PDA

View Full Version : RoadLash heeft nieuwe EP uit!!



Rwin
30 juni 2006, 01:19
Jajaja, volledig te beluisteren!

De EP Distorted Reflections van RoadLash!! (http://www.roadlash.nl)

Laat maar weten wat je ervan vindt!! (Wij zijn in ieder geval trots!)

BeeJee
30 juni 2006, 03:18
Ik heb ff wat fragmentjes geluister Rwin: Klinkt errug lekker! :rockon: Groeten uit Gennep

Rwin
4 juli 2006, 00:31
Tjoo Beejee,

thanks! Ik zie je op Nierspop? We spelen daar op de zondag (13 aug).

BeeJee
4 juli 2006, 00:49
Groespop, ehhhh Nierspop... Zou heel goed kunnen ja, is de afgelopen jaren vaste prik :rockon: Ik speel met slashback de 12e in de Linde in Groesbeek, dat moet zondagmiddag wel weer lukken dus :seriousf:

tabmaniac
4 juli 2006, 11:09
hey lekkere muziek..
lekkere chill muziek :hippie:
ga zo door!

Dude
4 juli 2006, 11:29
VET !! compleet mijn stijl, prachtig ! als ik ooit nog eens een band vind die dit doet en een gitarist zoekt dan hoppa !! speeluuuh

washburn93
4 juli 2006, 11:36
He hallo,

Ik ben Erwin maar ik schrijf het op de website meestal als Rwin. Tsja, ik ben soms wat lastig in gebruik ;-)
Ik speel al meer dan 10 jaar in verschillende bands maar RoadLash is toch de band waar ik me, al meer dan 6 jaar, muzikaal het beste thuisvoel! Met de andere jongens is het fijn samenwerken omdat ze allemaal top-muzikanten zijn!

Naast gitaarspelen doe ik nog veel andere dingen. Maar alles wat ik doe is op een of andere manier gelinked aan multi-media in de breedste zin van het woord.
Ik hoop de komende jaren onze fans een stevig stukje muziek te geven!

Groeten,
Rwin

BLOK182
4 juli 2006, 12:44
Klinkt lekker!! Gitaarsound had naar mijn smaak eventueel wat dikke/donkerker gemogen, maar voor de rest erg lekkere sound, en toffe muziek! Veel succes!

Rwin
4 juli 2006, 13:09
He hallo,

Ik ben Erwin
...
Groeten,
Rwin
He Washburn,

mag ik vragen waar dit op slaat? Of wil je de wereld laten zien dat je de "techniek der kopieren en plakken" helemaal meester bent?
Geweldig! Bravo! Knap! Joepie!

en ga nu maar weer verder met knutselen op internet, misschien dat je nog ergens iets kan vinden om te kopieren en te plakken.

@ Dude; je bent net een maandje of 2 te laat met die opmerking, wij zochten namelijk nog een gitarist.

@ de rest:
Thanks!

Rwin
4 juli 2006, 13:13
Groespop, ehhhh Nierspop... Zou heel goed kunnen ja, is de afgelopen jaren vaste prik :rockon: Ik speel met slashback de 12e in de Linde in Groesbeek, dat moet zondagmiddag wel weer lukken dus :seriousf:

Ha cool! Misschien dat ik nog ff kom kijken, maar ik denk het niet, want ik kom die dag net terug van vakantie...

Sonno
4 juli 2006, 14:40
Klinkt allemaal errug goed, leuke nummers ook btw!

En die site... ook errrrrrug mooi!

Neals
4 juli 2006, 17:20
Het klinkt heel erg als Incubus/Hoobustank!

Zeer ok!