PDA

View Full Version : TC electronic



Outrage
9 juli 2006, 13:53
Ik heb hier nu zo'n klein bakje staan thuis van TC electronic. Ik heb het vermoeden dat het een mini equalizertje is. De controls erop zijn: treble, bass en volume. Volume gaat van 1-10, treble: -10 - 0 - +10 en bass -10 - 0 - +10. Je kan het voeden met een batterijtje, er zit ook een ingang op voor een adapter, maar die moet een hoofdtelefoonplug hebben. Op de behuizing staat er integrated preamplifier. Iemand mee bekend?

En de dual parametric eq van TC electronic? Kwaliteit? Prijs? En de parametric eq van boss (ik dacht dat het zo'n rack productje was)? Is er hier iemand mee bekend?

ruezzz
9 juli 2006, 14:10
De Dual Parametric EQ van TC Electronic staat erg hoog aangeschreven en gaat tweedehands (is er niet meer nieuw) nog voor tussen de 300/400 euro over Ebay.

Outrage
12 juli 2006, 13:38
Mailtje gestuurd naar TC gisterenavond en vandaag al een mailtje terug met de handleiding erbij. Hele vriendelijke mensen daar. Mijn apparaatje is voor verschillende doeleinden te gebruiken: booster, signaal oppeppen etc. Ik moet enkel nog de juiste voeding vinden (staat in de manual) en ik kan een horen hoe 't klinkt.

gradje pbc
13 juli 2006, 19:53
Mailtje gestuurd naar TC gisterenavond en vandaag al een mailtje terug met de handleiding erbij. Hele vriendelijke mensen daar. Mijn apparaatje is voor verschillende doeleinden te gebruiken: booster, signaal oppeppen etc. Ik moet enkel nog de juiste voeding vinden (staat in de manual) en ik kan een horen hoe 't klinkt.

als je 'm nix vindt, pm maar

Don Olivier
13 juli 2006, 20:36
De Tc Parametische EQ schijnt de beste EQ te zijn. 300 - 400 euro is wel erg veel voor een pedaal. Maar de kwaliteit is er wel naar.

turboblues
15 juli 2006, 00:53
De Tc Parametische EQ schijnt de beste EQ te zijn. 300 - 400 euro is wel erg veel voor een pedaal. Maar de kwaliteit is er wel naar.
Ik heb er nog ene gehad (de Dual dus). Ik heb er spijt van dat ik hem weggedaan heb (samen met de booster/line driver, chorus/flanger).