PDA

View Full Version : Fender G-Dec



kim_mii
4 juli 2006, 15:07
hejhej;)

ik ben eens wat aan het rondkijken naar verschillende versterkers en kwam een Fender G-Dec tegen.. http://www.musicstorekoeln.de/nl/Gitarren/3_15_GECOMBO_29_GIT0007081-000/0/0/0/detail/musicstore.html

wat denken jullie? is het een handige versterker? ik ken zelf iemand die hem heeft en het lijkt best een leuk ding:) zelf heb ik nog zo'n beginnersversterkertje.. een Bogey amp.

Groetjes kim

Chroxy
4 juli 2006, 15:18
mijn gitaarleraar heeft er een, en heeft mij een demonstratie gegeven.. wat dat ding kan is onvoorstelbaar: veel geluiden in 1 versterktje en hij is ook nog eens midibestuurbaar.

Alleen het geluid.. mijn gitaarleraar was maar bezig over hoe super hij het vond klinken terwijl hij zelf over een VHT en Fender Twin speelt.. maar ik vond het toch bagger van de grootste plank.. het is niet echt uit te leggen, maar van alle patches vond ik er geen 1 echt heel lekker klinken.

Eko
4 juli 2006, 16:54
De amp is leuk als hebbeding voor mensen die goed kunnen spelen en ook leerzaam voor minder geoefende spelers. Je hoeft niet te wachten tot de hele band bij elkaar is om te kunnen oefenen. Alles zit er al in. Bas en drum in ieder gewild temp en ritme eventueel met begeleiding. Als je het puur beschouwt als een losse versterker heb je gelijk met de stelling dat het maar een redelijke oefenversterker is.
Het leuke is dat je eindeloos kunt repeteren op ieder gewenst moment in bijna iedere gewenste stijl.

kim_mii
4 juli 2006, 21:12
ah thnx voor de reacties:) maar er is een ding wat ik wel grappig vond.. das dat er schijnbaar ook een stoomboot op staat :p haha