normaal bijvoorbeeld nooit metal luisteren en dan tegen mij zeggen dat ze het toch mooi vinden terwijl k ze bijvoorbeeld helemaal niet kn ! dat raakt me echt ! ( ok niet huilen :D !)
maar bedankt Dtmaster !!.

dan vraag ik me wel af waar DT voor staat, maar inderdaad een groot compliment, terecht natuurlijk

krizz
11 juli 2006, 23:39
Hey Mendel,

ge-ni-aal.

Alleen klinkt het alsof m'n luidsprekers/koptelefoon rot zijn (alleen op de distortion (:)) van de gitaar, niet op de synths).

Very good, you are doing!

Bloodline
12 juli 2006, 10:25
dan vraag ik me wel af waar DT voor staat, maar inderdaad een groot compliment, terecht natuurlijk


Dream Theater ?

Bloodline
12 juli 2006, 10:26
Hey Mendel,

ge-ni-aal.

Alleen klinkt het alsof m'n luidsprekers/koptelefoon rot zijn (alleen op de distortion (:)) van de gitaar, niet op de synths).

Very good, you are doing!


haah die yoda grap was goed :D
vondt je de gitaartone niet zo mooi ? jammmuurr:(

-=JEROEN=-
12 juli 2006, 12:24
vondt je
2 fouten in 1 woord? OMG :seriousf:

ik ben trouwens ook geen metal fan, toch kan ik hier van genieten... 't enige minpuntje is misschien de beperkte instrumentaria, dit soort stukken lenen zich uitstekend voor meerdere lagen muziek... zo zou je er nog een solo lijn over kunnen zetten hier en daar, een piano (vleugel, breed geluid) die een tussenstuk speelt... enz, enz... net iets te kaal imo (in mijn opinie)... maar dat is dan ook 't enige minpuntje :rockon:

krizz
12 juli 2006, 12:24
haah die yoda grap was goed :D
vondt je de gitaartone niet zo mooi ? jammmuurr:(
Nou je tone is prima daar ligt het niet aan, het lijkt te liggen aan de mix. Het gitaargeluid klinkt alsof het clipt (en dan bedoel ik niet de distortion), het geluid is niet 'rond'. Het enige wat ik kan verzinnen is dat je gitaarspoor clipt bij de opname maar dat lijkt me sterk want dan zou je het zelf ook wel gezien hebben...? Het ligt niet aan de totale mix, want de drums en synths enzo klinken prima, ik zou zeggen alleen het gitaarspoor.

Bij je andere nummers van je heb ik dit niet.

-Kris

krizz
12 juli 2006, 12:27
2 fouten in 1 woord? OMG :seriousf:
Je kunt niet overal goed in zijn he :)

sjoerd5
12 juli 2006, 12:40
vanaf 2.35 is het geniaaaaaaaaaaaaaal !!! :gitarist: :rockon:

-=JEROEN=-
12 juli 2006, 12:53
-------------------------------------
Citaat:
Origineel gepost door -=JEROEN=-
2 fouten in 1 woord? OMG
-------------------------------------

Je kunt niet overal goed in zijn he

geen moeite mee :soul:

Roy K.
12 juli 2006, 15:25
Vet!!
:cooler: 8-) :cooler:

Bloodline
12 juli 2006, 20:19
Vet!!
:cooler: 8-) :cooler:


^_______^

dankje wel schat.

Wormaap
12 juli 2006, 20:23
Damn... Ik zat er naar te luisteren en vond het wel cool.
Maar toen op 3:27 die synth erinschopte, heb ik'm meteen opgeslagen en een plekje in m'n MP3-lijst gegeven :D

Enige wat jammer is, is dat het hier en daar niet 100% strak klinkt. Nét een beetje uit het ritme. Misschien toch wat latency op je geluidskaart?

Bloodline
13 juli 2006, 21:23
Damn... Ik zat er naar te luisteren en vond het wel cool.
Maar toen op 3:27 die synth erinschopte, heb ik'm meteen opgeslagen en een plekje in m'n MP3-lijst gegeven :D

Enige wat jammer is, is dat het hier en daar niet 100% strak klinkt. Nét een beetje uit het ritme. Misschien toch wat latency op je geluidskaart?


jah zit wat latency op. volgende keer alle plugins van mastertrack ffuit.

anyway dankjwel !

krizz
15 juli 2006, 19:40
Hier, dit bedoelde ik dus met 'clippen' in mijn vorige post:

Designed.mp3 in cooledit:

http://i5.photobucket.com/albums/y189/krizzzz/designed.jpg

Een eigen creatie in cooledit:

http://i5.photobucket.com/albums/y189/krizzzz/anders.jpg

Zoals je is het volume van 'designed' bijna constant 100%, zie ook http://nl.wikipedia.org/wiki/Oversturing :) Dit is dus clippen van het volume tegen het digitale maximum, hierdoor krijg je vervorming en dus kwaliteitsverlies.

Je hebt dus waarschijnlijk niet opgelet bij het afmixen, de kanalen apart blijven mooi in de volume-range maar als je alles bij elkaar voegt is het volume veeeeel te hard. Het beste is om het masterkanaal zachter te zetten totdat alle pieken onder de 100% van het volume zitten.

Wat ik altijd doe is op het einde de mixdown (die dus onder de 100% piek-volume zit) 'normalizen', tot 98% of zo, dan wordt het hele bestand aangepast qua volume zodat de hoogste piek op 98% van het volume zit. 100% kan ook maar ik heb altijd geleerd marge te houden :) Zo blijf je netjes binnen de perken.

Je zou aan de hand van de plaatjes denken dat die eigen creatie veel zachter klinkt maar dat is niet zo; op z'n pieken haalt het 98% volume, terwijl 'designed' (bijna constant) tot 100% gaat. Er gaat een hoop dynamiek verloren in de oversturing dus het is goed er rekening mee te houden.

Verder onderzoek toonde aan dat veel van je nummers aan oversturing onderhevig zijn. Alhoewel oversturing niet netjes is en je zou denken dat dit niet in de 'professionele mix-wereld' voorkomt zul je er van schrikken hoeveel muziek er overstuurd op de markt wordt gezet.

Ga je designed nou nog hermixen? Ik zou graag een niet-overstuurde versie zien!

Groeten,

Kris

Bloodline
15 juli 2006, 20:05
ok thx !!!!!

dus wat moet ik psies doen ? compressie ?

STW
15 juli 2006, 20:08
limiten


10tekens

STW
15 juli 2006, 20:11
http://www.tweakheadz.com/mastering_your_audio.htm
hier veel tips

krizz
15 juli 2006, 20:21
ok thx !!!!!

dus wat moet ik psies doen ? compressie ?

Meestal kun je met VU-meters (die balken die uitgangssignaalsterkte weergeven) bij het afspelen zien hoe hard een kanaal is, en dus ook het masterkanaal. Ongeacht met welk programma je mixed mag ik aannemen. Vaak worden er ook pieken aangegeven (het maximum volume in het nummer bij een piek).

Sidenote: De VU-meters zijn meestal gekleurd van groen (laag volume, safe range) tot rood (hoog volume, maximum!)...Rood, de kleur van waarschuwing, stoppen en liefde haha.

Als alle kanalen op zich goed zijn en zelf niet al het volumelimiet overschrijden (dat is natuurlijk net zo erg), kun je het uitgangsvolume aanpassen totdat het binnen de grenzen blijft. Dat is alles! Alleen het uitgangsvolume verlagen en dan een mixdown maken.

Als de mixdown er dan uitziet in een wave-editor (zoals cooledit) zoals die van het tweede plaatje in m'n vorige post zit je goed. Je kunt dan nog normalizen om het piekvolume op het gewenste piek-niveau te krijgen.

Succes! :)

Bloodline
16 juli 2006, 11:15
dankje wel.
maar natuurlijk doet reason en neundo he weer niet. we haten pc's.

krizz
16 juli 2006, 16:20
Ik gebruik Ardour (http://www.ardour.org), erg mooi programma, en nog gratis ook. Werkt wel alleen onder Linux en MacOS.

Bloodline
17 juli 2006, 11:14
jah maar ik moet het nummer wel als een wav exporteren om te masteren. en dan aarrggik haat computers en internet><!

krizz
17 juli 2006, 17:12
jah maar ik moet het nummer wel als een wav exporteren om te masteren. en dan aarrggik haat computers en internet><!
Masteren doe je toch vooor de mixdown?? Je moet er voor zorgen dat je in het multitrack programma alle parameters goed hebt staan en dat je er een mixdown uit krijgt die klaar is.

Ok, je zou de mixdown expres een beetje te zacht kunnen laten zijn en dan de mixdown nog normalizen met een waveeditor.

Bloodline
18 juli 2006, 13:29
Masteren doe je altijd door de hele mix als een Wav te exporteren.
En dan masteren maar :)

VHsologitarist
18 juli 2006, 13:51
Masteren doe je altijd door de hele mix als een Wav te exporteren.
En dan masteren maar :)

ikke niet begrijp...
masteren doe je ook in reason zelf.. met de mixer. Of heb ik het nu verkeerd, zo ja? leg mij dan uit wat masteren is..

;)

Bloodline
18 juli 2006, 15:05
Masteren is zoals ik het begrijp de puntjes op de i zetten. Studio's hebbn ook een geheel eigen master room. Zoals ik het begrepen heb ( oa op het andy sneap forum ) Worden alle mixes als een wav geexporteerd.

Daarna worden dus de gehele mixen van alle nummers naar de master room gebracht en worden alle nummers 1 voor en gemastered zodat de hele cd als 1 geheel nummer klinkt.

het kan zijn dat ik het fout heb ! maar zo vertelden de prof's op ht andy sneap forum, en ik denk dat die dan wel gelijk hebben :)

krizz
19 juli 2006, 17:05
Het is maar net hoe je het noemt. Aftermaster of zo :)

Heb je al een remaster van Designed? :)

Robin Dorland
20 juli 2006, 11:19
Goh, dat klinkt idd niet slecht. Goed gedaan. Alleen vind ik het na 5 minuten genoeg zeg maar. Langer hoeft zo'n nummer wat mij betreft niet te duren. Als je dat eindstuk rond die tijd er aan zet zou het wat mij betreft beter zijn.

Bloodline
20 juli 2006, 11:49
Het is maar net hoe je het noemt. Aftermaster of zo :)

Heb je al een remaster van Designed? :)

een Remix of een Remaster :D REason doet het weer.

Davidian
22 juli 2006, 10:34
Even een vraagje maar hoe gebruik je DFH?

Ik heb het gedownload maar ik snap niet echt met welk progamma ik het moet gebruiken.

krizz
22 juli 2006, 17:09
Dit is te makkelijk he. Kom op zeg.

www.google.com

Bloodline
23 juli 2006, 20:35
Even een vraagje maar hoe gebruik je DFH?

Ik heb het gedownload maar ik snap niet echt met welk progamma ik het moet gebruiken.


nmt een pc geloof ik, ik weet het niet zeker.

WICKED
25 juli 2006, 00:25
Ja dit is dus de shit he, van het begin af aan heb je al een eige stijl geowon... ik vind het erg knap hoe je dat allemaal al verzint. En ik ga denk ook maar eens podxt aanschaffen... want dat van jou begint steeds beter te klinken:d

later!

Davidian
2 augustus 2006, 17:06
nmt een pc geloof ik, ik weet het niet zeker.

Ik weet dat het met een pc.... moet maar ik krijg de library niet in cubase dedrukt.

Reel Big Fish
6 augustus 2006, 10:16
Ik luister hem nu....


vanaf 2.35 is het geniaaaaaaaaaaaaaal !!! :gitarist: :rockon:

+1, imo had je het nummer daar beter kunnen laten beginnen. Ennem, daar de synths weglaten. In plaats van synths gitaar melodieën gebruiken, iig, dat is mijn mening dan.

Nu op 5:50... komt er nog een gitaarsolo? Imo had die al eerder mogen komen...

Blegh, weer die synths. Waar blijven die harmonised gitaar solo's? :(

Einde nummer... ;)

Bloodline
6 augustus 2006, 12:16
Haha bednkt voor de cmments alleaal nog !
dus jullie houden meer vna gitaar harmonietjes :D zal ik onthouden.

potjemetal
6 augustus 2006, 23:32
Klinkt goed. Strak ingespeeld ook. Drums klinken een beetje alsof ze uit een keyboard komen, maar zijn wel origineel. Gitaarpartijen zijn wat minder origineel/creatief. Mogen van mij melodie bevatten, maar blijf zo doorgaan.

Bloodline
7 augustus 2006, 01:10
wat bedoel je psies dat de drums uit een keyboard komen.
En de riffs mogen melodie bevatten ? leg uit :)

Unicron
8 augustus 2006, 21:52
Zeg, the Project Hate MCMXCIX (met Jörgen Sandström van Grave op zang), ken je dat? Behalve met SYL heeft het met die band ook behoorlijke raakvlakken.

Bloodline
9 augustus 2006, 18:31
Ik zi tnu op deze site :

http://www.theprojecthate.net/downloads/01-entrance.mp3

is dat die band ? focking brute shit !!

dankje wel !

Unicron
10 augustus 2006, 15:34
Dat is idd die band. Ik hou meer van Sandström's oudere werk met Grave, Soulless en Into the Grave, maar dit trek ik ook prima en gezien jouw werk in het hier geposte nummer leek het me wel iets voor jou, zo je het al niet kende...

Bloodline
12 augustus 2006, 12:01
dankjewel nogmaals :)