PDA

View Full Version : Fat strat



tomazz
30 juni 2006, 18:36
Wat is een goeie 2e hands prijs voor een fat strat made in usa van één jaar oud, er is geen koffer bij toen ze hem kocht. Meegebracht vanuit mexico, hij heeft een maple fingerboard.Dat is alles wat ik kon zien op de fotos, raar is dat hij in het wit is en ik deze uitvoering nergens terugvind op het net.Ik denk dat het een american series is,de verkoper kon nergens op antwoorden want die wist er echt niets van de stickers hangen zelfs nog op de gitaar dus hij is niet bespeeld.

Keesz
30 juni 2006, 20:40
khad voor mijne's 200 euro betaald nieuw....2e hands zou ik er 150 voor vragen, omdat mijnes nog stikgoed is

tomazz
30 juni 2006, 20:46
het is wel een fender hé,200 is wat weinig.tis geen squier hé.

Hector_Tsolodimos
30 juni 2006, 20:46
Wat is een goeie 2e hands prijs voor een fat strat made in usa van één jaar oud, er is geen koffer bij toen ze hem kocht. Meegebracht vanuit mexico, hij heeft een maple fingerboard.Dat is alles wat ik kon zien op de fotos, raar is dat hij in het wit is en ik deze uitvoering nergens terugvind op het net.Ik denk dat het een american series is,de verkoper kon nergens op antwoorden want die wist er echt niets van de stickers hangen zelfs nog op de gitaar dus hij is niet bespeeld.
klinkt allemaal vrij verdacht.. zeker als het om een USA gaat..

Fumi SG
30 juni 2006, 21:50
khad voor mijne's 200 euro betaald nieuw....2e hands zou ik er 150 voor vragen, omdat mijnes nog stikgoed is

Sorry dat ik je teleur moet stellen. Helaas, jij hebt géén USA Fender.8)

turboblues
1 juli 2006, 02:17
khad voor mijne's 200 euro betaald nieuw....2e hands zou ik er 150 voor vragen, omdat mijnes nog stikgoed is
Haha, 150 Euro!! Nou, geef mij er dan maar 10 stuks!

tomazz
1 juli 2006, 10:53
Wat vind je er verdacht aan? Het feit dat hij uit mexico komt of dat er geen koffer bij zit,er zit een garantiebewijs en al bij.

DavidGilmour
1 juli 2006, 12:33
Een gitaar kopen zonder er ook maar "iets van te weten".. Daar zit denk ik wel iets achter. Straks is er wat mis mee, en dan zegt die kerel lekker: "Sorry, ik weet niks van die gitaar", en dan zit jij met de gestoofde peertjes (hmm.. lekker =P)

Ik zou nog eens goed rondkijken man =)
Op jouw gevoel afgaan, want tis mijn axe niet ;-)

DavidGilmour
1 juli 2006, 12:34
Maar als jij weet dat het veilig is.. moet je het maar doen.
Maar een garantiebewijs kan ook vervalst worden, niet?
Kijk uit!, maar ook succes alvast!

Keesz
1 juli 2006, 14:29
mijne is idd squier ja....niks mis mee hoor, alleen de topkam is ruk..voor de rest prima gitaartje

tomazz
1 juli 2006, 16:57
het serienummer begint met TZ4, die z4 staat voor 2005 denk ik die T misschien voor tribute series?

Fumi SG
1 juli 2006, 17:04
mijne is idd squier ja....niks mis mee hoor, alleen de topkam is ruk..voor de rest prima gitaartje

We hebben het hier over een USA Fender hè, geen Squier. Een Squier is géén Fender!:sssh: