PDA

View Full Version : epi valve junior head



a.c.
7 juli 2006, 21:42
iemand enig idee of zo'n ding onder een 2x12 enigzins kan meekomen in kroegoptredens met een blues trio? zat eraan te denken om er evt. eentje aan te schaffen als backup

BLOK182
8 juli 2006, 12:21
Is ie nu al te verkrijgen in Nederland? En zo ja, waar?

ACSlater
9 juli 2006, 12:29
In Duitsland bij Thomann komt 'ie pas vanaf 18-7 dus..
Ben wel benieuwd. De reviews op HC zijn positief en het meest van mensen die enige jaren ervaring met gitareren hebben dwz niet de "I'm playing for almost a year and i own a Marshall MG10 and a Squier Strat". Met de reviews van de laatste groep kun je alleen je .... mee afvegen.
Oja Thomann heeft em voor 135,- ofzo

Wizz
9 juli 2006, 17:17
Het eerste prototype dat ik zag, op de beurs in Frankfurt, ging letterlijk in rook op toen ik er korte tijd op speelde, niet eens erg hard. Van de klank sloeg ik tot dat moment beslist niet stijl achterover.

Wizz

Chris Winsemius
9 juli 2006, 17:27
Het eerste prototype dat ik zag, op de beurs in Frankfurt, ging letterlijk in rook op toen ik er korte tijd op speelde, niet eens erg hard. Van de klank sloeg ik tot dat moment beslist niet stijl achterover.

Wizz

Flauwe grap:
zit er 'n rookmelder in?

pieter25
9 juli 2006, 20:39
die nieuwe peavey is ook zo slecht... buizencombootje van 400 euro. klinkt nergens naar

a.c.
10 juli 2006, 20:57
ik begrijp dus dat epiphone ook met de nieuwe serie nog steeds heeeel onbetrouwbare dingen maakt? dus niet zo gig proof. Dan maar op zoek naar een soort CRATE POWERBLOCK ofzo

Mr.Bluesbreaker
10 juli 2006, 22:41
Rare vraag, waarom doe je je ENGL dan weg? Is toch een mooi klein combotje of heeft ie teveel gain voor bluesdoeleinden? 10 inch vind ik altijd wel mooi, vooral open back bij blues, beetje lichte vervorming en een tubescreamer erachter...gaan met die banaan.

jorrit
11 juli 2006, 10:34
die nieuwe peavey is ook zo slecht... buizencombootje van 400 euro. klinkt nergens naar

onzin, heb hm thuis staan en voor waar ie voor gemaakt issie prima...
goed als jij er vette metal op wilt spelen heb je de verkeerde amp gekocht..

a.c.
11 juli 2006, 14:02
Tja, die engl is inmiddels al weg; veel te zwaar en op een of andere manier klonken de lage bluesshuffles te modderig en het hoge ge-viool te iel. Nu gebruik ik een Boogie F30 combootje of 18 watt top met 2x12. Alleen voor noodgevallen een backup nodig (je weet nooit met buizenversterkers). Boogie is wel iets beter maar iets te veel of te weinig gain, weinig daartussen.