PDA

View Full Version : Ezdrummer Test



Bloodline
26 juni 2006, 19:27
Ezdrummer is een nieuw drum programma net als Drumkit From Hell Superior alleen een stuk makkelijker.

Ik heb er ff een test meegedaan en vindt het best wel vet klinken ! ( vooral voor zo'n prijs en niet 9 dvd's en 29 gig aan samples )


Hier een mp3tje met wat improvisatie:

www.mendelb.com/Ezdrummertest.mp3

Lacrimosa
26 juni 2006, 19:51
en je zei nog dat je em niet vet vond!11



anyway...je hebt er teveel rverb op staan man (drums)...vind ik dan.

Negative K3 fan
26 juni 2006, 20:11
veel te veel misschien?

maar het klinkt erg veel belovend, ook die dynamiek van de drums in het begin klinkt erg echt enzo!

Bloodline
26 juni 2006, 20:59
en je zei nog dat je em niet vet vond!11



anyway...je hebt er teveel rverb op staan man (drums)...vind ik dan.

teveel reverb jah heb ik met opzet gedan ( wou zown cacophony sound krijgen ) bun nu een stuk positiever erover.

timgte
28 juni 2006, 00:10
wauw, die drums klinken erg realistisch!

Noid
30 juni 2006, 00:55
Klinkt goed, maar hoe programmeer je die drums nou (in welk programma) want ik begrijp dat dit een vst plug in is (klopt dat? en zo ja hoe werkt dat dan?)

Bloodline
1 juli 2006, 09:32
in Nuendo ( of cubase, pro tools ) zeg maar een programma waarin je opneemt, meestal een prof programma ( weet niet meer hoe je het noemt had je een afkorting voor ) maar het werkt dan inderdaad als een vst. google maar eens.

Wormaap
3 juli 2006, 19:50
Die dynamiek is precies waarvoor ezDrummer er is :)
In tegenstelling tot andere drumpakketten hoef je bij ezD namelijk géén velocity zelf in te stellen, dat doet'ie voor je, en dan enigszins willekeurig 'menselijk' waardoor het hiermee een stuk makkelijker is om een realistische sound te krijgen :)