PDA

View Full Version : Sessionette 75 laten repareren, waar?



Floris1984
3 juli 2006, 22:00
Waar in de buurt van Hilversum kan ik het beste een Session Sessionette 75 laten repareren?

Het probleem is dat af en toe de speaker helemaal naar voren komt zetten. Alsof er gelijkspanning op staat?

Kortom wie heeft goede ervaring met een reparateur in de buurt van Hilversum? BVD

Chris Winsemius
3 juli 2006, 22:24
Waar in de buurt van Hilversum kan ik het beste een Session Sessionette 75 laten repareren?

Het probleem is dat af en toe de speaker helemaal naar voren komt zetten. Alsof er gelijkspanning op staat?

Kortom wie heeft goede ervaring met een reparateur in de buurt van Hilversum? BVD

Hoi Floris

Lijkt zo op het 1e gezicht op 'n defecte koppel-condensaror/elko.
Hoewel niet echt in jouw omgeving kan ik je Xavier van DrTube.nl zeker aanraden. Deskundige service, ok-je prijzen.

peter_heijnen
4 juli 2006, 09:03
In hilversum zou je terecht moeten kunnen bij edwin van huik, vroeger heette datbassconnection maar tegenwoordig mediaconnection geloof ik. Als ik me niet vergis is het op de neuweg, dichtbij de gijsbrecht van amstel.

Ik zou zeker even bellen.

Floris1984
4 juli 2006, 09:36
In hilversum zou je terecht moeten kunnen bij edwin van huik, vroeger heette datbassconnection maar tegenwoordig mediaconnection geloof ik. Als ik me niet vergis is het op de neuweg, dichtbij de gijsbrecht van amstel.

Ik zou zeker even bellen.

Thanks, ik ga zeker even bellen. De vorige keer dat ik daar langs reed dacht ik alleen dat hij failliet was ofzo, maar blijkt dus dat ze toen aan het verbouwen waren ofzo :)
Had hij beter even een briefje kunnen ophangen met 'wegens verbouwing gesloten', nu dacht ik dat hij ermee gekapt was...

hanzeman
24 oktober 2007, 20:54
Chris, repareer jij zelf eigenlijk ook Sessionettes?
Ik denk erover om er een aan te schaffen, maar ik hoor nogal eens dat er met die dingen gedonder is met de trafo... ik vind het wel een veilig idee als ik zou weten dat er iemand heel dicht in de buurt evt zou kunnen repareren...

Chris Winsemius
24 oktober 2007, 21:08
Chris, repareer jij zelf eigenlijk ook Sessionettes?
Ik denk erover om er een aan te schaffen, maar ik hoor nogal eens dat er met die dingen gedonder is met de trafo... ik vind het wel een veilig idee als ik zou weten dat er iemand heel dicht in de buurt evt zou kunnen repareren...

Hoi (Hans van die prachtige blackface Tremolux?)

Ik werk niet aan transistor versterkers.
Hierbij wel wat tips/info:
- reparatie lijkt mij het meest betaalbaar bij 'n reguliere hifi/tv-reparateur
- waarschijnlijk zijn er nog originele onderdelen verkrijgbaar bij Award Session in Engeland

mVg!

Chris

Cheetoria
25 oktober 2007, 00:30
Beware! ik heb zelf ook een session, en de service daar is verschrikkelijk!

Harry
25 oktober 2007, 09:40
In hilversum zou je terecht moeten kunnen bij edwin van huik, vroeger heette datbassconnection maar tegenwoordig mediaconnection geloof ik. Als ik me niet vergis is het op de neuweg, dichtbij de gijsbrecht van amstel.

Ik zou zeker even bellen.

dat lijkt me niet handig, dit is de grootste naaier die er bestaat.

peter_heijnen
25 oktober 2007, 10:22
dat lijkt me niet handig, dit is de grootste naaier die er bestaat.
Haha, zou heel goed kunnen, maar de gast die (vroeger iig) alle electronica repareerde wist wel waar ie mee bezig was.

Btw, ik kwam er zelf ook nooit graag en sinds ik uit h'sum vertrokken ben kom ik er al jaren helemaal niet meer.

hanzeman
25 oktober 2007, 18:00
dat lijkt me niet handig, dit is de grootste naaier die er bestaat.

Wat heeft zijn sexleven met versterkers te maken?

Harry
26 oktober 2007, 09:37
ga naar hem toe en ervaar, zou ik zeggen.