PDA

View Full Version : spam tip: Carl Martin Delayla



Robbert
28 juni 2006, 20:58
Ter uwe informatie; niet van mij. CM Delayla 100 Euro.

http://koopjes.marktplaats.nl/muziek_en_instrumenten/effecten/40333190.html


De Carl Martin is een prima delay, maar zoals alle CM pedalen erg transparant. Ik heb voor de mijne toendertijd dik 300 Euro betaald, 100 Euro is een koopje!

Wel effe testen van te voren want hij is analoog (dus bij defect is reparatie duur).

Dirk_Hendrik
28 juni 2006, 21:03
Wel effe testen van te voren want hij is analoog (dus bij defect is reparatie duur).

mwoah..... loopt wel los. ;)

Persoonlijk vond ik het qua geluid een prima ding maar qua constructie zou ik vermoedelijk niet zonder gebedsboek het podium op willen.

Robbert
28 juni 2006, 21:04
mwoah..... loopt wel los. ;)

Persoonlijk vond ik het qua geluid een prima ding maar qua constructie zou ik vermoedelijk niet zonder gebedsboek het podium op willen.

Hoe dat zo? Ik heb hem (als enige) een jaar of drie altijd klaarstaan (thuis weliswaar :D) en nooit problemen (klopt af).

imlikeajungle
29 juni 2006, 09:51
Ik ga er alvast al voor, bedankt voor de tip!

ponq
29 juni 2006, 13:40
Ik vrees dat ik je voor ben :P

Lucluc
29 juni 2006, 13:40
Persoonlijk vond ik het qua geluid een prima ding maar qua constructie zou ik vermoedelijk niet zonder gebedsboek het podium op willen.

Tja, ik heb ook zo'n slechte ervaring gehad met een Boost Kick. De batterij paste er niet in, omdat de printplaat niet goed op maat was gesneden en de adapteraansluiting was te klein om een Boss PSA adapter te accepteren. Bovendien was het geluid ronduit slecht. Zoveel ruis dat het niet meer acceptabel is. Voor mij geen Carl Martin meer. :stop:

BartL
29 juni 2006, 15:08
Ik vrees dat ik de eerste was die mailde ;)

Maar hij wilde alleen iemand die hem kwam halen. Helaas...

ponq
29 juni 2006, 15:47
Ben toch benieuwd ;) ik had de indruk dat ik 'zo goed als' een deal met hem had.

We zullen t zien (1e mail om Date: Jun 28, 2006 1:21 PM verstuurd).

ponq
11 juli 2006, 20:08
Ik heb niks meer van m gehoord. Is er iemand anders die t pedaal inmiddels van m heeft gekocht?

BartL
11 juli 2006, 22:30
Nope, hij wilde hem niet verzenden, dus hield het op voor mij :)

ponq
11 juli 2006, 22:38
ik snap niet zo goed wat t probleem is met verzenden. Maar mss wilde ie gewoon zien hoe deze delay nog in de markt lag...