PDA

View Full Version : Ook Nieuw



Kombuis
25 juni 2006, 11:11
Hola,

ook ik ben hier nieuw en zal me even voorstellen,
ik ben Frank uit Nieuwegein - 42 jaar - en ga (eindelijk) beginnen met bas.

Was dit eigenlijk al jaren van plan en vond afgelopen Koninginnedag op de vrijmarkt in Nieuwegein een oude bas die een beetje nonchalant tegen een boom aanstond, Tokai Hard Puncher stond erop, zei me niks een of andere Japanse Fender imitatie dacht ik nog.

Over de prijs zijn we het uiteindelijk eens geworden : Euro 45,-- want er moesten tenslotte ook nog nieuwe snaren op en ik dacht nog daar kan ik me geen buil aan vallen.

Thuisgekomen een beetje op internet gaan snuffelen en kwam er achter dat ik toch wel iets bijzonder gevonden had, blijkt er dus eentje uit 1982 te zijn en notabene in perfecte staat !!

Een goed begin nietwaar, nu zoek ik nog iemand in Nieuwegein waar ik les van kan krijgen en mijn zomer kan zeker niet meer stuk !

Han S
25 juni 2006, 11:19
Welkom Frank en laat me raden, je bent kok op een schip? :D

paulusdeBKB
25 juni 2006, 12:29
Goed begonnen Frank!

Les moet makkelijk te vinden zijn, desnoods in Utrecht (daar zit een conservatorium vol met studenten die wel een zakcentje kunnen gebruiken).

Heb je al een versterker gekocht? Zonder is er weinig aan...

Kombuis
25 juni 2006, 13:41
Bedankt, goeie tip !

Ja, versterker is er ook, vraag maar aan de buren :cooler:

Onlangs aangeschaft Fender BXR Twenty Five Basdoos en voor mijn zoon een Seymour Duncan Convertible 60 W buizenbeest (hij speelt al een tijdje dus dat mag dan ook wel) - maar die mag alleen hard in de garage... Als iemand daar toevallig nog Pre-Amp Modules voor heeft hou ik me aanbevolen