PDA

View Full Version : john frusciante



timbo
24 juni 2006, 16:11
ik wil net zo'n strat als john frusciante in de clip dani california weet je wel dat laatste stukkie.
hoeveel gaat me dat kosten en zijn die dingen (die er op lijken) gewoon te koop in de feedback ofzo?

Globetrotter
24 juni 2006, 16:19
Hoi!

Is één van z 'n oude stratocasters... een 50's of 60's strat. Als je der al zo één vind, dan betaal je jezelf waarschijnlijk blauw; lees 1000den euros, zelfs tot 10000€. Ik denk dat je dan beter af bent met een relic model of jezelf een goede nieuwe strat koopt en hem dan zelf een aantal jaartjes de tijd geeft om hem der oud te doen uitzien...
Cheers,

Bart

Ganjaman
24 juni 2006, 16:20
Frusciante speelt op oude strats (50's en 60's) voorzover ik weet, dus als je er zo 1 wil dan moet je wel diep in de buidel gaan tasten (reken €6000+)
maar een gewone USA strat waar je hetzelfde uit moet kunnen persen heb je al wel voor zo'n 800 euro bij feedback of 600 2ehands

Ganjaman
24 juni 2006, 16:21
hem dan zelf een aantal jaartjes de tijd geeft om hem der oud te doen uitzien...


dat kan met een nieuwe strat erg lang gaan duren, aangezien er geen nitrocellulose lak meer opzit en de lak dus niet wegslijt :D

timbo
24 juni 2006, 16:22
ja dat dacht ik al maar hij hoeft er alleen maar op te lijken want zijn strat vind ik echt super mooi.
die ouderdom komt er wel met de jaartjes op maar ik moet niet perse een 60 er ofzo hoor.
gewoon een fender die er heel veel op lijkt:P

Kaïn
24 juni 2006, 16:31
Er zijn wel relic strats te koop maar die zijn ook 3000 euro, wat een beetje overdreven is voor een afgerachte gitaar. Wat je kan doen is een mooie strat kopen voor jezelf en hem zelf gaan relicen. Volgens mij staat er in de het forum zelfbouw het een en ander daarover uitgelegd. Kan best een leuk projectje zijn!

Veel succes.

Hector_Tsolodimos
24 juni 2006, 16:37
dat kan met een nieuwe strat erg lang gaan duren, aangezien er geen nitrocellulose lak meer opzit en de lak dus niet wegslijt :D
zat er vroeger dan lak op die er veel sneller van af ging dan tegenwoordig?

Micro-e
24 juni 2006, 16:43
Highway strats hebben hele dunne lak. die relicen best wel snel.

Hector_Tsolodimos
24 juni 2006, 17:40
Highway strats hebben hele dunne lak. die relicen best wel snel.
je kan het ook gewoon zelf kapor maken, zoals ik zelf heb gedaan bij mijn Squier :$
even geloof me: het ziet er super vet uit (vind ik)

FruscianteFan
24 juni 2006, 17:42
Frusciante speelt op oude strats (50's en 60's) voorzover ik weet, dus als je er zo 1 wil dan moet je wel diep in de buidel gaan tasten (reken €6000+)
maar een gewone USA strat waar je hetzelfde uit moet kunnen persen heb je al wel voor zo'n 800 euro bij feedback of 600 2ehands50'er speelt hij nauwelijks meer op. Het is nu vooral een '62 en een '61 Strat.

Tip: kijk eens naar de Mex Classic '60s in Sunburst.

BamBuFan1
24 juni 2006, 17:42
ik wil net zo'n strat als john frusciante in de clip dani california weet je wel dat laatste stukkie.
hoeveel gaat me dat kosten en zijn die dingen (die er op lijken) gewoon te koop in de feedback ofzo?

Als je gewoon een ding wilt dat er op lijkt koop je bij Feedback een leuke Behringer en op marktplaats een 7ender-decal. Ben je voor in totaal €20 klaar.

Ganjaman
24 juni 2006, 18:16
zat er vroeger dan lak op die er veel sneller van af ging dan tegenwoordig?

vroeger zat er nitrocelluloselak op, dat slijt weg als het ware (plekken waar je veel speelt krijg je vlekachtige slijtage), de lak die ze tegenwoordig gebruiken (iets met acryl?) is meer een soort plastic, dat deukt en barst als je er ergens mee tegenop knalt, maar het slijt niet (of iig niet zo snel en op dezelfde manier als nitrocellulose) gibson gebruikt als 1 van de weinige nog steeds nitrocellulose op haar gitaren

krieke
24 juni 2006, 18:39
50'er speelt hij nauwelijks meer op. Het is nu vooral een '62 en een '61 Strat.

Tip: kijk eens naar de Mex Classic '60s in Sunburst.

idd, en die 62er kan je ook nieuwzijnde kopen, kijk maar op de fender site bij american vintage strat en je kan die ook in de 3-kleuren sunburst krijgen
kostprijs: rond de 1400-1500 euro

Bram+
24 juni 2006, 19:18
idd, en die 62er kan je ook nieuwzijnde kopen, kijk maar op de fender site bij american vintage strat en je kan die ook in de 3-kleuren sunburst krijgen
kostprijs: rond de 1400-1500 euro

Die American Vintage heeft ook nitrocelluloselak, in tegenstelling tot de Classic, die gewoon polyester lak heeft. Die komt dus inderdaad dichter bij Johns Strats, hoewel ze waarschijnlijk niet dichter bij het budget komen...

STW
24 juni 2006, 20:14
Towards the end of the video, the band "become" themselves and John plays a white 1961 Fender Stratocaster, with its visible wear and tear. It is similar to a white Stratocaster Jimi Hendrix used, who is one of John's major influences.



een witte strat dus

die zijn goed te vinden

krieke
24 juni 2006, 21:31
Die American Vintage heeft ook nitrocelluloselak, in tegenstelling tot de Classic, die gewoon polyester lak heeft. Die komt dus inderdaad dichter bij Johns Strats, hoewel ze waarschijnlijk niet dichter bij het budget komen...

dan laat je em toch gewoon ergens reliccen

nielsduursma
24 juni 2006, 21:34
dan laat je em toch gewoon ergens reliccen

dit is de 2e keer dat iemand dit zecht!!!!!!! :o :o :o
dat laat je toch niet doen, gewoon zelf met schuurpapier, hamer, koffie ed. aan de gang!!

en anders wil ik het wel doen, kost je slechts 150 euro....

STW
24 juni 2006, 21:38
volgens mij is dat relicen helemaal niet zo'n issue, ik denk dat meneer gewoon een witte fender strat zoekt

maar ik kan het mis hebben

sembo
24 juni 2006, 21:45
koop gewoon een goedkope witte strat en houd hem 3 maanden bij je

dus : bij het eten, zwemmen , fietsen ,naar de kerk,naar school, je billen mee afveggen,enz...

dan lijkt hij er zeker heel erg op na die 3 maanden :rockon:

Hector_Tsolodimos
25 juni 2006, 09:58
vroeger zat er nitrocelluloselak op, dat slijt weg als het ware (plekken waar je veel speelt krijg je vlekachtige slijtage), de lak die ze tegenwoordig gebruiken (iets met acryl?) is meer een soort plastic, dat deukt en barst als je er ergens mee tegenop knalt, maar het slijt niet (of iig niet zo snel en op dezelfde manier als nitrocellulose) gibson gebruikt als 1 van de weinige nog steeds nitrocellulose op haar gitaren
dat vind ik best stom van Gibson.. een LP moet jusit altijd mooi blijven, en een strat mag afgeragd worden...

robbertjeeeh
25 juni 2006, 10:07
dat vind ik best stom van Gibson.. een LP moet jusit altijd mooi blijven, en een strat mag afgeragd worden...

http://www.privateguitarcollector.com/pggm405garymooreburst1.jpg

Hector_Tsolodimos
25 juni 2006, 10:17
http://www.privateguitarcollector.com/pggm405garymooreburst1.jpg


dat vind ik dus niet zo mooi..
zo'n bol beest met humbuckers moet glimmen! (doet het ook, maar julliebegrijpen me wel)

goeroezeboe
25 juni 2006, 10:18
http://www.pisotones.com/guitarramania/NeilYoung/OldBlack2.jpg

Hector_Tsolodimos
25 juni 2006, 10:29
mwaaa, ik begin er een beetje in te komen
maar toch vind ik een beeldschonen (bijv.) black custom LP een stuk bloedgeiler dan die 2 LP in de vorige posts..

Wizz
25 juni 2006, 10:36
Nitro klinkt mooier. Dat het stom is van Gibson ben ik wel weer met je eens, want in mijn dagelijkse praktijk zie ik dat de meesten het uiterlijk van de gitaren veel belangrijker vinden dan de klank...
En omdat Nitro nooit zo vlekkeloos strak wordt als poly-urethaan, wordt vaak gekozen voor mooier ogende maar minder klinkende andere merken. Vooral PRS-bezitters "rechtvaardigen" hun keus vaak met een sneer naar de in hun ogen matige afwerking van Gibsons, alsof het slordigheid of nalatigheid zou zijn...

Wizz

timbo
25 juni 2006, 18:08
jonges dat relicen kan me echt geen reet schelen.
ik wil gewoon een fender die op die gitaar van john frusicante lijkt.
zelf vind ik deze al dicht in de buurt komen :

http://www.feedback.nl/images/cache/productafbeeldingen/fender-jeffbeck_350_fffef1_75.jpg

FruscianteFan
25 juni 2006, 18:16
http://www.fender.com/products/prod_images/guitars/0100100805_md.jpg (http://www.fender.com/products/search.php?partno=0100100805)

http://www.fender.com/products/prod_images/guitars/0117400705_md.jpg (http://www.fender.com/products/search.php?partno=0117400705)

Alleen zijn deze gitaren een beetje prijzig om te kopen, als het enkel om het uiterlijk gaat. Misschien kun je beter kijken naar een Richwood Stallion Vintage (http://www.richwoodguitars.com/index2.html) in vintage white

ziggie
25 juni 2006, 18:37
Een witte Fender Eric Johnson Strat zou ook kunnen. Heeft ook nog eens echte nitrocellulose lak, wat het voordeel heeft van een veel mooiere klank dan de moderne lakken. Het het relict lekker snel. Ik heb in 2 maanden al meer beschadigingen en slijtplekken dan in 10 jaar op mijn 1994 Strat met PU lak.

Verder is het een abslolute topgitaar. Klinkt zoals een Strat behoort te klinken. Komt qua klank heel dicht in de buurt van de originele 50 en 60 modellen.

Bram+
25 juni 2006, 18:39
Die EJ heeft ook een maple fretboard, wat ik persoonlijk een stuk mooier vind, helemaal bij een witte strat. Die witte strats met rosewood fretboards, dat vind ik eerlijk gezegd een misselijkmakende combinatie.

timbo
25 juni 2006, 19:32
Een witte Fender Eric Johnson Strat zou ook kunnen. Heeft ook nog eens echte nitrocellulose lak, wat het voordeel heeft van een veel mooiere klank dan de moderne lakken. Het het relict lekker snel. Ik heb in 2 maanden al meer beschadigingen en slijtplekken dan in 10 jaar op mijn 1994 Strat met PU lak.

Verder is het een abslolute topgitaar. Klinkt zoals een Strat behoort te klinken. Komt qua klank heel dicht in de buurt van de originele 50 en 60 modellen.

waar en hoe duur kan ik die gitaar kopen

future2future
25 juni 2006, 19:35
Die EJ heeft ook een maple fretboard, wat ik persoonlijk een stuk mooier vind, helemaal bij een witte strat. Die witte strats met rosewood fretboards, dat vind ik eerlijk gezegd een misselijkmakende combinatie.
Ik heb een witte uit '84 (hij is dus niet echt wit meer) en die heeft een rosewood hals en vind ik helemaal niks mis mee, en een eric johnson is niet in wit te krijgen...

Maar over die lak, ik vind het een pre als er cellulose wordt gebruikt! Om de transparantere klank, en juist om de manier hoe het oud wordt

timbo
25 juni 2006, 19:57
hoeveel zou deze gitaar me kosten?

http://www.fender.com/products/search.php?partno=0100100805

ik ben een les paul fan maar ik ben opeens verliefd op deze gitaar!
hoe is het mogelijk?

Jeanken
25 juni 2006, 20:03
hoeveel zou deze gitaar me kosten?

http://www.fender.com/products/search.php?partno=0100100805

ik ben een les paul fan maar ik ben opeens verliefd op deze gitaar!
hoe is het mogelijk?
Moet tweedehands wel voor een 8-900EUR te vinden zijn.

Micro-e
25 juni 2006, 20:03
ongeveer 1300 kostte die american vintage

correct me if im wrong...

ziggie
25 juni 2006, 20:13
waar en hoe duur kan ik die gitaar kopen

In Nederland moet je rekenen tussen de 1850 en 2100 euro, afhankelijk van de dealer en jouw onedrhandelingstechniek.

Musicstore in Keulen verkoopt ze rond de 1700 euro.

De Eric Johnson Strat is wel degelijk in wit verkrijgbaar. Inderdaad heeft hij wel een maple fretboard. Maar hij klinkt wel warmer dan een gewone USA strat met een rosewood fretboard.

http://www.fender.com/products/search.php?partno=0117702801

FruscianteFan
25 juni 2006, 20:15
Die EJ heeft ook een maple fretboard, wat ik persoonlijk een stuk mooier vind, helemaal bij een witte strat. Die witte strats met rosewood fretboards, dat vind ik eerlijk gezegd een misselijkmakende combinatie.jep maar JF's witte strat heeft geen maple fretboard ;)

ochja, boeiend

ziggie
25 juni 2006, 20:20
Gaat het nou om de kleur fretboard of om de kwaliteit en de sound van de gitaar?

Als het allleen om de looks gaat zou ik lekker een Behringer setje kopen van 199 euro. Heb je er nog een versterker bij ook....

Wil je kwaliteit, ga dan eens spelen en luisteren naar zo'n EJ Strat. En bespeel er meerderen, want de ene klinkt en speelt anders dan de andere.

FruscianteFan
25 juni 2006, 20:36
ik wil net zo'n strat als john frusciante in de clip dani california weet je wel dat laatste stukkie.
hoeveel gaat me dat kosten en zijn die dingen (die er op lijken) gewoon te koop in de feedback ofzo?

Zo te zien gaat het om uiterlijk ;)

heavy-metal-thunder
26 juni 2006, 09:15
dat kan met een nieuwe strat erg lang gaan duren, aangezien er geen nitrocellulose lak meer opzit en de lak dus niet wegslijt :D

toch wel, de USA VIntage 57Ri en 62RI hebben nog cellulose en die gaat er snel af.

Ganjaman
26 juni 2006, 15:49
toch wel, de USA VIntage 57Ri en 62RI hebben nog cellulose en die gaat er snel af.
had het ook niet over re-issues, maar de 'gewone' strats

timbo
26 juni 2006, 18:30
die EJ strat vind ik niet zo mooi als die andere.
en hij moet ook wel klinken nartuurlijk als een JF strat
maar ik heb geen 1700 euro! :(
jammer dat ik maar 15 ben en niet zo'n baan heb waarbij ik zeer veel verdien.

Bram+
26 juni 2006, 18:32
jep maar JF's witte strat heeft geen maple fretboard ;)

ochja, boeiend
Dat was, als je mijn post leest, ook helemaal niet mijn punt. Ik had er zelfs heel obvious 'persoonlijk' ingezet, maar ik ga er maar vanuit dat je daar overheen gelezen hebt ;)

Bram+
26 juni 2006, 18:34
Ik heb een witte uit '84 (hij is dus niet echt wit meer) en die heeft een rosewood hals en vind ik helemaal niks mis mee, en een eric johnson is niet in wit te krijgen...
Nu is het ene witte het andere niet, maar ik vind deze EJ-strat toch verdomde wit voor een niet-witte strat.

http://www.fender.com/products/prod_images/guitars/0117702801_md.jpg
White blonde noemen ze dat bij Fender.

future2future
26 juni 2006, 19:01
Ik vind het meer grijs...

Dit vind ik wit
http://www.harmonicdesign.net/images/white_strat.jpg

ziggie
26 juni 2006, 19:25
Ik vind het meer grijs...

Dit vind ik wit
http://www.harmonicdesign.net/images/white_strat.jpg


Lekker belangrijk. Gaat het nou om de kleur wit of om de klank? Ik zal het wel niet begrijpen.....

drap
26 juni 2006, 19:34
Als het puur om uiterlijk gaat, dan zou ik een witte Mexicaanse standard Fender strat aanschaffen. Setje vergeelde elementkapjes en dergelijke en voila, een gelijkende Frusciante strat. Dan ben je met 500 euro wel al klaar volgens mij. Hetzelfde truukje is ook wel met een witte Squier strat te doen. Ik weet alleen niet of die ook wit te krijgen zijn

ziggie
26 juni 2006, 19:42
die EJ strat vind ik niet zo mooi als die andere.
en hij moet ook wel klinken nartuurlijk als een JF strat
maar ik heb geen 1700 euro! :(
jammer dat ik maar 15 ben en niet zo'n baan heb waarbij ik zeer veel verdien.

Maar hij moet wel klinken als een JF Strat. Wil ik ook wel een Strat die klinkt als een echte 50er of 60er, maar er geen 1700 euro voor uit kunnen geven. Sorry, maar dat gaat dus echt niet lukken.

Gitaren die echt klinken als jaren 50/60 Strats zijn helaas DUUR.

timbo
26 juni 2006, 20:34
met elke post word ik weer droeviger:(

Micro-e
26 juni 2006, 20:46
Wat is je budget dan??


als je dat dan nog niet heb gezegd

ziggie
26 juni 2006, 21:10
I'm sorry. Life sucks sometimes.

Weet je, toen ik 15 was, had ik een imitatie Les Paul Custom. Nooit snapte ik dat ik niet de sound er uit kon krijgen die mijn helden van toen uit een Gibson Les Paul haalden. Zo groot kon het verschil toch niet zijn. Helaas dat was het wel.

Misschien moet je je doel voorlopig wat lager stellen. Als je geen 1700 euro of meer kan uitgeven, zijn er nog steeds heel mooie gitaren te koop. Ga bv. op zoek naar een 2e hands witte Japanse Strat. Die zijn veel beter dan de Mexicaanse. Vaak zelfs beter dan de standaard USA modellen.

Ze hebben ook veel re-issue modellen. Ik weet het niet 100 % zeker, maar het zou me niet verbazen als sommige re-issues ook nog eens nitrocellulose lak hebben.

Voor zo'n 800 euro heb je een zelfs een nieuwe. Kijk maar een op:

http://www.transamguitars.com/fj-strats.htm

Aardige en volgens mij betrouwbare importeur van Japanse Fenders in Engeland. Hij levert ze voor zijn prijzen gratis af in Nederland. Geen invoerrechten of BTW want Engeland hoort bij de EU.

Neem evt contact met hem op. Hij is heel behulpzaam weet ik uit ervaring.

Bram+
26 juni 2006, 21:44
Ik vind het meer grijs...

Dit vind ik wit
http://www.harmonicdesign.net/images/white_strat.jpg
In het echt vond ik 'm toch echt vrij wit. Fender moet nou ook gewoon persé acht verschillende witten hebben of zo.

drap
26 juni 2006, 23:23
I'm sorry. Life sucks sometimes.

Weet je, toen ik 15 was, had ik een imitatie Les Paul Custom. Nooit snapte ik dat ik niet de sound er uit kon krijgen die mijn helden van toen uit een Gibson Les Paul haalden. Zo groot kon het verschil toch niet zijn. Helaas dat was het wel.

Misschien moet je je doel voorlopig wat lager stellen. Als je geen 1700 euro of meer kan uitgeven, zijn er nog steeds heel mooie gitaren te koop. Ga bv. op zoek naar een 2e hands witte Japanse Strat. Die zijn veel beter dan de Mexicaanse. Vaak zelfs beter dan de standaard USA modellen.

Ze hebben ook veel re-issue modellen. Ik weet het niet 100 % zeker, maar het zou me niet verbazen als sommige re-issues ook nog eens nitrocellulose lak hebben.

Voor zo'n 800 euro heb je een zelfs een nieuwe. Kijk maar een op:

http://www.transamguitars.com/fj-strats.htm

Aardige en volgens mij betrouwbare importeur van Japanse Fenders in Engeland. Hij levert ze voor zijn prijzen gratis af in Nederland. Geen invoerrechten of BTW want Engeland hoort bij de EU.

Neem evt contact met hem op. Hij is heel behulpzaam weet ik uit ervaring.

Mag ik u bedanken voor deze link :) Ik heb eindelijk m'n linkshandige Fender jaguar gevonden :cheerup: Ik begrijp uit je post dat je al es bij die man hebt besteld, gaat dat een beetje vlot? En hoe zit dat met betaling? Want ik ga niet met een crditcard betalen namelijk

ziggie
26 juni 2006, 23:32
Ik heb uiteindelijk niets bij hem besteld. Wel uitgebreid e-mail contact gehad. Kwam erg plezierig en servicegericht over. Ik weet dat hij ook regelmatig via ebay verkoopt en daar zie ik uitsluitend zeer positieve feedback.

Waarom zou je niet per creditcard betalen? Doe ik altijd. Echter je kan ook gewoon een internationale bankoverschrijving doen. Aangezien Engeland in de EU ligt is dat overschrijven gratis.

Ik heb uiteindelijk gekozen voor een Eric Johnson Strat. Wel weer fijner dan een Japanner, maar ook heel wat duurder helaas. Ben er wel heel erg tevreden mee.

drap
26 juni 2006, 23:38
Ik heb uiteindelijk niets bij hem besteld. Wel uitgebreid e-mail contact gehad. Kwam erg plezierig en servicegericht over. Ik weet dat hij ook regelmatig via ebay verkoopt en daar zie ik uitsluitend zeer positieve feedback.

Waarom zou je niet per creditcard betalen? Doe ik altijd. Echter je kan ook gewoon een internationale bankoverschrijving doen. Aangezien Engeland in de EU ligt is dat overschrijven gratis.

Ik heb uiteindleijk gekozen voor een Eric Johnson Strat. Wel weer fijner dan een Japanner, maar ook heel wat duurder helaas. Ben er wel heel erg tevreden mee.

Nou, ik heb geen creditcard en ik vertrouw ze ook niet, gezien de vele fraude gevallen met die dingen. Wordt Engeland qua betalingen ook tot binnen de EU gerekend? Gezien ze nog gewoon de pond hebben. Ik had werkelijk nooit verwacht dat ik nog es tegen zo'n goedkope linkshandige jaguar aan zou lopen. Als dat allemaal lukt met betaling, dan koop ik 'm zeer waarschijnlijk eind volgende maand, hoewel ik nog heel licht twijfel over een 3 color sunburst tele

ziggie
26 juni 2006, 23:42
Wordt Engeland qua betalingen ook tot binnen de EU gerekend? Gezien ze nog gewoon de pond hebben.

Volgens mij wel. Check even bij je bank. Mocht het toch niet zo zijn, kost een overboeking je overigens nooit meer dan zo'n 5 - 10 euro.

drap
26 juni 2006, 23:56
Voor de topicstarter. Volgens mij is dit de goedkopere versie van de gitaar die jij zoekt. Een Japanse Fender '62 reissue. Frusciante speelt dan op een '61 strat, maar goed, je komt behoorlijk in de buurt met deze gitaar, zei 't dat ie hagelnieuw er uit ziet. Hij is naar Fender begrippen nog spotgoedkoop ook: 385 pond, dat is in euro's rond de 580,- Goedkoper lukt niet volgens mij. Ik zag 'm hier: www.fareastguitars.co.uk

http://www.fareastguitars.co.uk/images/usedst4/001.jpg

ziggie
26 juni 2006, 23:58
Lijkt me een super koop. Echt HEEL VEEL beter dan die Mexicanen. Die Jappen zijn echte mierenneukers op het gebied van parts en afwerking.

timbo
27 juni 2006, 12:20
I'm sorry. Life sucks sometimes.

Weet je, toen ik 15 was, had ik een imitatie Les Paul Custom. Nooit snapte ik dat ik niet de sound er uit kon krijgen die mijn helden van toen uit een Gibson Les Paul haalden. Zo groot kon het verschil toch niet zijn. Helaas dat was het wel.

Misschien moet je je doel voorlopig wat lager stellen. Als je geen 1700 euro of meer kan uitgeven, zijn er nog steeds heel mooie gitaren te koop. Ga bv. op zoek naar een 2e hands witte Japanse Strat. Die zijn veel beter dan de Mexicaanse. Vaak zelfs beter dan de standaard USA modellen.

Ze hebben ook veel re-issue modellen. Ik weet het niet 100 % zeker, maar het zou me niet verbazen als sommige re-issues ook nog eens nitrocellulose lak hebben.

Voor zo'n 800 euro heb je een zelfs een nieuwe. Kijk maar een op:

http://www.transamguitars.com/fj-strats.htm

Aardige en volgens mij betrouwbare importeur van Japanse Fenders in Engeland. Hij levert ze voor zijn prijzen gratis af in Nederland. Geen invoerrechten of BTW want Engeland hoort bij de EU.

Neem evt contact met hem op. Hij is heel behulpzaam weet ik uit ervaring.

goede tip
ik zal er eens naar kijken.

timbo
27 juni 2006, 14:19
maar het zal wel even duren voor ik genoeg geld heb

drap
4 juli 2006, 20:34
Ik heb uiteindelijk niets bij hem besteld. Wel uitgebreid e-mail contact gehad. Kwam erg plezierig en servicegericht over. Ik weet dat hij ook regelmatig via ebay verkoopt en daar zie ik uitsluitend zeer positieve feedback.

Ik heb de beste man ook es een mailtje gestuurd over die rooie linkshandige jaguar en na vier dagen still no answer... Bestaat z'n zaak nog wel?

ziggie
5 juli 2006, 14:05
Ik heb de beste man ook es een mailtje gestuurd over die rooie linkshandige jaguar en na vier dagen still no answer... Bestaat z'n zaak nog wel?

Ik heb geen idee. Mijn laatste contact is een jaar geleden geweest. Wellicht is hij op vakantie of zo. Je kan hem ook proberen te bellen. Zijn telefoonnummer staat ook op zijn site. Ik ben wel benieuwd hoe het verder loopt. Ik zou het leuk vinden als je me op de hoogte houdt van het verdere verloop. Succes, en hopelijk vind je snel je lefty Jaguar.