PDA

View Full Version : Foutste kapsel?



Noctiis
6 november 2001, 18:38
Hallo mensen. Net weer een fijn ideetje voor een nutteloze maar leuke discussie gekregen.
Welke gitarist vinden jullie het foutste kapsel hebben?
Ik stem op Brian May, op de voet gevolgd door Wolf Marschall (van die nepperige gitaarlesvideos hahaha) :smile:
Mzzls, Niels

gangsta
6 november 2001, 18:41
brian may met stip op 1!
clapton van vroeger
knopfler van vroeger
santana nu en vroeger

Noctiis
6 november 2001, 18:43
hehe Santana kan er ook wat van inderdaad :smile:

gangsta
6 november 2001, 18:47
leuk topic man. en die wolff is echt een mongool, als hij iets bekender was stond ie bij mij op 1!

keb zon boek + cd van m. (clapton - unplugged)

ekkerman
6 november 2001, 19:20
gary moore ziet er anders ook niet uit , waarmee ik overigens niet wil zeggen dat ik er wel uit zou zien maar goed ...

ekkerman
6 november 2001, 19:21
volgende topic welke zangeres/gitariste heeft de grootste tieten ?????

puvin
6 november 2001, 19:29
ik!

gangsta
6 november 2001, 19:39
foto?????
hehehehehe :grin: :grin: :grin:

PeArLjAm
6 november 2001, 20:05
Jah eerst zien dan pas geloven!!! :grin:

gangsta
6 november 2001, 20:07
yup u know what I mean :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Rectifier
7 november 2001, 11:21
Waar blijven die foto's????
Door de gitaarband wordt alles zo lekker strak zichtbaar he!
Gna gna gna!!!

Ibanez
7 november 2001, 15:54
Jullie zijn wel lekker bezig hier....hehehehe :grin: maarre inderdaad is brian may met z'n debiele kapsel echt de nummer een.

Noctiis
7 november 2001, 16:43
Daar zijn we het denk ik allemaal wel over eens, Brian May heerscht kwa foute kapsels :smile:

Dila
7 november 2001, 16:43
brian may echt met stip op nummer 1!!! en santana inderdaad ook ja ow shit nu gaan ze natuurlijk zeggen dan kurt cobain ook een dom kapsel had hahaha ik meng me trouwens maar niet in de discussie over tieten daar heb ik geen verstand van ik denk ook niet dat ik in aanmerking kom trouwens...

Dila
7 november 2001, 16:44
oooow sjit ik ben slash helemaal vergeten!! die heeft ook zo'n lekker debiel hardrockers kapsel met meer haar dan mijn hele bandje bij elkaar :razz:

Noctiis
7 november 2001, 17:34
Ja, al die jaren80 kapsels (lang haar met een kortgeknipte pony) vind ik ook verschrikkelijk. Denk aan Europe en consorten :smile:

Dila
7 november 2001, 18:17
ooow europe dat zijn echt mongolen

ekkerman
7 november 2001, 18:20
qua haar wel eens van de oude split enz gehoord ???

Dila
7 november 2001, 20:21
haha nee weetje wie ook dom haar heeft de bassist van de bomfunk mc's

Ditmar
7 november 2001, 20:29
ehm.... wat dacht je van Manowar, dat is pas fout. En verder is Yngwie Malmsteen ook altijd nog een held in fout bezig zijn.

Dila
7 november 2001, 20:36
mn vader zegt de gitarist van Slade.

Kitaarhiero
7 november 2001, 21:15
Op 2001-11-07 20:21, schreef Dila:
haha nee weetje wie ook dom haar heeft de bassist van de bomfunk mc's


Nou! heb je HENDRIX wel eens gezien?

Moet je mijn kapsel eens zien...als ik een neger was met een dikke neus en een snorretje, dan was ik zo Jimmy hendrix.
slash heeft een cool kapsel ja! Ik mag hopen dat mijn haar ooit op die lengte komt...lekker controvresieel, met lang haar in een punk band :wink:

maar al die ander 80's metal gozer hebben van die rare matjes da's nog eens niet om aan te zien. Brain mee valt best may;)

coupe soleil, das pas fout
Gitaristen met zo'n kapsel zijn gewoon niet serieus te nemen....dag Di-rect!;)

ekkerman
8 november 2001, 08:47
zouden gitaristen aan het "samson"complex lijden vooral hard rockers hebben vaak dat phsychologische duwtje in de rug nodig met hun lange haar.....

Kitaarhiero
8 november 2001, 08:53
daar kan ik best inkomen, toen ik begon, 14 maanden geleden was m'n haar nog redelijk kort, nu ik eruit zie als Hendrix ben ik al een betere gitarist dan de 2 gitaristen uit de schoolband...die al 4 jaar les hebben.

mag ik toch wel zeggen dat dat bijgeloof wel helpt.
en het is vet om mee te headbangen...helaas vergelijken alle vbo-ers bij mij op school me meestal met Afroman (Hell no), Lionel richie (Aaargh!!!) of Bob marley (???)...in 6 vwo zijn ze veel inteligenter en wordt ik wel eens Jimi Hendrix genoemd...aaaaah delight!

wacht ge maar eens af, my hair and geetair wil get faymus!

Noctiis
8 november 2001, 10:29
Hmz... ik heb kort haar, maar in de tijd dat ik lang haar had was headbangen inderdaad bevordelijk voor mijn gitaarspel.
Inmiddels weer kort haar, en treed ook de komende tijd niet meer live op (pols gebroken *snik*). Heb ook gemerkt dat tattoo's en piercings ook goed zijn voor je gitaarspel (en voor groupies) :smile:

Dila
8 november 2001, 12:10
hahahaha ik zou jou wel is willen zien kitaarhiero! ik heb lekkere lange paarse haren dat is wel fijn ik doe ze lekker los als ik moet optreden dan kan je je een beetje verstoppen :smile: piercings en tatoos zijn wel cool vind ik ik heb een neuspiercing en mn oren zitten helemaal vol misschien ga k nog wel een tatoo nemen het staat wel cool op het podium vind k. je moet toch een beetje om je rockers image denken natuurlijk :grin: :grin: :grin:

Ditmar
8 november 2001, 12:43
Mensen geven mij weleens de kritiek dat ik een te veel KoRn uiterlijk heb (en me ook zo gedraag onstage)

Dila
8 november 2001, 13:44
stoer toch

Kitaarhiero
8 november 2001, 21:38
Ik heb een hele originele stage act bedacht...die ik nog ten uitvoer moet zien te brengen...de rest van m'n band is er erg positief over...het heeft iets van Bob Marley, en dan meng ik er Muse, reef, Status Quo en Chuck berry door heen...Niet te verslaan!

Yorrit
8 november 2001, 21:49
Nou, dat zal me wat worden

Kitaarhiero
8 november 2001, 22:40
ja wacht maar es af

Dila
9 november 2001, 10:00
hahaha dat lijkt me lachen! waaneer en waar moeten jullie spelen? ik kom kijken!

Kitaarhiero
9 november 2001, 19:05
Voorlopig nog nergens :sad:
we moeten nog een hele set samenstellen (12-15 liedjes schrijven/uitwerken)...dus niet voor Januari...en dan wordt het een jongeren centrum in Almere.

Dila
9 november 2001, 21:14
ow dat is een eindje rijden...