PDA

View Full Version : Bo~el MC-6



minas
7 juli 2006, 12:17
Hallo allemaal,

Is er iemand die ervaring heeft met deze gitaar, heb tot nu toe alleen nog maar hele goede verhalen over de 7 snaar gehoord maar heb nog weinig gehoord over de 6 snarige.

Ik ben op zoek naar een veelzijdige gitaar.

Alvast bedankt.

minas
7 juli 2006, 15:49
Niemand ervaring?

Vonk
7 juli 2006, 16:01
Wacht dan even op de mensen die wel ervaring hebben.

Funkblaster
7 juli 2006, 16:14
afgelopen zondag toevallig even op eentje gespeelt, wat mij opviel was de supermooie neckthrough en de functies van de elementen. erg veelzijdige gitaar! ik heb hem gehoord over een afgeragde marshall valvestate maar het klonk desondanks erg lekker. kwaliteit!

Eko
7 juli 2006, 16:48
Ga gewoon een keer langs bij Huub. Eenvoudig te vinden. Hij is een sympathieke kerel met een hoop verstand van de gitaren. De modellen zijn bijna allemaal door hem (mede)ontworpen en hij bezoekt de fabriek regelmatig.
Kwaliteit is buiten kijf. Als je bij hem langsgaat is er vaak ook nog wel het een en ander mogenlijk qua uitvoering.
Bereid je voor op een hoop info over de gitaren en modellen. Als je alles zeker wilt weten , neem dan je eigen versterker mee naar een testsessie.

ssj3goku
7 juli 2006, 17:15
Ik heb de MC7, maar heb ook op de MC6 gespeeld. Hijs is gewoon geweldig! Hij speelt echt lekker, het is net een MC7 maar dan met 6 snaren. Ik wil nog een roze MC6 kopen ;)

minas
9 juli 2006, 12:54
Bedankt voor de informatie.
Ik ga hem binnenkort maar eens flink testen.