PDA

View Full Version : we'll meet again....



gertdm
8 juli 2006, 12:59
beste mensen,

Ik nok een poosje van dit forum af. Vooral omdat ik aan twee nieuwe projecten ga beginnen (waaronder een nieuwe cd met bewerkingen van oude John Fahey nummers, gespeeld met meer hedendaagse technieken) en me daar op wil richten. Een andere reden is dat ik vind dat er nogal wat herhalingen van vragen zijn en daarnaast ben ik het niet altijd eens met de policy hier. Het moet een forum blijven en geen reclame- karavaan. Maar dat zijn bijzaken.

Succes allemaal met jullie muziek en gitaristiese paden....

Flipkoos
8 juli 2006, 13:49
Bedankt voor je deskundige adviezen en beantwoordingen! Heel jammer, want een echte prof in ons midden is nooit verkeerd. Heel veel succes!

Alberto
8 juli 2006, 18:50
Ciao Gert ;) alvast veel succes met die cd!!
En wat die vragen betreft ben ik het met je eens. En dat merk ik al na nog maar een 3-tal maanden geregistreerd te zijn.
Wat niet wil zeggen dat hier keiveel antwoorden te vinden zijn op allerhande vragen. Integendeel!

Grrtz...

--=HANS=--
8 juli 2006, 18:58
http://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon12.gif we'll meet again.... Don`t know how, don`t know when.........

Beste Gert, succes met je projecten en laat het even weten als we het resultaat ergens kunnen vinden.

Groet, Hans

Merc Wiersma
8 juli 2006, 19:51
Gert, bedankt voor jouw inbreng op dit Forum en veel succes met je nieuwe projecten.

hendrix2
9 juli 2006, 00:16
veel succes!

Flipkoos
9 juli 2006, 00:18
Bedankt voor je deskundige adviezen en beantwoordingen! Heel jammer, want een echte prof in ons midden is nooit verkeerd. Heel veel succes!

Hoewel er natuurlijk nog steeds voldoende forum-actieve profs overblijven, sorry jongens!

chris c
9 juli 2006, 16:56
Hoi Gert
Veel succes met je nieuwe projecten. Ik kijk alvast uit naar de cd met de Fahey-bewerkingen :)
Je posts waren altijd zinvol en opbouwend ... terugkomen dus !

Boom-chick-Franky
9 juli 2006, 19:49
Jammer Gert, maar je hebt inderdaad gelijk.
Tis vaak te veel van hetzelfde............. :???:
In ieder geval veel succes met je projecten en bedankt voor alle goede adviezen!!!!!!!! :cheerup:
En laat nog eens wat van je horen als je nieuwe CD(`s) uit zijn !!

Nogmaals bedankt en tot horens :stop:

Groeten Frank

kornelius
9 juli 2006, 23:05
tot forums en veel plezier met je projecten ;)