PDA

View Full Version : Yamaha F-340 info gevraagd.



rhcp_schipper
28 juni 2006, 20:37
Ik kan dus een Yamaha F-340 kopen voor een erg aantrekkelijke prijs.

Maar nu zou ik graag van jullie horen, is dit een beetje een leuk gitaartje voor 'erbij' zeg maar? HEt hoeft zeker neit eht beste van eht beste te zijn, als ik er maar een beetje leuk op kan spelen(akkoordjes rammen enzo), want ik speel toch hoofdzakelijk electrische gitaar.

Alvast bedankt voor jullie tijd.

rhcp_schipper
29 juni 2006, 09:07
Niemand die me een beetje info kan geven?

Don Capo
29 juni 2006, 09:14
Tja, zelf heb ik er nooit op gespeeld.

Hij kost zo'n 100 euro nieuw dus ben dan benieuwd wat je ervoor moet betalen. Kijk even op Harmony Central. Daar staat enkele reviews van deze gitaar.

http://www.harmony-central.com/Guitar/Data4/Yamaha/F_340-1.html

rhcp_schipper
29 juni 2006, 09:29
Tja, zelf heb ik er nooit op gespeeld.

Hij kost zo'n 100 euro nieuw dus ben dan benieuwd wat je ervoor moet betalen. Kijk even op Harmony Central. Daar staat enkele reviews van deze gitaar.

http://www.harmony-central.com/Guitar/Data4/Yamaha/F_340-1.html

Waar is deze gitaar €100 nieuw dan? Heb je misschien een link van die winkel?

Don Capo
29 juni 2006, 09:53
Google het even zou ik zeggen

rhcp_schipper
29 juni 2006, 10:17
Google het even zou ik zeggen


Heb ik gedaan, maar daar kom ik de gitaar alleen maar tegen voor €150 en meer. Dus daarom was ik benieuwd waar hij/zij dat gevonden heeft.

Don Capo
29 juni 2006, 10:19
Ik heb hem ergens voor 90 GBP gezien, honderd, hondervijftig... dat is voor mij bijna hetzelfde als het op een nieuwe gitaar aankomt

rhcp_schipper
29 juni 2006, 12:16
Wat is dan een leuke prijs voor een 2e handse yamaha f340? Ben ik wel heel erg benieuwd naar.

Don Capo
29 juni 2006, 12:24
Tja wat is tweedehands... Ik zou er niet meer dan 50 euro voor willen betalen, maar dat is persoonlijk. En natuurlijk ziet ze er nog goed uit, speelt het fijn dat soort dingen. Hoe graag wil je d;r hebben?

gertdm
29 juni 2006, 12:51
Is die gitaar van triplex of zo? Goedkoop is in dit geval duurkoop volgens mij....zelfs voor een gitaar 'voor erbij' van een gerenommeerd merk als Yamaha...even rond het kampvuur en die gitaar kan er aan het eind van de avond ook in........ dan zou ik eerder opteren voor een tweedehands Cort of Crafter, dan heb je iets beters al betaal je misschien iets meer. Voor zo'n € 150,- tot € 200,- moet dat wel lukken....