PDA

View Full Version : Variax 500 sunburst onvindbaar



Koekjes zijn lekker
2 juli 2006, 21:30
Weet iemand ook hoe ik aan een Variax 500 sunburst zou kunnen komen? Ik kan ze namelijk nergens meer vinden. Op de Line6 website staan ze er nog wel op, maar het lijkt erop dat ze niet meer verkocht worden, wat ik echt waardeloos vind. De enige mooie variax serie is de 500 serie, maar het lijkt erop dat die dus niet meer te krijgen zijn...

TMKXL
2 juli 2006, 21:41
Nee, de 500 series zijn uit de productie gehaald, daat had ik nog tegen je gezegd, bolle. :p

Koekjes zijn lekker
2 juli 2006, 21:47
Ja maar dan moeten die molshopen bij line6 m ook van de website halen, want nu laten ze wel mooi zien dat ze een 500 model hebben, maar dan kan je hem niet kopen.

Zo kan ik t ook wel.

koennie
3 juli 2006, 00:31
ajoo gewoon een echte gitaar kopen :p

en anders tweedehands misschien wel meer kans?

Koekjes zijn lekker
3 juli 2006, 15:35
Hehe ja ik heb ook liever een gewone gitaar. Maar het lijkt me gewoon heel relaxt om op het podium te staan, en door één switch over te halen van een Les Paul naar een akoestische nashville-getunede baritone gitaar te switchen :D.
Maja anders maar een Variax 600 sunburst. Die is ook wel mooi. :)

Bl44t44p
3 juli 2006, 15:40
Ja maar dan moeten die molshopen bij line6 m ook van de website halen, want nu laten ze wel mooi zien dat ze een 500 model hebben, maar dan kan je hem niet kopen.

Zo kan ik t ook wel.

Als je nou even mailt voor een correctie dan doe je andere mensen (en jezelf) ook nog een plezier ;)

nielsduursma
3 juli 2006, 15:51
waarom zouden ze die van de site afhalen?? die dingen zwerfen nog steeds rond op de 2ehands mischien wel 3ehands markt. voordat je zoiets koopt verdiep je je wel even in de spec's.

Jeanken
3 juli 2006, 16:29
Linkshandig zijn ze er trouwens wel nog nieuw, en aan héél aardige prijzen..
Kheb net een Sunburst 500 weggedaan, gaan tussen de 4 en de 500EUR zowat tweedehands in goeie staat.
Mijne was met Workbench bij.

Koekjes zijn lekker
3 juli 2006, 17:29
waarom zouden ze die van de site afhalen?? die dingen zwerfen nog steeds rond op de 2ehands mischien wel 3ehands markt. voordat je zoiets koopt verdiep je je wel even in de spec's.

Ja daar heb je inderdaad gelijk mee. Maar aan de andere kant is het wel verwarrend omdat er niet op staat dat hij uit productie is. Maarja goed, ik zeur te veel.

De linkshandige zijn er idd nog wel, maar om nou helemaal voor zo'n gitaar linkshandig te gaan leren spelen... :P

Jeanken
3 juli 2006, 18:56
De linkshandige zijn er idd nog wel, maar om nou helemaal voor zo'n gitaar linkshandig te gaan leren spelen... :P
Ik bedoelde maar dat ze dan toch wel op de site mogen staan..
En een andere body maken en linkse 500 kopen?
Hals is best wel goed, dus enkel een body heb je dan nodig..

Dirk W
3 juli 2006, 20:35
Ik bedoelde maar dat ze dan toch wel op de site mogen staan..
En een andere body maken en linkse 500 kopen?
Hals is best wel goed, dus enkel een body heb je dan nodig..

Meningen over de 500 hals lopen echt heel sterk uiteen. Lees maar eens op het channel6 forum. Heel veel vervangen de hals met een warmoth.

Ik vind em best lekker.