PDA

View Full Version : Aloha



neofenix
27 juni 2006, 23:07
Aloha iedereen!!
net lid en me nu dus voorstellen aan iedereen. Ben vrouw van 31 en speel het laatste jaar weer serieus gitaar. ben bezig me meer te onderwijzen en te verbreden in de mogelijkheden van dit instrument. Voornamelijk het tokkelen en de barre akkoorden vergen nogal wat oefening maar gaan goed. tips zijn natuurlijk altijd welkom :satisfie: en ik weet ook wel dat het oefenen oefenen en nog eens oefenen is.
hoop hier op deze site meer te kunnen leren en om lekker te kunnen praten met anderen die gek zijn van de gitaar
groet..

vinni
27 juni 2006, 23:20
Welkom!

Nou.....gekken genoeg hier.......


Vinni

iwamoto
27 juni 2006, 23:47
Welkom!

Nou.....gekken genoeg hier.......


Vinni
IK BEN NIET GEK, WROAAAAAAH!!!!
*de deur knalt open, 4 mannen in wit stormen binnen, sleuren iwa aan zn armen mee, in de hoek word hij door de dokter platgespoten*
let u maar niet op hem, dat is iwa, hij is een beetje in de war, maar zolang het maar over gitaren gaat blijft ie meestal wel rustig

vinni
27 juni 2006, 23:57
Zie daar....

Maar Iwa is een leuke gek......die zetten we niet tegen de muur....

Daar zijn we zuinig op.

Vinni

Han S
28 juni 2006, 00:32
Hoi Neofenix, welkom hier. Relatief weinig vrouwen hier en veel puistige pubers.

Je zult merken dat sommigen je persoonlijke vragen gaan stellen en om foto's gaan zeuren, trek je daar niets van aan, het is hier een prima forum en ook nog een van de meest bezochte in dit land.

Ik hoop dat je het hier goed naar je zin zult hebben, er zitten hier ook heel veel prima gasten die je graag helpen.

Succes en veel plezier.

GunMetalBlue
28 juni 2006, 03:16
Hoi Neofenix, welkom hier. Relatief weinig vrouwen hier en veel puistige pubers.

Je zult merken dat sommigen je persoonlijke vragen gaan stellen en om foto's gaan zeuren, trek je daar niets van aan, het is hier een prima forum en ook nog een van de meest bezochte in dit land.

Ik hoop dat je het hier goed naar je zin zult hebben, er zitten hier ook heel veel prima gasten die je graag helpen.

Succes en veel plezier.


Voor beiden... C'est moi :seriousf:

Welkom!

Nine-Inch-Niek
28 juni 2006, 09:06
IK BEN NIET GEK, WROAAAAAAH!!!!
*de deur knalt open, 4 mannen in wit stormen binnen, sleuren iwa aan zn armen mee, in de hoek word hij door de dokter platgespoten*
let u maar niet op hem, dat is iwa, hij is een beetje in de war, maar zolang het maar over gitaren gaat blijft ie meestal wel rustig


En dan is hij verder ook wel lief hoor :D

ssj3goku
28 juni 2006, 11:39
Welkom op het forum en veel plezier!

White balverine
28 juni 2006, 12:07
Hartelijk welkom

Blen-D*?
28 juni 2006, 12:45
halowa (of zoiets?)

nou jah welkom dan maar he ;)