PDA

View Full Version : Fiets,bus,trein,tram, lopen lopen, Blues Pro? hebben we niet..



Mienmachine
27 juni 2006, 20:52
Ik Feedback gebeld, MI Audio Blues Pro, ja die hebben we, ik dus met de fiets naar het station ,bus, trein, tram, lopen lopen, kom ik daar..hebben we niet..nou doe dan maar zo'n setje snaren die in de uitverkoop zijn..eh zijn uitverkocht. Nou ik weer terug, lopen lopen tram trein bus fiets.

Hoe klinkt zo'n MI Audio Blues Pro nou?

BillyG
27 juni 2006, 22:37
Weet ik ook niet, maar iedereen is vrij enthousiast over mi-audio tegenwoordig.
Ben overigens wel beniewd waar je woont dat je zo'n wereldreis moet maken om feedback te bereiken.

DREAMMACHINE
27 juni 2006, 22:57
...als je een wereldreis wil maken, ga dan ff naar jukebox in boekel ( kansloos zonder auto)....daar hebben ze hem wel....( maar zal idd voor de zekerheid ff bellen...)

BillyG
27 juni 2006, 23:02
waarschijnlijk hebben ze hem ook in almere bij nedrland muziek ..... (wel ook eerst bellen)

Wilco
27 juni 2006, 23:28
Jukebox in Boekel heeft hem inderdaad, vandaag nog gezien. Voor mij ook 45 min met de auto (kleine wereldreis).
Jukebox rules! Nieuwe Red Snapper doet het prima. Ik ken hier in Brabant toch weinig muziekwinkels die precies al die pedaaltjes hebben die we hier op het forum zo interessant vinden.

Harry
28 juni 2006, 08:52
en je krijgt wel effe andere service dan bij feedback. Nu loop ik makkelijker bij feedback (U) binnen dan bij Jukebox, maar als ik ooit echt iets nieuws nodig heb ga ik wel een uurtje in de auto zitten.

the feable
28 juni 2006, 09:47
Dat uurtje ben je kwijt bij Feedback aan wachten totdat er iemand je te woord staat en vraagt of ie je kan helpen. Dat is dan vrijwel nooit het geval: "Ja ik haal even mijn collega erbij", "Nee dat produkt kennen we niet", "Als we het hier niet hebben zul je het wel in timboektoe moeten halen", "goedkoper kun je het in NL echt niet krijgen hoor"'

Ik vind het een vreselijke zaak!! Tis eigenlijk gewoon een supermarkt, ik koop er mijn snaren, plectrums en andere kleingoed verder ga ik voor mijn apparatuur naar Jukebox! Dat is echt een klasse zaak!

Mienmachine
28 juni 2006, 09:52
Ga ik voortaan ook naar Jukebox, thanks.

Wilco
28 juni 2006, 13:36
Ik vind het een vreselijke zaak!! Tis eigenlijk gewoon een supermarkt,

Stelletje dozenschuivers, dat zijn het. Zie daar maar eens een goede kop koffie te krijgen of een leuk praatje te maken. Erg onpersoonlijk.

hoofd
28 juni 2006, 13:39
Zie daar maar eens een goede kop koffie te krijgen of een leuk praatje te maken. Erg onpersoonlijk.
Het is een muziekzaak, geen gezellig oud bruincaféetje aan het Johnny Jordaanplein :satisfie:


Na dat gezegd te hebben moet ik wel zeggen dat ik graag gewoon de lokale gitaarshop binnen wandel voor enkel een leuk praatje en een goede kop koffie :D

tillens
28 juni 2006, 13:40
Welke feedback? Welke!???? Ik snap het echt niet, iedere keer als ik daar kom wordt ik perfect geholpen... als er iets niet is, dan bieden ze vaak een alternatief... Feedback is juist relaxed omdat je zelf je gitaartje kan pakken of een ampje... Koffie? Ik heb het over de vestiging in rotterdam overigens, maar daar is de koffie gewoon prima, en gratis... relaxte zithoek, relaxte lui... misschien ligt het ook wel een beetje aan jullie?

Helter Skelter
28 juni 2006, 14:03
Welke feedback? Welke!???? Ik snap het echt niet, iedere keer als ik daar kom wordt ik perfect geholpen... als er iets niet is, dan bieden ze vaak een alternatief... Feedback is juist relaxed omdat je zelf je gitaartje kan pakken of een ampje... Koffie? Ik heb het over de vestiging in rotterdam overigens, maar daar is de koffie gewoon prima, en gratis... relaxte zithoek, relaxte lui... misschien ligt het ook wel een beetje aan jullie?

+1

relaxte zaak, ze laten je gewoon je gang gaan wat ideaal is want als ik ergens een hekel aan heb dan zijn dat verkopers die gelijk in je nek staan te hijgen...

ik heb het dus over Rotterdam, de andere FB's ben ik nooit geweest

schizo910
28 juni 2006, 14:12
Het is een muziekzaak, geen gezellig oud bruincaféetje aan het Johnny Jordaanplein :satisfie:


Na dat gezegd te hebben moet ik wel zeggen dat ik graag gewoon de lokale gitaarshop binnen wandel voor enkel een leuk praatje en een goede kop koffie :D


Ik wil net zeggen... :p Koffie met een klein beetje kaneel in de filter. niet? :D

Mitch
28 juni 2006, 15:01
Da's ook zo makkelijk als mensen hun woonplaats in hun profiel invullen, dan kun je iets relevanter reageren. Ik bedoel: ik kan zo al drie winkels opnoemen waarvan ik weet dat ze 'm op voorraad hebben, maar geen idee of dat in de buurt van topic starter is.

En misschien kunnen we de Feedback-zeikverhalen concentreren ? Ga lekker naar Diversen, daar heeft ons aller hoofd er nét één naar toe verplaatst.
Overigens kom ik net van die helse winkel vandaan. Had een mini-mixertje nodig, even gevraagd of er nog echt verschil zit tussen het oude en het nieuwe type Behringer, en ik kreeg een eerlijk antwoord (klein verschil, maar niet specataculair). Meegenomen, afgerekend: klaar.
De plectrumhoudertjes waren wél uitverkocht trouwens :D

hoofd
28 juni 2006, 15:07
De plectrumhoudertjes waren wél uitverkocht trouwens :D

Ziejewel, kutwinkel! :D

amon
28 juni 2006, 17:24
daar heb je een mond voor

Mitch
28 juni 2006, 17:53
Uiteraard ! Ze waren dan ook niet voor mezelf bedoeld ;)