PDA

View Full Version : Vantage vs Epiphone



}{Metalmaster}{
2 juli 2006, 10:45
Yo

ik ga binnenkort gitaarshoppen in amsterdam... ik wil graag een sg model kopen en ik zag dat er 2 winkels zijn die ze verkopen. Dijkman verkoopt de Epiphone sg G400 voor 350,- en The String verkoopt een Vantage sg... wat moet ik kiezen?

Greetz Wieger

Kaïn
2 juli 2006, 10:47
Die jij het beste vind spelen uiteraard!

}{Metalmaster}{
2 juli 2006, 10:50
maar ik heb het nu even over het geluid he...wat speelt soepeler volgens jullie.. ik wil jullie mening ff:p

robert-gitarist
2 juli 2006, 10:52
Hmm ik zou denk ik dan voor de Epiphone gaan..
Ik heb beide merken een aantal gitaren van maar toch vind ik Epiphone wat degelijker en fijner spelen.Vantage is niet mis maar kan me niet herinneren dat hun een SG model hebben(wel hele mooie superstratjes)Misschien dat je in de war bent met Vintige?Anyway SG400 van Epi i erg goed en mooie afgewerkte gitaar..

robert-gitarist
2 juli 2006, 10:52
maar ik heb het nu even over het geluid he...wat speelt soepeler volgens jullie.. ik wil jullie mening ff:p

Wat soepeler speeld..weet niet wat jij soepel vind..gewoon heen gaan en beide testen..niet zo moeilijk toch?

}{Metalmaster}{
2 juli 2006, 22:31
ok dankje:)
maar ik weet iedergeval wel... ik ken al aardig goed gitaar spelen en uhhh tja.. ik ga dus niet zonder een gitaar te proberen van het internet kopen:p nja.. alsnog bedankt

Later

Greetz
Wieger