PDA

View Full Version : Zo 2 juli METROPOLIS 2006 gratis openlucht festival in Rotterdam



-=JEROEN=-
1 juli 2006, 13:52
The Best You Never Heard Of

http://www.metropolisfestival.nl/nl/programma/


:soul:

fullorder
2 juli 2006, 23:51
Was er bij. Heb me prima vermaakt en meerdere leuke bands gezien waar ik nog nooit van had gehoord (behalve de naam dan):
Wudstick
The Spinto band
The Revs
Shit Disco
Saunawest

Hoe dan ook 1 van de leukste festivals van Nederland wat mij betreft. Volgend jaar weer!

-=JEROEN=-
3 juli 2006, 11:37
wel raar hoor, helemaal alleen, met zo veel mensen om je heen

al mn vrienden/kennissen waren op vakantie enzo, maar ik wou 't niet missen

heb genoten van El Camino, The Liszt en The Revs... Silence is Sexy was wel ok en de rest kan ik me al niet meer zo goed herinneren... helaas The Polar Exploration Ship niet gezien, ik had het warm, had honger, was moe, en verveelde me... moet toch maar eens leren om gewoon zomaar tegen iemand aan te gaan lullen voor als ik weer eens moederziel alleen op zo'n festival rond banjer... misschien tijd voor nieuwe vrienden :soul:

rjee
5 juli 2006, 15:31
wel raar hoor, helemaal alleen, met zo veel mensen om je heen

al mn vrienden/kennissen waren op vakantie enzo, maar ik wou 't niet missen

heb genoten van El Camino, The Liszt en The Revs... Silence is Sexy was wel ok en de rest kan ik me al niet meer zo goed herinneren... helaas The Polar Exploration Ship niet gezien, ik had het warm, had honger, was moe, en verveelde me... moet toch maar eens leren om gewoon zomaar tegen iemand aan te gaan lullen voor als ik weer eens moederziel alleen op zo'n festival rond banjer... misschien tijd voor nieuwe vrienden :soul:

Thanx bro,
altijd tof om dit soort dingentjes achteraf te mogen lezen!
rock on,
rj - the liszt