PDA

View Full Version : ... en weer een vreeemde advertentie



the sure thing
27 juni 2006, 20:27
Bekijk deze eens:

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=63654

Die body is zeker weten geen Fender body. Zie de punt van de slagplaat bij de cutaway maar eens... hier klopt volgens mij niets van. En dan een vaag verhaal over de elementen...

Eko
27 juni 2006, 20:31
Ziet er uit als een knoeiomatic strat. Wegblijven dus.

the sure thing
27 juni 2006, 20:35
IDD. EUR 50,- voor de hals :-)

vulvasonic
27 juni 2006, 20:44
Hij zegt ook nergens dat het een Fender is.
Hij zegt alleen dat het een strat betreft met een ECHTE Fender brug en WAARSCHIJNLIJK echte Fender elementen.

Hij brengt het slim, maar inderdaad misleidend. Voor de kenner zal het snel duidelijk zijn dat het GEEN Fender is. Maar een leek ziet die decal en zal er misschien intrappen.

Maar nogmaals, hij beweert nergens dat het een Fender is en dan is de prijs niet van dien aard dat je er iets tegen kunt doen.

G.G.
27 juni 2006, 20:46
Hij zegt ook nergens dat het een Fender is.
Hij zegt alleen dat het een strat betreft met een ECHTE Fender brug en WAARSCHIJNLIJK echte Fender elementen.

Hij brengt het slim, maar inderdaad misleidend. Voor de kenner zal het snel duidelijk zijn dat het GEEN Fender is. Maar een leek ziet die decal en zal er misschien intrappen.

Maar nogmaals, hij beweert nergens dat het een Fender is en dan is de prijs niet van dien aard dat je er iets tegen kunt doen.

dat doet ie wel, zie de titel van de advertentie.

vulvasonic
27 juni 2006, 20:51
dat doet ie wel, zie de titel van de advertentie.

Ik heb NIETS gezegd! :nervous: (wat dom).


Wel, in dat geval mogen ze 'm van mij aan z'n ballen hoog in een boom takelen.

the sure thing
27 juni 2006, 20:51
+1. Als hij het woord Fender uit de titel had weggelaten, had ik er vrede mee. Maar dat doet hij niet!!! Ik vind dit absoluut misleiding.

iwamoto
27 juni 2006, 20:58
hij heb ook n echte
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=61274

Nickname
27 juni 2006, 22:03
Die headstock decal klopt volgens mij ook niet.. ik vind trouwens dat het echt veel te vaak voorkomt dat er op marktplaats dit soort dingen staan.. :(

Tupelo
27 juni 2006, 22:07
Misschien is het best een leuke plank. :)

Nickname
27 juni 2006, 22:13
Misschien is het best een leuke plank. :)

Daar gaat het hier niet om.. het gaat erom of ie iets verkoopt wat het niet is...

Tupelo
27 juni 2006, 22:29
Daar gaat het hier niet om.. het gaat erom of ie iets verkoopt wat het niet is...

Ken je dat anti vlekkenmiddel dat ze op de markt verkopen en waar ze met Tel Sell reclame voor maken?

Dat werkt ook niet. :sssh:

Nickname
27 juni 2006, 23:03
Ken je dat anti vlekkenmiddel dat ze op de markt verkopen en waar ze met Tel Sell reclame voor maken?

Dat werkt ook niet. :sssh:

En die mogen ze van mij naast deze verkoper ook ophangen... :D

Luke-wannabe
28 juni 2006, 07:26
Die headstock decal klopt volgens mij ook niet.. ik vind trouwens dat het echt veel te vaak voorkomt dat er op marktplaats dit soort dingen staan.. :(
Het zou wel kunnen kloppen. In 1965 en 66 hadden ze van dat soort logo's. Maar het is sowieso geen Fender