PDA

View Full Version : Afri-Can wedstrijd!



Afri-Can
20 november 2002, 19:35
Naar aanleiding van een reactie op het Afri-Can topic onder Electrische gitaren kwamen we op het volgende idee: EEN WEDSTRIJD!

Wie de mooiste, creatiefste én bespeelbare gitaar maakt uit zelfgemaakte onderdelen krijgt van Afri-Can guitars Nederland een Afri-Can Township Electric.

Aanmelden tot 31 december. Als er minimaal 20 deelnemers zijn, gaat de wedstrijd door.

Dan ga ik zoeken naar een professionele jury.

De gitaren kunnen worden ingestuurd tot 1 april 2003.

Prijsuitreiking mei/juni 2003.

Voorwaarde is dat de 'ingezonden' gitaren eigendom worden van Afri-Can guitars.

Nog één toevoeging:
De ingezonden gitaren worden geveild en de opbrengst gaat naar een goed doel in Africa!

Nadere details volgen op http://www.africanguitars.nl

Groeten,
Harold

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Afri-Can op 2002-11-20 19:55 ]</font>

Negative K3 fan
20 november 2002, 20:17
spam?

BLOK182
20 november 2002, 20:21
eigenlijk wel, maja, toch vind ik het een heel leuk idee, van mij mag het blijven staan.

alhambra
20 november 2002, 20:37
Op 2002-11-20 20:17, schreef Negative K3 fan:
spam?

Donder toch op met spam man, tis gewoon een leuk idee.

Cloud Strife
20 november 2002, 20:39
die loozers zoeken naar een nieuw model en/of idee dus wat doen ze wedstrijd organiseren het beste model/idee dat wint ''stelen'' ze vervolgens en verfraaien ze en gooie ze op de markt :grin:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Cloud Strife op 2002-11-20 20:40 ]</font>

sebass
20 november 2002, 22:18
Moet de gitaar werken? dan kost het namelijk geld en dat geef ik niet zomaar weg.

Ic3gl0vE
20 november 2002, 22:37
cloud strife ze stelen het niet.... jij GEEFT JE IDEE WEG en in ruil daarvoor kan je een andere gitaar terugkrijgen

niets tegen die actie :smile:

ga er alleen niet aan meedoen

Bins
20 november 2002, 22:41
Als ik een mooie, creatieve en bespeelbare gitaar kon maken....Had ik dat allang gedaan. En dan lekker zelf houden :grin:

lars
20 november 2002, 23:33
hmm

nee lijkt me geen goed idee, zou pas enigsinds boeiend worden als je je eigen gitaar weer terug kreeg. Komop, kans 1 op 20 minimaal dat je je spul kwijt bent en dat goeie doel in africa kan me eerlijk gezegt ook weinig boeien.

Mithrandir
20 november 2002, 23:37
Nou Harold je weet wel weer wat voor een vlees je in de kuip hebt op dit forum he, negatieve eikels allemaal. (Niet iedereen natuurlijk.)

Ik zal eens even kijken of ik mee ga doen, lijkt me wel lachen, ik ben niet zo vreselijk creatief en heb twee linkerhanden, maar misschien dat er dan juist wat moois uit komt.



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mithrandir op 2002-11-20 23:39 ]</font>

Cloud Strife
21 november 2002, 08:55
Op 2002-11-20 22:37, schreef Ic3gl0vE:
cloud strife ze stelen het niet.... jij GEEFT JE IDEE WEG en in ruil daarvoor kan je een andere gitaar terugkrijgen

niets tegen die actie &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_smile.gif">

ga er alleen niet aan meedoen


alleen een domme loozer geeft een GOED idee weg voor een africano alimilmao bullshit ding. Niet dat ik et een dom ding vind hoor ik vind het alleen geen GOED idee waard :smile:

Mithrandir
21 november 2002, 09:13
Blijkbaar heb jij zo'n goed idee cloud strife dat je ervan uitgaat dat dit idee gebruikt zal worden voor massa-productie en er geld aan verdient gaat worden door arme afrikaantjes. Als je dat nou wilt verkomen kan je natuurlijk je idee uitwerken en zelf gaan produceren, dat idee is natuurlijk zo goed dat het zichzelf verkoopt en dan wordt jij er lekker zelf rijk van.....

of heb je eigenlijk nooit goeie ideeen en loop je daarom dit idee weer af te zeiken.

Cloud Strife
21 november 2002, 10:09
Je bent duidelijk NIET intelligent, ik ga het verder ook niet uitleggen want dan snap je het toch niet :smile:

Mithrandir
21 november 2002, 10:16
Waar leid je in godsnaam uit af dat ik niet intelligent zou zijn. Ik neem aan dat je dat constateert uit een van mijn voorgaande berichten, maar dan ben ik wel benieuwd wat precies de aanleiding is geweest tot deze conclusie. Ik zou daar graag een keer met je over discussieren, dus misschien dat we een keer kunnen afspreken voor een discussie, gentleman to gentleman. Ik durf te zweren op het graf van Newton dat ik intelligenter ben dan jij durft te dromen.

Cloud Strife
21 november 2002, 10:18
hey als jij denkt dat je intelligenter bent leuk voor jou :grin: ik weet wat ik denk :grin:

Cloud Strife
21 november 2002, 10:19
eh ?

Cloud Strife
21 november 2002, 10:32
zei ik dat :wink: ?

Cloud Strife
21 november 2002, 10:46
Das nog es onsportief mitrahndir je posts verwijderen...

Cloud Strife
21 november 2002, 10:47
maar ik ga er maar niet op door aangezien jij bij een discussie toch je posts verwijdert...

Mithrandir
21 november 2002, 10:48
huh, waar heb je het over? Ik heb geen enkele post verwijdert hoor, alles staat er nog gewoon.

Trouwens, jij discussieert niet, jij poneert stellingen zonder argumentatie te geven.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mithrandir op 2002-11-21 10:51 ]</font>

Cloud Strife
21 november 2002, 10:55
DUDE JE MOET NIET GAAN LIEGEN MET AL MEN POSTS STAAN ER NOG DAS WEL ERGGGG LAAG :evil:

Mithrandir
21 november 2002, 10:57
Je ziet echt spoken vriend, wind je niet zo op.

Rutger
21 november 2002, 11:00
hm, k vind het niet de moeite om je weken te klussen en gitaaronderdelen in te kopen om uiteindelijk net zoveel geld en tijd kwijt te zijn aan een zelf ontworpen gitaar als dat zo'n Afri-can waard is. Waarschijnlijk vind je je eigen gitaartje dan zo leuk dat je hem voor jezelf wil houden.

Ik ben meer voor de slagzin :smile:

Ik geil op een afri-can omdat...

Maak met maximaal 25 woorden deze slagzin af en u maakt kans op een Afri-can oliekan gitaar! De uiterste inleverdatum is 31 december 2002, maximaal een inzending per persoon is toegestaan.

Mithrandir
21 november 2002, 11:04
Je hoeft toch niet allemaal echte gitaaronderdelen te kopen, dat zou een beetje een duur grapje worden. De kunst is juist om voor zo weinig mogelijk geld een zo goed mogelijk werkende gitaar te maken.

Gewoon materiaal wat je overal gratis kan krijgen, koektrommels, kistjes, ouwe snaren, schroeven, planken.......etc. Gewoon je fantasy gebruiken en een mooi gitaartje maken.

Cloud Strife
21 november 2002, 11:06
Op 2002-11-21 10:57, schreef Mithrandir:
Je ziet echt spoken vriend, wind je niet zo op.

Blijven liegen he :smile: iig wij weten beide wat de waarheid is

Neals
21 november 2002, 11:07
t idee is leuk
misschien dak voor mezelf wat in elkaar ga knutselen.... (of me acoustische gitaar met humbucker eens ga afbouwen)

Rutger
21 november 2002, 13:03
Maar goed, je moet nog altijd een bespeelbare hals maken die de spanning van de snaren aankan en bovendien goed bevestigd is op je pabo-body. (pabo staat voor knippen en plakken)

Gaat toch wel tijd en geld kosten denk ik!

Lijkt me wel leuk om je eigen elementen te wikkelen trouwens.

pimmetje
21 november 2002, 14:39
Als je ipv elementen een klankkast maakt en daar een rudimentair microfoontje inbouwt, dan kan je ook versterken...

Eigen elementen lijkt me vrij lastig.

Negative K3 fan
21 november 2002, 14:39
Op 2002-11-21 11:00, schreef Rutger:
Ik geil op een afri-can omdat...


...afri cans supergeil zijn want op school leer ik van alles over occulte dingen zoals zwarte piet en zwarte piet heeft ook een afri can


(precies 25 woorden)