PDA

View Full Version : Ook eindelijk een gitaar van enige waarde!



Globetrotter
29 juni 2006, 10:56
Hoi!

Ik ben vorige week vrijdag naar Den Haag gereden om een 2de hands Gibson Les Paul Studio te kopen. Ik had al een MIM Strat, dus is dit wel ineens een "goede" gitaar voor iemand van mijn amateuristisch niveau. Het was liefde op het eerste gezicht! Gitaar speelt enorm fijn, actie en sound is echt te gek, dus ben der enorm content van! Het is een Gibson Les Paul Studio Winered uit 1992 met Chrome hardware. Hij is gezien de leeftijd nog in enorm goede staat op wat bucklewear en hier en daar een klein beetje lakschade na.
Cheers,


Bart

Edit: foto 's kunnen niet gepost worden vanaf webshots, maar je kan ze wel bezien via mijn webshots album!

wietse
29 juni 2006, 10:58
mooi, maar foto's werken niet je kan namelijk niet deeplinken vanaf webshots.
daarom heb ik ook een photobucket account daar kan het wel.

Globetrotter
29 juni 2006, 11:11
Ai, das minder... anders stel ik voor dat je gewoon even op mijn webshots zelf gaat kijken onder album 'mijn gib' ofzo. Cheers!

Bart

GibsonDC
29 juni 2006, 11:21
Gefeliciteerd,mooie gitaar:)

GunMetalBlue
29 juni 2006, 11:24
Kpeis da gij ook ne vlaming zijt? (vanwege: 'mijne gib') Ahwel in da geval ff int vlaams: nen dikken proficiat en t'amusent ermee e ;-)

Kvint de kleure wel ewa somber, moja ieder zen goestink e :)

Globetrotter
29 juni 2006, 11:25
Gefeliciteerd,mooie gitaar:)

Thanks! Ik vind deze uitvoering van de Studio ook wel de mooiste (liefde op 't eerste gezicht zoals eerder gezegd :satisfie: ). De Ebony vind ik ook wel mooi, maar op de 2de hands markt moet je wat geluk hebben hé. Ben wel blij dat ik deze gevonden heb. En die sound dan nog, als ik dat vergelijk met mijn strat... das een heel andere sound! Heb ik vanalles wat hé!
Cheers,

Bart

Globetrotter
29 juni 2006, 11:27
Kpeis da gij ook ne vlaming zijt? (vanwege: 'mijne gib') Ahwel in da geval ff int vlaams: nen dikken proficiat en t'amusent ermee e ;-)

Kvint de kleure wel ewa somber, moja ieder zen goestink e :)

Awel merci hé motje, 'k zen inderdoad ne vlooming, van Antwaarpe, mor da hadde misschien oek al deur! De kleur is misschient wel wa soember, mor das een kwestie van goesting hé... Kem ze gere zonder al te veul franjes!
Cheers,

Bart

SimonS
29 juni 2006, 11:29
gefeliciteerd Bart, mooie gitaar!

jw009
29 juni 2006, 11:36
mooie gitaar, maar wat moet dat wijsvinger en duim teken voorstellen? :)

Globetrotter
29 juni 2006, 11:53
mooie gitaar, maar wat moet dat wijsvinger en duim teken voorstellen? :)

Huh? Verklaar U nader mijn beste... :)

Edit:
Heb hem door, in mijn album van mijn verjaardagsfeestje... das een lang verhaal. Maar om een lang verhaal kort te maken; das een spelleke dat wij nen helen tijd speelden in mijn band en vriendenkring; je maakt een rondje met duim en wijsvinger, op een onverwacht moment, en als diegene naar wie je dat doet, in dat gat kijkt, dan mag je die een mot (slaag) verkopen. Dat was op mijne verjaardag van vorig jaar, was toen brandend actueel. Ik denk dat ik dat van 't weekend op werchter weer ens in 't leven ga roepen!
Cheers,

Bart

PS. Onze eerste cd ging dat eigenlijk op de cover komen te staan met de titel: "Wilde gij eens in mijn gat zien"... Intussen hebben we nog altijd gen cd, en is dat ook al wa in de vergetelheid gekomen :)

SimonS
29 juni 2006, 11:56
http://community.webshots.com/photo/369281324/1369281789067882799DxNBUc
en
http://community.webshots.com/photo/369281324/1369281902067882799tgQXnZ

:soul:

Herman
29 juni 2006, 22:38
Gefeliciteerd :)
Maare, ligt het aan mij, of is er een ware hype rond de Les Paul studio aan het komen..

BartL
29 juni 2006, 22:57
Hele goede deal Bart!
Prachtplank...

Tupelo
30 juni 2006, 00:53
Sweet! :)... & zonder slagplaat vind ik 'm nog mooier waarschijnlijk.

BartL
30 juni 2006, 10:38
je maakt een rondje met duim en wijsvinger, op een onverwacht moment, en als diegene naar wie je dat doet, in dat gat kijkt, dan mag je die een mot (slaag) verkopen.
Inderdaad geweldig. Ook lang niet meer gedaan :)

Neals
30 juni 2006, 12:38
Gefeliciteerd! Coole Axe!!!


enne, LP studio's vinden gretig aftrek hier :)