PDA

View Full Version : Ektomorf!



tabmaniac
6 juli 2006, 11:01
ik denk dat niet veel mensen het hier kennen maar ze beginnen redelijk bekend te worden. het is een soort zigeuner hardcore en het klinkt supervet!
een beetje sepultura, soulfly en Betzefer achtig ding. klinkt echt goed!
www.ektomorf.com is de site.


:rockon:

Bloodline
6 juli 2006, 12:30
ik ken et. 2 jar geledne hoorde ik het vor het eerst, het beukt wel. maar vaak teveel gebeuk.

Emocide
6 juli 2006, 14:01
ik heb ze live gezien in het vooroptreden van cob...
nou.... ik vond het niet zo geweldig, ik bedoel hun optreden kwam wel goed over, maar ik had het gevoel als je een half jaar gitaar speelde je hun eruit speelde.. het stelde technisch niet zo goed voor *MAAR DAAR GAAT HET TOCH HELEMAAL NIET OMMMMM* jaahaaa weetik :P

Reel Big Fish
6 juli 2006, 14:52
ik heb ze live gezien in het vooroptreden van cob...
nou.... ik vond het niet zo geweldig, ik bedoel hun optreden kwam wel goed over, maar ik had het gevoel als je een half jaar gitaar speelde je hun eruit speelde.. het stelde technisch niet zo goed voor *MAAR DAAR GAAT HET TOCH HELEMAAL NIET OMMMMM* jaahaaa weetik :P

Emo-praat :stop:

Emocide
6 juli 2006, 15:11
WHY YOU LITTLE

http://capefeare.com/strangle.gif

tabmaniac
7 juli 2006, 10:00
ik heb ze live gezien in het vooroptreden van cob...
nou.... ik vond het niet zo geweldig, ik bedoel hun optreden kwam wel goed over, maar ik had het gevoel als je een half jaar gitaar speelde je hun eruit speelde.. het stelde technisch niet zo goed voor *MAAR DAAR GAAT HET TOCH HELEMAAL NIET OMMMMM* jaahaaa weetik :P

vet heb je ze gezien in podium? ik was er namelijk ook:D
ik heb ze 2x live gezien.. in podium en ojeesee..

Emocide
7 juli 2006, 12:55
haha jah daar heb ik ze gezien waar stond jij :D ? ik balkon en vooraan:P :cheerup:

tabmaniac
7 juli 2006, 19:28
haha..
ik stond in de pit te raggen:D
die lui maken er altijd wel weer een geweldige show van vind ik :rockon:

cobhc
8 juli 2006, 13:26
ik was ook bij cob en ik vind het patserige van de zanger wel cool alleen die lamme bassist die zat te bassen op een stoeltje vond ik wat minder maar toch coole band :hippie:

THW
8 juli 2006, 13:41
Ik was toen ook bij COB (je kan dit topic eigenlijk net zo goed het COB Melkweg reunie topic noemen :seriousf: ) en ik vond het niet zoveel bijzonder. In het begin wel leuk, je kon ook wel duidelijk zien dat ze er zin in hadden maar op een gegeven moment klonk het allemaal TE veel hetzelfde. Ik had liever gezien dat "The one man army and....." meer tijd hadden gekregen want dat klonk wel donders goed :soul:

tabmaniac
9 juli 2006, 09:14
mm.. gast.. volgens mij hebben we het hier over ektomorf in podium.. maarjq maakt niet uit.. waarschijnlijk zelfde tour:D
en die lamme gast had wel zijn been gebroken :p