PDA

View Full Version : Pedalendag annex algemene meeting



Mitch
5 juli 2006, 16:17
Guys !

Ons aller Wizz heeft bij het vernieuwde Melody Line in Amsterdam een meeting geregeld, met zo waar de beschikking over 5 oefenruimtes. Datum is zondag 27 augustus, van 12 tot 16 ongeveer.
Zie: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=76877&page=1&pp=20
Bedoeld als algemene meeting, maar met 5 ruimtes is er natuurlijk zát ruimte. In principe kan daar dus best een Pedalendag bij.

Nu is mijn voorstel om daar niet echt een formele Pedalendag te houden, maar gewoon deel te nemen aan de meeting, alleen in tegenstelling tot een deel van de Off Topic crew lekker veel pedalenmeuk mee te nemen ! Andere gear is uiteraard van harte welkom....

Geef jezelf op in het bovenstaande topic, niet hier !

Wizz
5 juli 2006, 16:22
Ik kom !

Wizz

Robbert
5 juli 2006, 16:23
Als Vinni zijn gitaren mee neemt, kom ik ook!

Mitch
5 juli 2006, 16:23
Ik kom !

Wizz

Je meent 't :D

Dirk_Hendrik
5 juli 2006, 16:27
Ik kom !

Wizz

Ja heel fijn ja!
Allemacchies! Als ik elke keer dat ik een orgasme had dat meteen postte....



Maar ik heb de hint begrepen en er een kleverig.... ik bedoel sticky van gemaakt ;)

paulusdeBKB
5 juli 2006, 16:50
Jaahaaa, ik ben er bij!

met als speciale gasten:
- Koch Pedaltone
- Mesa Boogie V-Twin
- Zoom G9.2tt
- Roland CE-1
en misschien nog een rempedaal

robert-gitarist
5 juli 2006, 16:52
klerezooi..
Is er weer een pedalendag(finaly) kan ik er wéér niet bij zijn..godver..waarom geen speciale dag keer voor alleen pedalenfreaks?:D En keer waneer ik wel kan :D

Mithrandir
5 juli 2006, 17:15
Lijkt me wel handig dat degenen die zeggen te komen dat aangeven in het topic wat daarvoor gemaakt is in off-topic. Er is daar een lijstje waar je dan je naam bij kunt zetten. Ik neem tenminste niet aan dat jij die administratie gaat bijhouden mitch :)

Mitch
5 juli 2006, 17:24
Nee, maar ik dacht: als er behoefte aan is wil ik wel een 2e administratie doen voor de pedalen-liefhebbers. Eerlijk gezegd liever niet, ik heb het druk genoeg, maar ik wil het wel aanbieden.

@robert-git.: misschien dat een kleine pedalendag eind van het jaar nog mogelijk is, beperkt aantal inschrijvingen (1 ruimte).

robert-gitarist
5 juli 2006, 17:33
Nee, maar ik dacht: als er behoefte aan is wil ik wel een 2e administratie doen voor de pedalen-liefhebbers. Eerlijk gezegd liever niet, ik heb het druk genoeg, maar ik wil het wel aanbieden.

@robert-git.: misschien dat een kleine pedalendag eind van het jaar nog mogelijk is, beperkt aantal inschrijvingen (1 ruimte).

Kijk dat zou erg leuk zijn!Gewoon hele zooi pedaalliefhebbers bij elkaar (y)

Mitch
5 juli 2006, 17:47
'beperkt aantal inschrijvingen' is iets anders dan 'een hele zooi' :D

nielsduursma
5 juli 2006, 18:23
ik wil ook wel komen!!!!! :cheerup:

cosmos
5 juli 2006, 20:34
Amsterdam, top! Count me in!

@D_H: liftje? :-)

E-J
5 juli 2006, 20:37
Hmm...beetje ver voor hier...HEEL misschien dat ik kan komen, neem ik gelijk een D*A*M Ramhead en een Colorsound Overdriver mee... :)

Mitch
5 juli 2006, 20:41
OK, voor de duidelijkheid: schrijf je dan wel in bij de sticky bovenaan bij Off Topic (link staat bovenaan). Even de lijst kopiëren en je eigen naam erbij.

Wizz
5 juli 2006, 22:51
Kijk dat zou erg leuk zijn!Gewoon hele zooi pedaalliefhebbers bij elkaar (y)

:eek: Het koude zweet breekt me uit...

Wizz

robzilla
5 juli 2006, 23:59
Zet mij maar op de lijst..

gvink
6 juli 2006, 00:07
ik zet mezelf ook maar weer op het lijstje.. ;)
ik zal niet alles meenemen wat ik heb, maar iig wel mijn nieuwe de Gier Reflection 'Custom'! En wat leuke "hebbedingetjes"... :)

dano
6 juli 2006, 00:24
mmm maybe, wat moet ik meenemen?

gvink
6 juli 2006, 00:30
wat niet..? :)

Mitch
6 juli 2006, 09:16
Nog 's:


OK, voor de duidelijkheid: schrijf je dan wel in bij de sticky bovenaan bij Off Topic (link staat bovenaan). Even de lijst kopiëren en je eigen naam erbij.

Ik heb het in de openingspost ook veranderd; a.u.b. opgeven in dit (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=76877&page=1&pp=20) topic.

Dirk_Hendrik
6 juli 2006, 15:57
Op verzoek van mitch gesloten. Hier verder dus:
http://www.gitaarnet.nl/forum/showt...77&page=1&pp=20