PDA

View Full Version : Project Liberate



tabmaniac
28 juni 2006, 15:33
Project Liberate (mijn band)
we spelen in Nijverdal:
http://h1.ripway.com/gastje/flyer.jpg
jullie zijn allemaal uitgenodigd :) :rockon:

thomazzbootzz
30 juni 2006, 17:04
Jorien is een vriend van de band zeker?

Je zorgt gewoon dat je een relatie krijgt met de zanger/gitarist en praat m een zelfmoord actie aan. dan ga je er zeker met alle rechten vandoor?:p

nee geintje.

jammer dat het zo ver weg is anders was ik graag gekomen.

Joey Handsome
30 juni 2006, 19:26
Hè Jorien is al bezet, wat jammer nou...

tabmaniac
1 juli 2006, 14:38
Ik ben er, ik ben er!










Niet vrijwillig. Ik moet jouw roadie zijn. :mad:

:cooler: Muhahahahahahaha!

rxsxtx
1 juli 2006, 15:09
k heb dr al zin in :rockon:

tabmaniac
2 juli 2006, 21:49
ja martin vertel:P
owja en kun je me iets van weezer sturen?:D

Mufftin
3 juli 2006, 01:00
ja ik zeg goed :D attics trouwens ook :D

alleen jammer van die geluidsman die van mij dood had mogen gaan. Die gast snapte echt helemaal niets.

Oja 1 woord kan het wat zachter? hahaha naja PL heeft ff met wat rocksterren en echte roadies mogen zijn :P ihihih.

Maar ik zeg nog een keer Attics en Project Liberate rocken :D

Mufftin
3 juli 2006, 01:02
ja martin vertel:P
owja en kun je me iets van weezer sturen?:D

haha ja is goed help me ff onthouden, okee jongens en meisjes deze jongen lijkt seriues op de knakker van Weezer vooral als die speelt hahah.

Maar goedeavond eem Henk!

tabmaniac
3 juli 2006, 13:31
ja jorien verneuk de lay-out maar weer:D


ja ik zeg goed :D attics trouwens ook :D

alleen jammer van die geluidsman die van mij dood had mogen gaan. Die gast snapte echt helemaal niets.

haha idd,,

*kun je misschien wat zachter drummen?*

wat een noob :cooler:

Mufftin
3 juli 2006, 13:34
haha het 2de stuk van het optreden kwamen we erop eens achter. Maar hij kan er vrouwen mee versieren een tijdje terug zag ik namelijk op MTV een programma en daar stond hij is als de meest begeerde man omdat hij zo stil en schattig is dus bram hoppaaa

tabmaniac
3 juli 2006, 16:34
haha,,
al die chiks lagen al op hun knien voor mij..
en moet je nu is kijken!:D

tabmaniac
4 juli 2006, 10:18
haha dat was grappig ja!:D

tabmaniac
5 juli 2006, 11:10
Gaan er ook nog mensen naar endless mind?
www.endlessmind.nl
spelen we waarschijnlijk ook..:)
entree is 5 euro

Mufftin
5 juli 2006, 11:31
ik denk het wel, maar moet eerst werken tot 23.00 uur

tabmaniac
5 juli 2006, 14:19
mm.. dan mis je ons:P (als we spelen)
:D

Mufftin
5 juli 2006, 16:58
mis jullie zo ook wel hoor :P


hey daniel heeft nummer erop gezet promoot hem :P

tabmaniac
5 juli 2006, 22:03
kunt beter naar de link www.youtube.com/user/projectliberate gaan. staan beide video's op:D

tabmaniac
12 juli 2006, 08:23
en hoe was die?




:rockon:

thomazzbootzz
15 juli 2006, 23:00
SLOWCHAT

SLOWCHAT

Mufftin
16 juli 2006, 01:47
dankje dankje is ons eigen stukje op dit forum :P

tabmaniac
20 juli 2006, 20:02
S L O W C H A T ' S

Z I J N

C O O L ! ! !

in oktober gig in ojeesee... wie komt er?

tabmaniac
21 juli 2006, 14:01
Martin speeld toch in stars and mines? want die spelen dacht ik dan ook..:D
het is trouwens 28 oktober..

Mufftin
21 juli 2006, 16:31
haha neej speel daaro niet. 28 oktober is met Attics.

Misschien dat ik speel op mijn eigen verjaardag haha maar dat weten we nog niet, zien we nog wel.

tabmaniac
21 juli 2006, 22:23
nee ik wist het ook niet cker.. ik had het gehoord.. maar geen ide meer van wie :satisfie:

word vast lachen:D

tabmaniac
12 augustus 2006, 14:06
wanneer ben je jarig dan?
dan weet ik wanneer jullie daar misschien spelen:D

hendrix2
12 augustus 2006, 14:22
wanneer ben je jarig dan?
dan weet ik wanneer jullie daar misschien spelen:D
Op z'n naam klikken en dan profiel weergeven:)
dan kan je zien dat 29 november z'n verjaardag is.

rxsxtx
12 augustus 2006, 19:21
Op z'n naam klikken en dan profiel weergeven:)
dan kan je zien dat 29 november z'n verjaardag is.
20 dagen na Jorien (typt Jorien zelf ;)) :cheerup:

hendrix2
13 augustus 2006, 15:18
jorien, je hebt een pm

tabmaniac
8 september 2006, 15:49
2 nieuwe datums!

20 oktober @ ojeesee! (Kensington Arms)
28 oktober @ Sozo (Sozopop)

rxsxtx
15 september 2006, 19:43
YEAH YEAH YEAH! (denk Cornholio)

Ik denk trouwens dat ik nu wel mag vertellen dat ik waarschijnlijk de 20e de tweede gitarist van PL vervang. Jo's eerste gig!
Het is nog niet helemaal zeker, hoor. Eerst eens even flink oefenen met z'n allen.


hehe nu dus wel zeker dat jorien 2e gitariste gaat vervangen ivm het verlaten van de andere gitarist dus wel allemaal komen he ;) :rockon:

Mufftin
21 oktober 2006, 01:38
ja ik was er dus, jorien moest gewoon weer alle spullen lenen :P. Verder zijn er vette foto's gemaakt :P

Mufftin
18 november 2006, 00:44
nee ga naar het podium :P

jorrit
24 november 2006, 19:00
tss ben je nog steeds niet in vaste dienst jorien?
wordt toch wel eens tijd hoor die band zag er een stuk beter uit als je meespeelde :P

tabmaniac
24 november 2006, 21:41
Sozo was strak.. paar korte filmpjes onder de volgende link:

www.youtube.com/user/projectliberate

Tho
26 november 2006, 13:12
Jezus, nou het spijt me zeer maar voor wát ik zie op die filmpjes vind ik het pure bagger. Misschien dat je een langer filmpje kan posten?
Aan die 'zanger' is trouwens goed te horen dat hij nog een kind is, als hij begint te krijsen.

Tho
26 november 2006, 18:32
1. Wat heb je precies gekeken?

2. Wat vind je d'r zo bagger aan?

(Jaja, Jorien gaat het psychologisch aanpakken...:D)

Jorien kan het helemaal niet psychologisch aanpakken omdat Tho waarschijnlijk op cognitief gebied al wat verder is dan Jorien ;)
Ik heb die 2 hele korte stukjes gezien, dus ik zei al: Ik wil wat meer zien, zodat ik een beter oordeel kan geven.
Misschien lag het aan de opname, maar het spel klonk ook niet lekker (en dat is deels een kwestie van smaak) en ja.. die zanger.. ik denk dat ik daar al genoeg van heb gezien

Tho
26 november 2006, 18:55
Het maakt mij geen zak uit wat je er van vind (en dat bedoel ik niet op de beledigde-vriendinnetje-van-de-band-manier), maar waarom ga je nou van die kinderachtige dingen zeggen als 'ik ben wat verder op cognitief gebied dan Jorien'.
Laten we dit even open houden voor mensen die PL wel goed vinden, please.

Als je filmpjes of audio post, is het logisch dat je reacties krijgt, en mijn reactie, was helaas voor jou wat minder leuk. Ik geef enkel mijn mening. En ik bedoel helemaal niets kinderachtig, maar ik ben bang dat ik wél gelijk heb. Bovendien was er niets psychologisch aan, maar dat, en wat ik zij zijn hier natuurlijk helemaal niet van belang.

Als dit topic alleen maar voor mensen bestemd is die dat bandje wél goed vinden, moet dat er de volgende keer even bij gezegd worden, dan meng ik mij er namelijk niet in :)
Maar ik begrijp dat ik dus ook geen langere opnamen hoef te verwachten van een live optreden?

Tho
26 november 2006, 19:01
Jewel, binnenkort komt de hele video van Ojeesee daar gaat de zanger wel soundclips van maken denk ik. Ok, ik was misschien een beetje kort door de bocht met m'n opmerking. Maar nog steeds vind ik dat je wel iets subtieler kon zijn ;). Nouja, genoeg gezeik. Wacht eerst maar eens op die langere soundclips, dan praten we wel verder, haha.

Dat lijkt me een prima plan ;) En ik was misschien een heeeeeel klein beetje bot, misschien was de woordkeuze wat grof

Reel Big Fish
1 december 2006, 16:03
... standaard rock bandje.. opbouw en vervolg van de nummers beetje té standaard. Jullie lijken erg op Sylph op de zang na, die gasten van Sylph kunnen dat namelijk wel >_>

Nee gewoon niet mijn ding denk ik.

^^ [/mijn mening]

hendrix2
1 december 2006, 16:07
Nou Tho, er staan twee opgenomen nummers op

www.myspace.com/projectliberate

Dit is niet geript van de video van het optreden, trouwens.
-slecht opgenomen
-staat een gitaar vals

Ik ben er niet helemaal wild van maar ieder zijn ding en zolang je maar met muziek bezig bent vind ik het allemaal goed. Overigens zijn jullie nog jong dus blijf vooral spelen en leer van jezelf en anderen. Probeer wel de kritiek die je krijgt goed te verdragen, er zullen namelijk altijd veel 'tegenstanders' zijn van deze muziekstijl (ik doel hier vooral op vele gitaarnetters ;)). Maar daar mag je je niet laten door afschrikken. Gewoon doen wat leuk is, lekker gaan, veel proberen optreden. In de muziek die jullie maken kan je ook heel erg veel energie kwijt en dat is dikwijls positief.
laat jullie lekker gaan en nog veel succes toegewenst.

edit:
Nummer Sunshine on my face vond ik trouwens wel goed klinken en heeft een leuke intro.
Kben het zelf een tweede keer aan het beluisteren!
Kritiekje: gitaar staat vals ergens in het nummer (vanaf sec46 duidelijk te horen).

Joey Handsome
1 december 2006, 16:22
Ik vind het ook maar niks. Het is ook totaal mijn stijl niet trouwens, maar dat terzijde. Ben het ook wel met bovenstaande punten eens.
Dat het slecht opgenomen is daar kunnen jullie ook weinig aan doen denk ik. Ik vind het overigens nog wel mee vallen. Het is luisterbaar.
Verder zou ik me ook geen moer van die kritiek aantrekken, behalve opbouwende dan.

tabmaniac
1 december 2006, 16:22
haha.. hier de gitarist..:P
ik zei het nog tegen de drummer en zanger maar nee hoor..
ze wilden het erin laten, en dan dedenn ze het wel ff op de actergrond..
whaha.. ik wist het..:D

[edit] dat valse gitaarstukje doen we live ook niet, dus als je naar een optreden komt hoef je niet bang te zij voor vals gitaar spel:D

tabmaniac
1 december 2006, 16:43
15 December @ Alternatief rockcafe Mukkes, Leeuwarden

Line-up:

Kensington Arms
Dying Flames
Awaiting Seasons
Project Liberate



release show van de nieuwe EP van Kensington Arms!

Reel Big Fish
1 december 2006, 17:05
Dat het slecht opgenomen is daar kunnen jullie ook weinig aan doen denk ik. Ik vind het overigens nog wel mee vallen. Het is luisterbaar.
+1!
!!!!!!!!

Tho
1 december 2006, 19:07
Nou okey, dit is duidelijker, en het klinkt al een stuk beter. Ik ben er niet weg van, maar het kan er absoluut mee door!
En dan de zanger.. Kunnen jullie dat joch niet ergens begraven of zo?

en een serieuze vraag: Vinden jullie, van Project Liberate die zanger nou écht goed?

Mufftin
1 december 2006, 19:56
live klinkt PL anders krijg je er meer een gevoel bij. Op dat moment klinkt de zang ook heel anders, dus eigenlijk moeten jullie gewoon de band live een keer checken.

Reel Big Fish
2 december 2006, 13:13
Ik moet helemaal niks en met alle respect maar die "zanger" kan er niks van

tabmaniac
2 december 2006, 20:15
ik moet denk ik ook nog wat rechtzetten..
dit is opgenomen met 2 mics voor de drum, 1tje voor versterker, 1tje voor bas.. dus eigenlijk gewoon live opname en niet afgemixt dus vandaar de slechte kwaliteit.. (wat overigens best meevalt als je nadenkt over hoe het is opgenomen)

over de zang:

ik vind het wel vet en ik zou die zanger voor geen geld kwijt willen..:D

naar Jorien:

Dit is een topic geopend over Project Liberate, dus mensen mogen hun mening geven en ik weet dat je het heel diep van binnen toch wel zegt omdat je het lieve-vriendinnetje-van-de-band-bent;)

Tho
3 december 2006, 01:22
ik vind het wel vet en ik zou die zanger voor geen geld kwijt willen..:D


Er is toch niet niemand die er geld voor zou geven :D nee geintje, Ga zo door, muziek is muziek

hendrix_appendix
7 december 2006, 18:44
Hmz, hier dan een serieuze tip, probeer wat meer dynamiek/afwisseling in de nummers te brengen variatie in het thema te brengen ipv voortborduren op een thema. Ik bedoel, als invloed hebben jullie bijvoorbeeld As I lay Dying, wees dus niet bang om wat metal riffjes in je muziek te stoppen, en daarbij vind ik de scream van de zanger best tof/apart, maar die "cleane" zang kunnen jullie imho beter weg- of aan iemand anders overlaten. Maar ook bij screams kun je varieren van hoog naar laag tot een soort schreeuw scream (denk aan Underoath) Verder mag het denk ik best wat technischer (denk aan leads of desnoods alleen octaven over de accoorden) het klinkt nu soms nog een beetje te punk, en verder kan er wel iets meer aandacht besteed worden aan de teksten toch? Maarja dit is mijn (hopelijk voor jullie opbouwende) gezeur. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben en verder: keep on rocking!

Mufftin
7 december 2006, 18:55
kijk daar heb je nog eens wat aan :D

tabmaniac
9 december 2006, 11:43
Hmz, hier dan een serieuze tip, probeer wat meer dynamiek/afwisseling in de nummers te brengen variatie in het thema te brengen ipv voortborduren op een thema. Ik bedoel, als invloed hebben jullie bijvoorbeeld As I lay Dying, wees dus niet bang om wat metal riffjes in je muziek te stoppen, en daarbij vind ik de scream van de zanger best tof/apart, maar die "cleane" zang kunnen jullie imho beter weg- of aan iemand anders overlaten. Maar ook bij screams kun je varieren van hoog naar laag tot een soort schreeuw scream (denk aan Underoath) Verder mag het denk ik best wat technischer (denk aan leads of desnoods alleen octaven over de accoorden) het klinkt nu soms nog een beetje te punk, en verder kan er wel iets meer aandacht besteed worden aan de teksten toch? Maarja dit is mijn (hopelijk voor jullie opbouwende) gezeur. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben en verder: keep on rocking!

Bedankt voor de tip man..
kijk jongens, dit is opbouwende kritiek:D

hendrix_appendix
9 december 2006, 19:43
Hey thanks! gewoon een beetje zorgen voor een gezonde core-scene in Overijssel, daar hebben we allemaal profijt van, niet?

tabmaniac
9 december 2006, 22:59
dat hoop ik wel..:D
maar ik denk dat de andere mensen die reacties hebben gegeven minder bekend zijn in het wereldje..
maar echt bedankt voor je reactie we gaan er echt wat mee doen!:D

jorrit
10 december 2006, 20:28
yeah de core-scene in overijssel!

hey tab maniac, volgens mij spelen wij ooit een show samen... jullie kennen t broertje van fabian? tenminste ik hoorde via fabian t verhaal...

ow hendrixappendix heeft jullie band ergens ook geluidsfragmenten?

tabmaniac
11 december 2006, 10:40
haha, ja klopt!:D

zit jij in moshfront?

hendrix_appendix
11 december 2006, 21:56
yeah de core-scene in overijssel!

hey tab maniac, volgens mij spelen wij ooit een show samen... jullie kennen t broertje van fabian? tenminste ik hoorde via fabian t verhaal...

ow hendrixappendix heeft jullie band ergens ook geluidsfragmenten?

Ik beloof als onze demo klaar is in januari dat ik wel even iets post! Je kunt ook ff kijken op omze site en dan bij links kijken op onze myspace, echter wat daarop staat is oud en niet meer representatief. Ik durf te zeggen dat we wel wat beter zijn geworden. Onze stijl is een beetje postcore, metal, emo. INCLUSIEF EMO HAAR!:rockon:

tabmaniac
12 december 2006, 13:59
klinkt goed:)

almarvk
12 december 2006, 14:06
INCLUSIEF EMO HAAR!:rockon:

Dat laatste idd!! ;)

jorrit
12 december 2006, 16:05
haha, ja klopt!:D

zit jij in moshfront?

jah speel gitaar daar, de naam gaat trouwens veranderen..


@ hendrix appendix.. zelfde verhaal bij onze myspace, maar mss moeten we eind januari begin februari een show samen spelen, wij hebben dan ook onze nieuwe demo uit..

hendrix_appendix
12 december 2006, 16:13
Ok vet, laat dan maar wat horen! Na onze demorelease gaan weook als het goed isaardig wat optreden, misschien wordt het tijd voor een klein gitaarnetfestival?
Wat voor muziek isdat Moshfront van jou eigenlijk?

tabmaniac
12 december 2006, 16:15
ok cool,

ik heb het er al een tijdje met sacco over en ook een keer op straat gebbq't met sacco en chris, toen is dat idee ontstaan:D

jorrit
13 december 2006, 09:13
Ok vet, laat dan maar wat horen! Na onze demorelease gaan weook als het goed isaardig wat optreden, misschien wordt het tijd voor een klein gitaarnetfestival?
Wat voor muziek isdat Moshfront van jou eigenlijk?
'

metal core ala instil,caliban,as i lay dying etc. etc.

gitaarnet core-fest '07? klinkt goed

Mufftin
13 december 2006, 12:05
okee zorgen dat ik voor 07 alles op orde heb qua core band, moet daar dan staan. Hey goed idee we pakken gewoon het ojeesee gebouw daar zitten die loser dan toch niet meer in :P

tabmaniac
13 december 2006, 16:16
Laten we een Hardcorefest organiseren!

hendrix_appendix
13 december 2006, 17:41
Gitaarnet Corefest 2007? Now we're talking;) Nou, wij houden ons aanbevolen. We zijn hard genoeg:D

tabmaniac
14 december 2006, 10:03
Project Liberate past er ook wel bij dacht ik zo!:)

Die Fighting ook..

Mufftin
14 december 2006, 10:38
O Martin mag ik een duet met je doen? Jij zingen :D. Als het gebouw toch leeg staat... ;)

haha dankje dankje, ja ik heb ook zo'n mooie stem. Ik zing 1 keer en gelijk ojeesee failiet :D geweldig.

hendrix_appendix
14 december 2006, 11:05
Project Liberate past er ook wel bij dacht ik zo!:)

Die Fighting ook..

Maar natuurlijk!

tabmaniac
14 december 2006, 11:23
hendrix, je hebt pm;)

jorrit
15 december 2006, 15:34
Die Fighting ook..

hehe die fighting... die naam is nog geeneens vast :D

tabmaniac
15 december 2006, 19:07
haha, ik sprak tjeerd erover:D

tabmaniac
25 december 2006, 14:13
is die inmiddels wel vast?:D

trouwens spelen jullie 29 dec. nog in gloppe?

jorrit
25 december 2006, 15:46
Het is The Unspoken geworden, we spelen 23 feb. - 9 mrt. - 11 mrt (cd pres. instil) - 24 mrt. (met backfire!)

tabmaniac
25 december 2006, 20:10
ok klinkt ook vet!:)

Project Liberate

29 dec. Gloppe leeuwarden
30 maart cafe williams apeldoorn
31 maart odeon zwolle

hendrix_appendix
25 december 2006, 21:27
ok klinkt ook vet!:)

Project Liberate

29 dec. Gloppe leeuwarden
30 maart cafe williams apeldoorn
31 maart odeon zwolle

Haha, wij ook! kunstbende toch?:D

jorrit
28 december 2006, 12:56
hey mensen hoe staat het met ons core fest? k gaat wel ff een topic openen

tabmaniac
8 januari 2007, 15:54
Haha, wij ook! kunstbende toch?:D

haha klopt!

tabmaniac
8 januari 2007, 15:55
hey mensen hoe staat het met ons core fest? k gaat wel ff een topic openen

ja, mogen we wel mee bezig gaan ja!:D

tabmaniac
24 januari 2007, 09:30
27 januari (zaterdag) - Coevorden

@ Metalfront!

- 20.30: Deuren Open

- 21.00: the 8th Sin

- 22:00: Growing Cold

- 22:45: Project Liberate

- 23.30: Mind Supply

- 00.00: Mirdyn

- 00.45: Headshot

Mufftin
24 januari 2007, 10:55
weetje wie daar misschien komt, de enige echte Martin echt waar seriues :D.
Moet ff kijken hoe mijn gear het doet :P.

tabmaniac
25 januari 2007, 13:14
haha, als je komt ga je dus foto's maken?

ik heb Ruben beloofd dat ik hem tot pitmanager zou bekronen:P:D

Lennartmot
28 januari 2007, 19:17
haha, als je komt ga je dus foto's maken?

ik heb Ruben beloofd dat ik hem tot pitmanager zou bekronen:P:D

N.O.A. hoor maar Pitmanager? Mag je dan iedereen vrij stoten ofso?

tabmaniac
1 februari 2007, 21:54
haha:P

Ruben is nogal actief zeg maar.
dus we nemen hem mee als we zin hebben in een pit:D


1 maart Simplon! Project Liberate

jorrit
5 februari 2007, 12:49
aah spelen jullie dan ook, ik hoorde net dat wij waarschijnlijk die avond ook spelen...

Mufftin
5 februari 2007, 16:00
jorrit ga je je peavey verkopen? of had je al een nieuwe mesa boogie toch ofnie.

jorrit
6 februari 2007, 09:41
mn peavey is net verkocht aan arjen (skabouter) en mn mesa single rect. is al een hele tijd de deur uit..

heb nu mooi engl 19" setje

Mufftin
6 februari 2007, 10:18
aaah vet :D

tabmaniac
7 februari 2007, 16:41
vage shit, op de simplonsite staat The Unspoken wel op het programma 1 maart :rockon: Sakko zei dat het verschoven was ofso, maarja, als het doorgaat spelen wij dus die aaf met jullie:D

dat wij er spelen is zeker namelijk :)

jorrit
8 februari 2007, 09:43
naar ik weet spelen we die avond gewoon... alles is dacht ik al geregeld..

dus wij ziet u daar! :D

Edit: whaha hoe nice, The Unspoken e.a. :D

http://www.simplon.nl/?nid=1166&shift=0

tabmaniac
8 februari 2007, 16:44
pure toeval:P

jorrit
9 februari 2007, 09:40
hehe jullie staan dr nog steeds niet bij gozer, je zult toch eens een bandomschrijving moeten maken (en eerlijk is eerlijk hij kan altijd beter als de onze...:D) al een tijd doorgekregen over hoe laat jullie spelen?

vera lynn speelt trouwens ook, vette band..

tabmaniac
9 februari 2007, 18:51
nu staan we dr wel op, ik dek dat we als eerste spelen:)

tabmaniac
9 maart 2007, 11:15
was een geslaagde avond, alleen mn draadloze systeem viel in het eerste nummer al uit:D

tabmaniac
21 maart 2007, 12:08
neiuwe data's

30 maart: cafe williams Apeldoorn w/ Skyrider
20 april: club bazart, Den haag Bandmarathon 80 bands in 24 uur!

hoop jullie daar te zien:D

tabmaniac
21 maart 2007, 20:37
kutzooi, het gaat ook niet meer door sinds een paar uur:P
ik heb geen vervoer kunnen regelen, dit was de laatste dag.. nou die valt dus af:D

tabmaniac
13 november 2007, 20:03
Nieuwe Data:

1-12-2007: Metalcafe, Ommen, Overijssel
8-12-2007: Cheech & Chong, Dedemsvaart, Overijssel
22-12-2007: Metalfront, Coevorden, Drenthe
11-1-2008: 777's, Hardenberg, Overijssel

marter544
14 november 2007, 16:33
Zeg, wanneer kom je nou een keer naar Innocent in Hengelo?! :hippie: Daar kun je wel een gig regelen denk ik..: http://www.innocent.nl/

Bins
15 november 2007, 12:32
O, ik dacht dat die niet doorging omdat jullie niet om 6 uur 's nachts wouden en konnen spelen, haha. Ik ben er in ieder geval niet bij :D

Ik heb daar om een uur of 3/4 (snachts) gespeeld en het was echt fucking dope! Wij hadden ook eerst zo iets van "ja.. doei!" Andere gitarist en ik hadden ons lekker lam gezopen van tevoren, want we dachten dat er toch niemand zou zijn... komen we daar, is het helemaal vol! Moesten we ineens ons best gaan doen haha.

Je hebt imo wat gemist dus ;)

tabmaniac
16 november 2007, 09:18
Ik heb daar om een uur of 3/4 (snachts) gespeeld en het was echt fucking dope! Wij hadden ook eerst zo iets van "ja.. doei!" Andere gitarist en ik hadden ons lekker lam gezopen van tevoren, want we dachten dat er toch niemand zou zijn... komen we daar, is het helemaal vol! Moesten we ineens ons best gaan doen haha.

Je hebt imo wat gemist dus ;)
ja, ik vond het ook erg jammer, volgende keer beter!