PDA

View Full Version : Waxen MusicMan Axis Sport



Buzz
1 juli 2006, 09:15
Hallo daar!

Weet iemand hier waarmee ik de hals van mijn MM Axis Sport kan (moet?) waxen of oliën?

Wie heeft ervaring of sugesties?

Buzz
4 juli 2006, 09:07
Helemaal niemand? :???:

fred dons
4 juli 2006, 09:18
MM zelf gebruikt danish oil (verkrijgbaar in de meubelhandel) maar een lichte meubelwas van bijvoorbeeld johnson & johnson is ook prima
ik breng het zelf op met 1000 grit schuurpapier (nat) (maar dan met wax ipv water)
ik doe dit zo iedere 8-9 maanden als ik merk dat mijn hals droog aanvoelt en een beetje vies aan het worden is

Buzz
4 juli 2006, 15:58
Bedankt Fred, klinkt goed!

almarvk
4 juli 2006, 16:11
MM zelf gebruikt danish oil (verkrijgbaar in de meubelhandel) maar een lichte meubelwas van bijvoorbeeld johnson & johnson is ook prima
ik breng het zelf op met 1000 grit schuurpapier (nat) (maar dan met wax ipv water)
ik doe dit zo iedere 8-9 maanden als ik merk dat mijn hals droog aanvoelt en een beetje vies aan het worden is

Oftewel; het is voor jou een dagelijkse bezigheid vanwege al die gitaren?? ;) :D

fred dons
4 juli 2006, 16:23
het houd je van de straat :seriousf:

maar serieus, ik heb zelf heel mild zweet dus mijn nekken worden niet snel vuil
en daarnaast zijn ze niet allemaal geolied dus ik hou ook nog tijd over voor snaren verwisselen

Braindead
4 juli 2006, 20:12
surface finisher van Warwick gebruik ik ervoor. Heb ik bij Musik Produktiv gekocht. Is speciaal voor ongelakte halzen.