PDA

View Full Version : arirang nummer 3 (en een dobro)



wietse
6 juli 2006, 18:18
jawel zondag al opgehaald maar doordat m'n pc toen plat lag nog geen foto's gemaakt.
dus dat heb ik vanmiddag maar even gedaan.

http://img.photobucket.com/albums/v497/wietse/my%20guitars2/arirangcarved.jpg

deze is het broertje van m'n blonde, 24 frets absurd dikke hals en dit keer een germanized carved top (zo noemt men dat) in deze uitvoering stukken zeldzamer dan die met een normale top.
was wel prijzig voor een arirang (120) maar ja je verzamelt of niet.
is verder in goede staat een paar kleine deukjes dat is alles.

http://img.photobucket.com/albums/v497/wietse/my%20guitars2/dobro.jpg

en deze dobro gekocht op een markt voor 40 euro, het is een zelfbouw project en beslist niet normaal bespeelbaar, maar hij is dus ook gemaakt met het idee om er slide op te spelen.
wat dus ook intensief is gebeurd, de man had nu een nieuwe gebouwd (geheel staal) dus deze mocht weg.
voor dat geld al leuk voor de onderdelen, set gibson klusons mechanieken en dat resonator gedeelte is het al dubbel en dwars waard.
oke hij is niet electrisch, maar had geen zin om er een nieuw topic voor aan te maken (dus niet zeuren bert k :D)

frekie
7 juli 2006, 09:36
Je zou een lipstick PU in kunnen bouwen in die Dobro, leuk ding voor het geld. Ik heb je gister nog gezien in Harns met je ouwe Ford, ik zwaaien maar je zag me niet...

Orpheo
7 juli 2006, 10:00
arirangs sparen :D cool! ik spaar gibsons :sssh: nee zonder dollen: supergave collectie arirangs! ganjaman doet zijn arirang weg wietse, wellicht wil je die van hem ook hebben? ik zeg maar wat :dance:

taylor
7 juli 2006, 10:07
die airang #3 heb ik ook nog is gehad 1 van me eerste elektrische gitaren wel grappig om nog een keer te zien.

wietse
7 juli 2006, 12:49
Je zou een lipstick PU in kunnen bouwen in die Dobro, leuk ding voor het geld. Ik heb je gister nog gezien in Harns met je ouwe Ford, ik zwaaien maar je zag me niet...
niks gezien nee, zou naar de rommelmarkt daar maar door het slechte weer stond daar ook geen kop, ben toen maar naar huis gegaan.