PDA

View Full Version : Nieuwe Squier! best wel blij!



Nocki
29 juni 2006, 16:03
Hoi iedereen,

deze week een stratje gekocht op internet wat ik wou hebben om toch een gitaartje met tremelo te hebben. het is een squiertje geworden uit 95 volgens de verkoper.
Uit de doos was het nog niet alles. heb even flink moeten afstellen enzo maar nu is het een fijn gitaartje geworden. mischien nog eens andere elementjes erin ofzo...

http://people.zeelandnet.nl/nocki/strat1.JPG
http://people.zeelandnet.nl/nocki/strat2.JPG

Gewoon even om te laten dat ik blij was. Voor alle squier gebruikers een hart onder de riem.

Nocki

B_2_the_a
29 juni 2006, 16:11
goh wie zou je aangestoken hebben?

fullorder
29 juni 2006, 16:22
Ziet er netjes uit!

ps. Misschien volgende keer je foto's een stukje verkleinen ;)

almarvk
29 juni 2006, 16:24
Ik zie een hoest en knetter staan. Is dat je nieuwe (tijdelijke) amp??

Nocki
29 juni 2006, 16:25
Ja ik denk dat ik dat idd maar had moeten doen. heb er niet bij nagedacht.

De gitaar is bijna krasvrij en in super staat. volgens mij is de hals wat opgeschuurd aan de achterkant maar verder is tie origineel. wat mij opviel is dat ik nog nooit een squier had gezien met deze headstock decals. meestal staan er hele andere dingen op. vooral het vette woord strat heb ik nog nooit gezien.

De Hijg en knetter is mijn tijdelijke amp idd die ik geleend heb van onze bassist. erg vervelend om zo lang te moeten wachten op je top...
maar.... vandaag wel een Mesa T-shirt binnen gekregen. dat verlicht de pijn toch weer wat!

Nocki

robert-gitarist
29 juni 2006, 16:59
Hey Nocki,
Leuke gitaar!Die Squiers zijn best wel te pruimen he!
Ik ben tenminste dolblij met de mijne.Anyway veel(speel)plezier ermee ;)

idno
29 juni 2006, 17:20
wat mij opviel is dat ik nog nooit een squier had gezien met deze headstock decals. meestal staan er hele andere dingen op. vooral het vette woord strat heb ik nog nooit gezien.


Het is dezelde decal als ik op mijn '96 Squier Strat heb staan. Is die van jou toevallig ook Chinees?
En in die trem zitten 4 boeten ipv de gebruikelijke 6 of 2. Ik heb er wel weer gewoon 6.

Nocki
29 juni 2006, 22:33
herkomst weet ik helaas niet. maar idd die tremelo vond ik ook weer bijzonder... 4 schroeven heb ik ook nog nooit gezien!

Nocki

outside
30 juni 2006, 00:31
Het is dezelde decal als ik op mijn '96 Squier Strat heb staan. Is die van jou toevallig ook Chinees?
En in die trem zitten 4 boeten ipv de gebruikelijke 6 of 2. Ik heb er wel weer gewoon 6.

Ik heb die decal ook, heb ook een chinese en ook van '96 en ben er ook zeer tevreden mee, maar hij kan toch niet op tegen mijn ibanez rg570 :p. Heb idd ook 6 vijsjes.

B_2_the_a
30 juni 2006, 00:41
toch niet zo blij?

Hector_Tsolodimos
30 juni 2006, 02:03
leuke gitaar
ik vindt alleen bij een zwarte strat (witte slagplaat+elementen) rosewood maar niks, staat maple veel beter bij..
maar dat is mijn mening..

idno
30 juni 2006, 10:40
herkomst weet ik helaas niet. maar idd die tremelo vond ik ook weer bijzonder... 4 schroeven heb ik ook nog nooit gezien!

Nocki

hmmm raar, staat op de neckplate niet waar hij gemaakt is dan? als het een chinees is, is de body van alder namelijk:cheerup:

Joey Handsome
30 juni 2006, 21:33
Ik zie dat de afstand tussen de A en de D snaar veel groter is dan bij de rest van de snaren of lijkt dit maar zo?

B_2_the_a
30 juni 2006, 22:07
op de nut inderdaad

musicmaestro
1 juli 2006, 00:59
Hoi iedereen,

deze week een stratje gekocht op internet wat ik wou hebben om toch een gitaartje met tremelo te hebben. het is een squiertje geworden uit 95 volgens de verkoper.
Uit de doos was het nog niet alles. heb even flink moeten afstellen enzo maar nu is het een fijn gitaartje geworden. mischien nog eens andere elementjes erin ofzo...


Gewoon even om te laten dat ik blij was. Voor alle squier gebruikers een hart onder de riem.

Nocki

Nu nog leren spelen :)

iwamoto
1 juli 2006, 01:13
Ik heb die decal ook, heb ook een chinese en ook van '96 en ben er ook zeer tevreden mee, maar hij kan toch niet op tegen mijn ibanez rg570 :p. Heb idd ook 6 vijsjes.
NIETS kan op tegen een goede RG570, zeker niet tegen die van mij :D

strattie
1 juli 2006, 20:44
Nu nog leren spelen :)

???

123456789 10

Nocki
1 juli 2006, 21:39
hoi,

de snaar lag niet in het geultje idd. was er mee bezig geweest en had m nog niet in orde gemaakt om te spelen... wat ik dus nog moet leren... :-)

Ik ben net terug van vakantie en toch weer erg gecharmeerd van de gitaar terwijl ik een paar dagen geleden toch al weer second thoughts had... misschien toch een andere slagplaat en andere pu's want dat is neit super!

Nocki

Bluesbreaker
2 juli 2006, 23:03
Tja, het blijft natuurlijk een Squier

Nocki
5 juli 2006, 00:22
heb er nog wat meer aandacht aan besteedt en de actie is nu helemaal super! hij speelt en klinkt nu een stuk beter nog.

Ik denk dat ik maar op zoek moet naar een slagplaat met goede elementen... :-)

Nocki

Robbert
5 juli 2006, 00:36
Nocki, nog gefeliciteerd trouwens ;)

Nocki
5 juli 2006, 00:39
Dankjewel!

Nocki

BartL
5 juli 2006, 00:49
EMG's nodig? :D

B_2_the_a
5 juli 2006, 05:03
das misschien wel goeie oplossing voor zo'n gitaartje?

Nocki
5 juli 2006, 12:35
Sorry maar ben niet zo gecharmeerd van EMG heb het ooit in een yamaha strat gehad en vond het niet zo super klinken.

Nocki

G.G.
5 juli 2006, 13:17
Sorry maar ben niet zo gecharmeerd van EMG heb het ooit in een yamaha strat gehad en vond het niet zo super klinken.

Nocki

Setje Texas Specials doet wonderen.

B_2_the_a
5 juli 2006, 15:58
waar kan je nou beetje voordelig 2ehands texas specials kopen? ik heb op de gangbare sites(2ehands, marktplaats en speurders) gekeken maar er was niks :(

Nocki
5 juli 2006, 16:11
Gaan we daar eens naar kijken!
bedankt voor de tip!

Nocki

Bluesbreaker
5 juli 2006, 16:15
waar kan je nou beetje voordelig 2ehands texas specials kopen? ik heb op de gangbare sites(2ehands, marktplaats en speurders) gekeken maar er was niks :(

Het is geen regel dat alles per se 2e hands verkrijgbaar moet zijn, als er niemand van af wil is het ook niet te koop hoe veel je ook zoekt......
De grootste kans om het te vinden is denk ik nog wel het hier op het forum in je sig te zetten.

nopster
5 juli 2006, 16:20
Ik heb er nog liggen. Zend maar pm als je interesse hebt!