PDA

View Full Version : Matig nieuws van HWA zijde...



Speeddemon
4 juli 2006, 17:46
Mensen,

ik wil hierbij laten weten dat ik TOT EN MET het behalen van mijn diploma van de Rock Academie, GEEN custom orders meer doe.

Momenteel groeit alles me boven het hoofd, en kom ik echt zwaar tijd te kort, ivm studie en bijna fulltime baan.

Ik zal niet in al te persoonlijke details treden, maar dat ik niet lekker in m'n vel zit nu, is een understatement.

M'n studie ligt al te lang te versloffen (wat me ook een leuke duit à 2600 euro per jaar kost uit eigen zak), en ik moet nu echt meer tijd voor mezelf hebben.

Ik zal misschien mondjesmaat op eigen tempo eens een A/B Boxje ofzo maken, en die zal vanzelf wel hier (=gitaarmarkt en sig) ofzo verschijnen, maar voor de rest kan ik niks doen, wil ik Bieke's compliment "He has Keeley-like customer service" niet ten grabbel gooien.

Mijn oprechte excuses, maar liever dat ik over een half jaar of hooguit een jaar er weer tegenaan kan, dan dat ik er nu aan onderdoor ga.

DREAMMACHINE
4 juli 2006, 17:54
....geen probleem!...

succes met de doelen iig die je jezelf stelt....enneh, de waarde van m'n HWA pedalen wordt hierdoor alleen maar hoger, dus mij hoor je niet zeuren!

robert-gitarist
4 juli 2006, 17:55
Zonde Remco..
Maar ik kan het begrijpen..Studie gaat natuurlijk voor en werk..
wens je heel veel succes enne met smart zit ik te wachten op nieuw spul van je..Moet altijd nog keer z'n A/B gevalletje hebben :D

nielsduursma
4 juli 2006, 18:06
en tot wanneer gaat dat ongeveer duren?[edit, ik zie het al, jammer] zo'n "echte" hwa lijkt me nml. zeer interessant ;)

maargoed, succes met je studie verder. ik ben afgewezen op al m'n favoriete opleidingen, dus ga ik maar havo doen waar ik eigenlijk HELEMAAL geen zin in heb. 2 jaar lang weer die stomme theorie terwijk ik (net als speedy) lekker met m'n handen en muziek bezig wou zijn.

Dirk_Hendrik
4 juli 2006, 18:09
Dude,

Met de enorme produktie die je de afgelopen maanden gemaakt hebt kan ik me vorstellen dat het je even wat veel wordt.

Naast een fulltime baan de energie opbrengen om die te draaien is een behoorlijke opgave. Ik ken het gevoel.

Verstandige beslissing. Waarschijnlijk kom je sterker terug.

BartL
4 juli 2006, 18:12
Sterkte en succes Remco!

dano
4 juli 2006, 19:04
rustig aan:) je hebt al zoveel mooi werk afgeleverd! succes met alles!

bluegate
4 juli 2006, 19:40
:rockon:

Succes, en hopelijk ga ja daarna weer vol aan de slag!

Dave

hoofd
5 juli 2006, 00:04
Succes ermee Remco, eerst diploma halen en de zaakjes op orde stellen, en daarna verder zien! :satisfie:

fullorder
5 juli 2006, 01:18
Bedankt voor al je pedaaltechnische hoogstandjes tot nu toe. Ik geniet er nog dagelijks van ;)
Ik hoop dat je de komende maanden tot rust kan komen en succes met het afronden van je studie. Je kan het!

Mitch
5 juli 2006, 09:38
o ja, studie afronden, da's een goed idee :dontgeti:

Neem je tijd en zorg goed voor jezelf.

idno
5 juli 2006, 09:41
verstandige keus en succes met het halen van je diploma :rockon:

Harry
5 juli 2006, 11:09
succes gozer!!

-=Rob=-
5 juli 2006, 11:49
Goed dat je voor jezelf en service kiest.

Succes!

Robbert
5 juli 2006, 12:33
Neem je tijd en zorg goed voor jezelf.

Klinkt als? ;)


Succes Remco!!

marc_o
5 juli 2006, 15:32
Ahum!!!!!!

gvink
6 juli 2006, 15:49
o ja, studie afronden, da's een goed idee :dontgeti:


:satisfie: lol... goeie...

Maar 't kan inderdaad lastig te combineren zijn met een studie en baan... ben zelf om die reden gestopt met de studie, maar das weer een ander verhaal..

Veel succes met de studie, Rem! Tot die tijd wordt mijn custom HWA liefdevol gekoesterd door mijn Japanse stratje die recentelijk een goede facelift heeft gehad.. :D

Chris Winsemius
7 juli 2006, 22:24
Remco

Waarschijnlijk 'n verstandig maar moeilijk besluit.
In ieder geval heel veel succes met de studie, de blues en dat je over 'n tijdje weer vol op met HWA bezig kan zijn!!!

Negative K3 fan
9 juli 2006, 14:38
ik dacht dat je al klaar was met de rockacademie???

Punt
11 juli 2006, 23:20
Ja opleiding is belangrijk, maar net nou ik een treblebooster zoek !! :)