PDA

View Full Version : Ik ook ff Ezdrummer getest!! :D



Lacrimosa
30 juni 2006, 20:44
check de snare gek!11

http://members.home.nl/r.basic/html/ismar%20-%20ezdrummertest2.mp3

Ik vind em wel supergoed klinken, vooral de snare!!

Let trouwens niet op de n00bsolo, gewoon wat ingespeeld....

AART
30 juni 2006, 23:48
hoe komst du an das program?

ist graties of ik moet een tientje of meer betalen.

klienkt goeed.

:hippie:

Noid
1 juli 2006, 00:13
@ Lacrimosa: ja dat klinkt zekers lekker, mooie sound!

@ Aart: je hebt een pm

ssj3goku
1 juli 2006, 15:25
Klinkt goed, behalve de kick dan (beetje zomperig), maar verder een erg vet geluid :D

Blen-D*?
1 juli 2006, 20:38
noid dude zou je mij dan ook ff pm sture :D

Dridon
2 juli 2006, 18:09
noid dude zou je mij dan ook ff pm sture :D

Ik wil het programma ook graag hebben want de sound ervan vind ik echt goed klinken. Zou je me kunnen PMeen?

Gitaro
2 juli 2006, 19:43
Klinkt goed! En, is het ook daadwerkelijk "ez"? Dan heb ik ook wel interesse :satisfie:

jaspie
2 juli 2006, 20:54
klinkt lekker hoor, doe maar ook maar een PMetje dan:P

Dreamer_Ur
2 juli 2006, 21:29
ditto als het mag? :)

Dweezman
2 juli 2006, 21:57
ehm... pm?

M.COM
2 juli 2006, 22:28
Same here? :p

Noid
3 juli 2006, 00:07
PM's verstuurd, check uw inbox.

gitaarhaantje
3 juli 2006, 00:21
PM's verstuurd, check uw inbox.


als je toch eenmaal bezig bent.... zoek namelijk een goed programma voor mn projectje voor school dus als je wilt PM mij ook even...!!!!

Lacrimosa
3 juli 2006, 00:57
damn...


:p

Debaser
3 juli 2006, 01:59
ik spaar pm's dusse wil deze ook wel

ponq
3 juli 2006, 10:32
pm? :P

me2plz

X-Rated
3 juli 2006, 10:36
Count me in voor een pm'tje :) Lekkere sound idd. Eens kijken of ik het kan gebruiken :)

Roy K.
3 juli 2006, 11:50
Klinkt lekker Ismar. Hier wil ik ook wel es mee aan de slag. Kan ik een PM krijgen Noid?

Elixir
3 juli 2006, 12:19
dit klinkt goed ...heel goed...
Kan ik ook n PM krijgen?:)

iwamoto
3 juli 2006, 12:43
kan ik in aanmerking komen voor een PM? dit zal zeer stimulerend werken, wil ik deze vakantie nog een paar tracks afmaken :)

ssj3goku
3 juli 2006, 13:02
En dan moet je je voorstellen dat hij het mij ook heeft 'aangeboden', maar dat ik hem op dat moment tijdelijk had geweigerd :P (school gvd :P) Nou Ismar, ik zou ook wel ff het progje willen proberen :D

Funkblaster
3 juli 2006, 17:22
kan ik ook een PM krijgen? lijkt me best handig:)

iwamoto
3 juli 2006, 19:23
ik heb nog niets gehad :(

DarknessAwaits
4 juli 2006, 00:01
Ik heb hem nu ook in gebruik, eindelijk iets wat écht goed klinkt en bovendien niet té ingewikkeld is voor mijn non-drummer-mind.

PM-en kan.

Noid
4 juli 2006, 18:51
Mijn excuses aan Lacrimosa: ik had niet verwacht dat mijn gebaar naar Aart dit hele topic zou bashen.

Ik heb wederom een rondje PM-en gedaan. Iedereen die hierboven om een pm heeft gevraagd heeft er nu 1 gekregen als het goed is.

Wat mij betreft is dat nu ook wel klaar in dit topic. Wil iemand nog een pm, dan kan dat makkelijk: pm een van de mensen die hierboven om een pm hebben gevraagd, of mij, zodat dit topic niet verder vervuild hoeft te worden.

Dweezman
4 juli 2006, 19:09
ben aan't downen, hoop dat ik 't snap!

Lacrimosa
4 juli 2006, 19:21
Mijn excuses aan Lacrimosa: ik had niet verwacht dat mijn gebaar naar Aart dit hele topic zou bashen.

Ik heb wederom een rondje PM-en gedaan. Iedereen die hierboven om een pm heeft gevraagd heeft er nu 1 gekregen als het goed is.

Wat mij betreft is dat nu ook wel klaar in dit topic. Wil iemand nog een pm, dan kan dat makkelijk: pm een van de mensen die hierboven om een pm hebben gevraagd, of mij, zodat dit topic niet verder vervuild hoeft te worden.

hahaha geen probleem man!
Ik snap het wel...de reacties, ik bedoel ik zou ook zo gereageerd hebben als je zoiets lijps op een nogal "makkelijke" manier kan krijgen :D!
Maar ik heb ook Drumkit From Hell Superior, die heb ik echt zelf betaald:D...maar de laatste tijd speel ik meer met EZdrummer!!

Wobbert
4 juli 2006, 21:23
Fantastische sound inderdaad zeg...

Dit is het niveau van een echt drumstel 'vrij amateuristisch' opgenomen al behoorlijk voorbij.
Heb je nog veel aan mixage/mastering gedaan?

Trouwens, wat voor bass is dat? Waar komt het uit? Mooi rond en diep...

Lacrimosa
4 juli 2006, 23:14
Fantastische sound inderdaad zeg...

Dit is het niveau van een echt drumstel 'vrij amateuristisch' al behoorlijk voorbij.
Heb je nog veel aan mixage/mastering gedaan?

Trouwens, wat voor bass is dat? Waar komt het uit? Mooi rond en diep...

neej man. Wat reverb op de snare en toms en that's it!!

Bass heb ik met Reason 3 gemaakt, en vervolgens wat Rbass erbij!

Negative K3 fan
9 juli 2006, 17:09
goede zaak ismar jij komt er wel

M.COM
9 juli 2006, 21:19
Euhm, ik heb nu die file van ezdrummer gedownd op uTorrent, maar het enige wat ik blijkbaar krijg zijn files van Images? Moet je de originele versie dan toch nog aanschaffen misschien, want die software van ezdrummer en DFH zijn me echt te duur...

Maxxas
9 juli 2006, 21:52
Euhm, ik heb nu die file van ezdrummer gedownd op uTorrent, maar het enige wat ik blijkbaar krijg zijn files van Images? Moet je de originele versie dan toch nog aanschaffen misschien, want die software van ezdrummer en DFH zijn me echt te duur...

Wat zou je met een image kunnen?
FIKKEN!

Negative K3 fan
9 juli 2006, 23:36
:D of met daemon tools oid aankloten

ssj3goku
10 juli 2006, 09:56
Wat zou je met een image kunnen?
FIKKEN!

Ik weet niet hoe dik jou 'joystick' is (en ik wil het ook niet weten), maar ik denk dat de gemiddelde pretstok niet door dat gat past hoor. ;)

LordRiffenstein
10 juli 2006, 18:43
Heren, dit forum staat niet toe dat er illegale software verdeeld wordt, graag dus weer helemaal on topic of er gaat een slotje op!!

Maxxas
10 juli 2006, 19:08
Ik weet niet hoe dik jou 'joystick' is (en ik wil het ook niet weten), maar ik denk dat de gemiddelde pretstok niet door dat gat past hoor. ;)

Hahaha, ik mag niet klagen hoor, Sinterklaas zou jaloers zijn.

meul
10 juli 2006, 21:37
Heren, dit forum staat niet toe dat er illegale software verdeeld wordt, graag dus weer helemaal on topic of er gaat een slotje op!!

Hij maakt gewoon 10 backups van het aangeschafte product :)

LordRiffenstein
10 juli 2006, 21:46
Hij maakt gewoon 10 backups van het aangeschafte product :)

Zoals ik zei, illegale software dus. :sneaky: :mad: :mad:

Maxxas
10 juli 2006, 22:42
Hij maakt gewoon 10 backups van het aangeschafte product :)
Foei, Meul!

meul
10 juli 2006, 23:37
Zoals ik zei, illegale software dus. :sneaky: :mad: :mad:

:-) is een heel gebruikelijke work-around hoor in backup procedures. een paar kopieen op plaatsen buiten het pand, tis ook crusiale software :-)

zx81
11 juli 2006, 07:28
ik vind het ongelofelijk triest dat deze gasten het forum aangrijpen voor hun warez-exchange. Staat hier ook niet iets over in de huisregels?

-=JEROEN=-
11 juli 2006, 09:04
gewoon effe op een cdrw branden

het is overigens toegestaan om kopieen voor eigen gebruik te maken (behalve windows), en het is niet verboden om te downloaden / delen

Mithrandir
11 juli 2006, 09:24
Je mag in Nederland een kopietje maken van audio-cd's voor eigen gebruik, media-bestanden mag je ook voor eigen gebruik downloaden (maar niet uploaden voor sharing).

Het kopieeren van software (zoals EZDrummer of DFH(S)) is nadrukkelijk verboden, ook het branden van software voor eigen gebruik is niet toegestaan. De enige uitzondering is natuurlijk Open Source software die bijvoorbeeld onder de GNU licentie valt, mits daarbij geleverde licentie niet aangepast of verwijderd word.

LordRiffenstein
11 juli 2006, 09:42
Ok, genoeg offtopic gedoe, slotje!