PDA

View Full Version : Goeienavond



PatrickVBH
29 juni 2006, 01:04
Hallo,

Nou mijn naam is Patrick, 28 jaar en ben mezelf een beetje aan het verdiepen in het fenomeen gitaar. Mijn kennis houd op bij het gegeven dat ik weet dat je snaren en fretten hebt (dat van die fretten weet ik net een paar dagen hehe). Ik wil het erg graag leren spelen, heb helaas niet altijd de tijd om op les te gaan, dus zal ik moeten roeien met de riemen die ik heb. Heb gelukkig wel een acoustisch gitaar kunnen ritselen van een vriend van me waar ik de beginselen mezelf meester mee kan maken (hoop ik). Dus ja als ik dan nog vragen heb dacht ik bij mezelf, waarom ze dan niet gewoon hier vragen 8-)
Ik ken dus zoals ik al aangaf nog hélémaal nix op het gitaar, ben nog nooit met muziek bezig geweest in de zin van een instrument bespelen dus als jullie wat uitleggen, dan graag zoals je dat aan een kind van 5 zou doen hehehe dan begrijp ik het ook zeg maar. Nou alvast bedankt voor alle tips die jullie me ongetwijfeld gaan geven en ik hoop mezelf hier vrij vaak te vermaken en zo in de loop der maanden bepaalde beginselen van het gitaar onder de knie te krijgen.

Jax
29 juni 2006, 10:31
Hee Patrick,

Welkom op het forum! Je bent dan inderdaad op de juiste plek beland voor al je vragen. :) Er zijn genoeg mensen hier die je op gang willen helpen, dus vraag maar raak! :)

hoofd
29 juni 2006, 11:03
Hey Patrick, welkom hier!

Ik kan je toch echt aanraden om een paar lessen te nemen, al is het maar een half uurtje in de twee weken, het is erg handig als iemand even voorspeelt en laat zien hoe het moet. Verder hebben we hier het subforum 'speeltechnieken en theorie', daar staat een schat aan informatie in, ook voor beginners.

Succes en veel plezier!