PDA

View Full Version : The Junes



Mufftin
28 juni 2006, 18:43
jongens en meisje houdt u vast ik ga vrijdag the junes zien in Hardenberg wie komt er nog meer?

Richwoodje
28 juni 2006, 19:06
ik heb flink wat goed te maken bij the Junes, maar helemaal naar Hardenberg is een beetje overdreven, vooral omdat ik die blauwpurperen balzak toch wel krijg :D

Erikt
28 juni 2006, 20:37
moeten die gasten vrijdag alweer spelen :P

neej ik kom niet, ben laatst nog in amsterdam geweest. en krijg iedere donderdag les van zown juner :cooler:

hoofd
28 juni 2006, 20:59
Hey Erikt, was je op het Bevrijdingsfestival, of in de Winston?

Erikt
28 juni 2006, 22:23
bevrijdingsfest! jij dan?

hoofd
28 juni 2006, 22:50
Ik was er ook op het bevrijdingsfestival, samen met Schizo910 en Vulvasonic! Na afloop nog even op het gras zitten bieren met Gast, Sanders en andere Juners...zat jij er dan ook tussen?

Erikt
28 juni 2006, 22:51
Nee, ik moest weer even snel naar de andere kant van de wereld naar een verjaardag. Had wel afgesproken dat ik mee zal gaan bieren maar is er niet van gekomen. Balen HOOFD! :cooler:

hoofd
28 juni 2006, 22:54
Naja, volgende keer beter, die Junes spelen nog wel een paar keer hier en daar! ;)

Mufftin
28 juni 2006, 23:27
ja precies a.s. vrijdag in ojeesee Hardenberg:P

Mufftin
29 juni 2006, 18:42
yeey jorien een poster van ojeesee die ook een keer is opgehangen WOEI das idd een foto waard.
Maar je komt niet :( nou dan moet je zaterdag maar mee naar Nijverdal :P

Gast
30 juni 2006, 12:25
Tot straks! Voor wie komt.

Mufftin
30 juni 2006, 13:44
haha jij roadie ahah okee dan heeft de andere band beter roadies :P moehaha


jaa ik ga zo GAST ZIEN WHOEHOEEEE

rxsxtx
1 juli 2006, 11:59
Junes klonken wel relax t is alleen niet zo mijn styl, maar t klonk wel goed :)

Gast
1 juli 2006, 21:22
Junes klonken wel relax t is alleen niet zo mijn styl, maar t klonk wel goed :)
Cool, jij was er ook dus.

Tupelo
2 juli 2006, 01:50
Hebben jullie eigenlijk ooit W2 in Den Bosch gespeeld of wellicht op de agenda..?

Mufftin
2 juli 2006, 10:23
haha ja idd Gast we hadden een kleine meeting en zaterdag alweer haha Rx's band rockt ook :D

Gast
2 juli 2006, 13:22
Hebben jullie eigenlijk ooit W2 in Den Bosch gespeeld of wellicht op de agenda..?
We hebben helaas nog nooit in W2 gespeeld, hopelijk komt dat nog. Maar anders kom je do. 20 Juli lekker naar vliepop, Vlieland. Ysis (http://www.ysismusic.com/Nieuws/Nieuwspagina.htm) en Combo di Conjo (http://www.combodiconjo.com/) zijn er dan ook. En Vlieland is mooi!

Tupelo
2 juli 2006, 20:24
Niet zo mobiel... jammer. :( Want ik wil jullie echt wel een keer spotten. W2 moet gemakkelijk kunnen lijkt me.. -wellicht willen jullie niet-, dat zou ik begrijpen want de programmeur is een lul & de beheerder ook. :D

Maar goed... Vlieland ligt een beetje te ver uit de buurt.. als je een keer in Utrecht, Nijmegen, Eindhoven, Tilburg of Den Bosch speelt wil ik zeker komen kijken. Tot nu toe is het er niet van gekomen zoals bevrijdingsdag. Maar lijkt me leuk!

hubert
24 oktober 2006, 11:01
The Junes krijgen een goede recensie op www.kindamuzik.nl als support The sheer. Geschreven door Michel van de Westen. Heb ik ooit mee in een band gespeeld en kan goed kritisch zijn......