PDA

View Full Version : trace elliot buizen top + cabinet



ibanez-freak
30 juni 2006, 11:47
Hallo,

Heeft iemand ervaring met een trace elliot buizen top en cabinet? Ik weet dat het in de baswereld een grote naam is maar hoe zit het met de gewone gitaarversterkers van trace elliot. Ik heb er namelijk 1 aangeboden gekregen. Ik speel de muziekstijl machine head etc. De top + cabinet is mij aangeboden voor 550 eurie

Groeten,

duckman
30 juni 2006, 13:44
Degene die ik heb getest waren erg goed, dacht dat ie trident heette, was in groene tolex.

Heb zelf ooit nog de eerste serie gehad van de Tramps ( ook de groene met Celestion V30).Dijk van een geluid.

Maar of je er machine head uit haalt, niet zonder een pedaal ervoor.
De prijs is wel goed.


Succes ermee.

mazzel,
Arjan

ibanez-freak
1 juli 2006, 13:16
Hoe bedoel je geen machine head geluid Als je veel gain op je versterker gooit moet je toch altijd wel in de buurt kome. Óf zit er niet zoveel gain in die versterkers

Groeten,

ibanez-freak
3 juli 2006, 19:44
de versterker die ik kan kopen is een trace elliot tramp head verder niemand ervaring mee

duckman
3 juli 2006, 20:58
de versterker die ik kan kopen is een trace elliot tramp head verder niemand ervaring mee

De zwarte of de groene versie?
De groene versie vind ik beter.
Goeie amp, maar de prijs is te hoog.

Dit is een vergelijkbare amp als de marshall valvestate.Persoonlijk vind ik hem beter, maar da's smaak...


Tsja, machine head. Volgens mij zit je dan meer richting 5150 ..

ibanez-freak
4 juli 2006, 05:22
ja machine head speelt zelf op de 5150 dan zit je sowieso meer in de buurt

marc_o
4 juli 2006, 11:21
Als je een beetje zoekt kun je wel een 5150 combo vinden voor dat geld.....daar zou ik mijn kansen op wagen.