PDA

View Full Version : juuu



hudson
3 juli 2006, 16:59
juuu ik bennet nieuw, ik heb al vele gitaar-forums afgeschuimd maar deze sprak me het meeste aan dus... ik speel al een tijdje gitaar en nu ik opme nieuwe school aen gitaarvriend-held ben tegengekomen bennek me ook gaan interseren in de gitaar zélf en niet alleen het spelen ervan. dus nu ik ook daaraan verslaafd ben lijkt het leuk om met andere te praten en zo over gitaren, dus leek een forum me de beste oplossing...

Rockon!

tabmaniac
3 juli 2006, 17:04
nou, welkom dan:D

Tho
3 juli 2006, 17:27
hoe beter je je gitaar kent, hoe beter je speelt ;) welkom!

Reel Big Fish
3 juli 2006, 17:29
Welkom! ;)

hudson
3 juli 2006, 19:53
wat een verwelkoming^^

hoe beter je je gitaar kent, hoe beter je speelt hm gelijk heb je... ik speel altijd op een b.c. rich en als ik dan eens op men broers epiphone SG mag spelen, klink ik belange niet zo goed hoewel ik (persoonlijk) vindt dat een SG een veel betere gitaar is dan een BC...

iwamoto
3 juli 2006, 22:25
wat een verwelkoming^^

hoe beter je je gitaar kent, hoe beter je speelt hm gelijk heb je... ik speel altijd op een b.c. rich en als ik dan eens op men broers epiphone SG mag spelen, klink ik belange niet zo goed hoewel ik (persoonlijk) vindt dat een SG een veel betere gitaar is dan een BC...
inspelen mn jonge, ik was vandaag bij een vriend, die heeft een richwood PRS model, dus ik er een beetje op spelen, ding verijste meer werk, maar binnen een uur was ik lekker met popa chubby aan het mee soleren :)

hudson
3 juli 2006, 23:04
inderdaad maar ik denk dat ik verlopig gwoon op men BC blijf spelen, kwestie van gemakkelijkheid^^

Fox
4 juli 2006, 00:06
Welkom mijn beste :D.

Mvg,

Tim

TRC
4 juli 2006, 12:58
Halloooo.....!

Hoe erg waren die andere fora wel niet vraag ik me af?

hudson
6 juli 2006, 18:57
erg, trust me... 1 iemand daar verkoos een stagg boven een les paul... als dat je een idee geeft...:p

iwamoto
6 juli 2006, 23:12
erg, trust me... 1 iemand daar verkoos een stagg boven een les paul... als dat je een idee geeft...:p
dat klinkt als fakkel tijd, weet je toevallig het adress van die persoon? alvast bedankt! nu maar hopen dat ie thuis ook stagg heeft staan, die branden zo goed :)

sjoerd5
7 juli 2006, 10:18
WELKOM hiero

hudson
7 juli 2006, 12:15
dat klinkt als fakkel tijd, weet je toevallig het adress van die persoon? alvast bedankt! nu maar hopen dat ie thuis ook stagg heeft staan, die branden zo goed :)

ach miss heeft die jongen het niet zo graag, er kan dan wat schade aan zijn O-zo-mooie-gitaar komen... nee kweet zijn adres niet, spijtig...:p

Blen-D*?
7 juli 2006, 13:35
dat klinkt als fakkel tijd, weet je toevallig het adress van die persoon? alvast bedankt! nu maar hopen dat ie thuis ook stagg heeft staan, die branden zo goed :)

dat betwijfel ik zelfs nog :seriousf:

hudson
10 juli 2006, 20:03
:d anders ontvoeren we zen gitaar en vragen er losgeld voor, krijgen we nog geld ook :rockon:

Fox
10 juli 2006, 20:16
Welke andere fora waren volgens jou dan slechter? :)

Mvg,

Tim

hudson
10 juli 2006, 20:19
die met die stagg kerel is weg, die had die forum zelf gemaakt, hij had 2 leden (sarcastisch ;) )

en dan nog een euhm pf die links altijd, probeer www.gitaarforum.nl eens, anders zoek ik het nog eens op