PDA

View Full Version : Ja hoor... Zakk doet het weer...



Paultje-k
1 juli 2006, 15:13
http://i4.photobucket.com/albums/y142/WashingtonWyldeMan/Ozzfest6-29-06part2112.jpg

http://i4.photobucket.com/albums/y142/WashingtonWyldeMan/Ozzfest6-29-06part2108.jpg


Er is al gezegd dat dit zijn nieuwe sig model is die door Gibson uitgebracht word!

Jax
1 juli 2006, 15:16
Duidelijk vet. Ben benieuwd of ie in productie wordt genomen. :)

Tho
1 juli 2006, 15:19
Vast wel! Door Epiphone..

robert-gitarist
1 juli 2006, 15:22
Vast wel! Door Epiphone..

Ik hoop het..dan is ie voor mij tenminste betaalbaar :D

Anyways hele vette gitaar..staat hem goed..maar toch niks gaat boven dé Bullseye les Paul 8-)

Kaïn
1 juli 2006, 15:52
Eey, wel een floyd. Nu word het interresant :p Wel een gaaf ding. Maar een Bulls eye staat een LP beter vind ik zelf.

robert-gitarist
1 juli 2006, 16:01
Oh vind op beide wel mooi..op een SG staat het ook heel mooi vind ik :)
Hmm met Floyd Rose..wel grappig.Wat zit die Toggleswitch trouwens op een apparte plaats..hmm misschien wel praktisch maar niet mooi om te zien zo maar goed..

Kaïn
1 juli 2006, 16:04
Hmm inderdaad nu je het zegt. Miischien omdat de toggleswitch bij een LP ook hoog zit, maar daar bij deze gitaar geen hout zit :p?

robert-gitarist
1 juli 2006, 16:07
Yepz zo iets zal het wel zijn..niet mooi..trouwens ook zo vaag eraan: die zwarte volume/tone knoppen hebben ze netjes in een van die zwarte ringen geplaatst maar die creme toggle switch hebben ze niet netjes in een witte ring gebouwd..net zo raar eigelijk..beetje jammer wel.

Paultje-k
1 juli 2006, 21:18
Randy Rhoads had zn toggle ook daar zitten en Zakk is zijn Randy Rhoads polka dot V replica's gewend dus dat zal het misschien zijn...

SDMF_Lispel
1 juli 2006, 21:27
oohh , NICE !

Orpheo
1 juli 2006, 21:28
Yepz zo iets zal het wel zijn..niet mooi..trouwens ook zo vaag eraan: die zwarte volume/tone knoppen hebben ze netjes in een van die zwarte ringen geplaatst maar die creme toggle switch hebben ze niet netjes in een witte ring gebouwd..net zo raar eigelijk..beetje jammer wel.

om de toggle zit geen ring! alleen de schroef. verder vind ik dat t mooi valt in de ringen. leuke gitaar btw! maar ik zou m zelf NOOIT nemen.

robert-gitarist
1 juli 2006, 21:30
om de toggle zit geen ring! alleen de schroef. verder vind ik dat t mooi valt in de ringen. leuke gitaar btw! maar ik zou m zelf NOOIT nemen.

Ja weet ook wel dat er geen ring om heen zit maar ik heb het over de Bullseye ringen ;) :D

Daniël_san
1 juli 2006, 21:33
Lijpe gitaar! En die Bullseye vind ik hier juist cool op staan.

Jehuty
2 juli 2006, 00:20
Heeft iemand nog dat plaatje van die Zakk Wylde SG/V Hybrid?

duckman
2 juli 2006, 03:18
Heeft iemand nog dat plaatje van die Zakk Wylde SG/V Hybrid?

http://zakkwylde.com/nwwd/features/zakk5(1).jpg


En hier een filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=ZeQMPPR6hqs

almarvk
2 juli 2006, 09:16
Ik heb ergens gelezen dat Zack z'n gitaren naar een custompaintshop laat brengen en dat ze het daar doen. Dus dat Gibson er eigenlijk niet veel mee te maken heeft.

Terence
2 juli 2006, 10:42
Erg gave gitaar die hybrid.

Kaïn
2 juli 2006, 10:51
Gaaf ding om te zien inderdaad. Maar hoe hij dat volkslied speelt :o Niet mijn smaak, laat ik het daar op houden.

Jehuty
2 juli 2006, 11:23
Ah , dat filmpje bedoelde ik.

Luke-wannabe
2 juli 2006, 16:51
Gaaf ding om te zien inderdaad. Maar hoe hij dat volkslied speelt :o Niet mijn smaak, laat ik het daar op houden.
Word.. Die van Hendrix is cooler :hippie:

Kaïn
2 juli 2006, 16:55
Word.. Die van Hendrix is cooler :hippie:

Oneindig gaver vind ik. Overigens over dat volkslied gesproken. Gisteren hoorde ik op een festival een knakker die versie van Hendrix spelen. Beetje vreemd gevoel krijg ik daarbij. Dat nummer hoorde op woodstock als protest, en niet op een festivalletje als Hendrix imitatie. Zo dat moest ik even kwijt :hippie:

Basseytje
2 juli 2006, 19:20
Ik heb ergens gelezen dat Zack z'n gitaren naar een custompaintshop laat brengen en dat ze het daar doen. Dus dat Gibson er eigenlijk niet veel mee te maken heeft.

t ging er eigendlijk om dat gibson er een sig van zou maken en die in productie nam

Richwoodje
2 juli 2006, 19:35
Oneindig gaver vind ik. Overigens over dat volkslied gesproken. Gisteren hoorde ik op een festival een knakker die versie van Hendrix spelen. Beetje vreemd gevoel krijg ik daarbij. Dat nummer hoorde op woodstock als protest, en niet op een festivalletje als Hendrix imitatie. Zo dat moest ik even kwijt :hippie:

je kan hem nu ook anti-Bush gebruiken :D

Kaïn
3 juli 2006, 15:07
je kan hem nu ook anti-Bush gebruiken :D
Kan ja... Maar ik zou dan wat origineels verzinnen, Iets van "Lief klein george bushje kreeg een granaatje op zn neus " BOEM!!!!
(Ik zit mij stierlijk te vervelen op werk, dat heeft invloed op mijn postkwaliteit, sorry:p)