PDA

View Full Version : FL-9 Probleem



BartL
2 juli 2006, 20:16
Ik ben er zojuist achter gekomen dat ik mijn FL-9 opeens niet meer kan aanzetten. Er komt gewoon signaal door (zowel met batterij als adapter), maar de Flanger gaat dus niet meer aan.

Probleem zal dus met 99% zekerheid bij de switch liggen (of zie ik iets over het hoofd?). Enig idee waar die te krijgen zijn en wat ze kosten?

Mitch
2 juli 2006, 21:03
Ruik ik een Marktplaats-oplichter-in-de-dop ?


:D

BartL
2 juli 2006, 21:36
Wie? Ik of de vorige verkoper? :)

Ik heb hem eergisteren gebruikt, werkte hij perfect. Ik ben dus niet opgelicht denk ik... Hij word uiteraard niet op deze manier doorverkocht ;)

Mitch
2 juli 2006, 23:47
Nee jij natuurlijk ;) Maar serieus, contact anders één van de tech-boys.

Dirk_Hendrik
3 juli 2006, 10:54
p-sies



789110

BartL
17 juli 2006, 20:57
Toch de schakelaar moeten vervangen helaas. Vanavond ben ik aan het vervangen begonnen en het is echt grandioos in de soep gelopen. Omdat het niet goed lukte de switch vast te maken aan de printplaat, heb ik te veel soldeer gebruikt. Rechtsboven zit hij nogsteeds niet vast en op de een of andere manier hecht het soldeer niet aan de printplaat, op de plek waar dat bij de andere 3 verbindingen prima gaat... :dontgeti:

http://student.infonomics.nl/students/b.loog/fl9.JPG

De schakelaar doet het dus niet. Is deze printplaat nog te redden of kan ik WEER overnieuw beginnen?

Zijn er overigens verschillende stukken of kabeltjes die elkaar niet mogen raken? (Ik neem bijvoorbeeld aan de de zwarte draad niet met rood/wit in aanraking mag komen.

Dirk_Hendrik
17 juli 2006, 22:19
. Is deze printplaat nog te redden of kan ik WEER overnieuw beginnen?


Ja.

Aan de andere kant van draadjes (bij de "hoofdprint" zeg maar) lossolderen, in een enveloppe douwen en geadresseerd aan mij opsturen! binnen 2 dagen retour.

no charge.

BamBuFan1
18 juli 2006, 00:21
Ja.

Aan de andere kant van draadjes (bij de "hoofdprint" zeg maar) lossolderen, in een enveloppe douwen en geadresseerd aan mij opsturen! binnen 2 dagen retour.
no charge.

D-H's speciale 5001-e postingtarief ;o)