PDA

View Full Version : Angels & Airwaves



Herman
24 juni 2006, 14:06
Hey

Waar ik nou eens heel erg nieuwschierig naar was, wat vinden jullie eigenlijk van die nieuwe band van Tom DeLonge (ex-Blink, verder ook nog Atom Willard*Offspring*,David Kennedy*Box car racer, side-project van blink*,Ryann Sinn*(ex?)Distillers). Hoewel ik ook al groot fan van Blink182 was (en nee, ik schaam me er neit voor:) ) vind ik dit ook zeer tof om naar te luisteren. Het is anders als de bands waar alle leden uitkomen (waar ik ook bijna allemaal naar luister) maar ik vind dit zeker een fijne band, en de cd zit nu al een tijdje in mn cd-speler. Cd klinkt soms misschien nog wat Blink-182 achtig maar dan met een shitload aan effecten (als je het mij vraagt geen overkill), en is dit iets serieuzere muziek als BLink182.

Dus, wat vinden jullie van deze band en de nieuwe (1e) cd We Don't Need To Whisper.. :)

Jax
26 juni 2006, 10:06
Hey

Waar ik nou eens heel erg nieuwschierig naar was, wat vinden jullie eigenlijk van die nieuwe band van Tom DeLonge (ex-Blink, verder ook nog Atom Willard*Offspring*,David Kennedy*Box car racer, side-project van blink*,Ryann Sinn*(ex?)Distillers). Hoewel ik ook al groot fan van Blink182 was (en nee, ik schaam me er neit voor:) ) vind ik dit ook zeer tof om naar te luisteren. Het is anders als de bands waar alle leden uitkomen (waar ik ook bijna allemaal naar luister) maar ik vind dit zeker een fijne band, en de cd zit nu al een tijdje in mn cd-speler. Cd klinkt soms misschien nog wat Blink-182 achtig maar dan met een shitload aan effecten (als je het mij vraagt geen overkill), en is dit iets serieuzere muziek als BLink182.

Dus, wat vinden jullie van deze band en de nieuwe (1e) cd We Don't Need To Whisper.. :)

Ik heb een paar nummertjes ervan gehoord, en ben op zich wel onder de indruk. Klinkt zeker leuk, maar ik weet nog niet of ik het echt meer dan dat vind. :)

hendrix_appendix
26 juni 2006, 13:48
Vet vetter vetst, nou ja, het gros van de nummers op We Don't Need to Whisper is echt goed, stukken beter dan bijvoorbeeld Box Car Racer.
Het concert in de MElkweg laatst was ook echt super.

Herman
26 juni 2006, 22:43
DAMN, ben jij geweest? :nervous: We wouden van school ook met een paar heen toen we er achter kwamen dat ze hier kwamen, maarja te laat, en niemand woonde dicht bij a'dam dus op die extra kaarten hoefden we ook niet te gaan wachtten...ik hoorde dat ze in Londen in 15min. uitverkocht waren...

Alchimiste
27 juni 2006, 07:37
Heb gisteren nog het clipje gezien van 'The adventure'. Het klinkt inderdaad zeer leuk maar ook zeer Blink 182 (schaam me ook niet, was een fan). Is misschien niet representatief voor hele cd. Ben wel nieuwsgierig naar meer.

sunday violence
27 juni 2006, 12:48
ik was ook in de melkweg en ik vond het toch niet geweldig. Tom zong vals en verbloemde dat met een enorme delay op zn stem, bij ieder nummer. Verder vond ik alleen het eerste en het laatste nummer vet, de rest leek gewoon teveel op elkaar. Waar ik me het meest aan stoorde was hoe Tom Delonge z'n podium act was, hij stond erbij als een fokking backstreet boy met zn danspasjes en dan de dingen die hij zei, van dat spirituele geneuzel. Check de mark tom and travis show eens, hoe kan iemand zo veranderen? Tuurlijk is deze muziek minder kinderachtig maar toch, ik wilde af en toe flauwe geintjes over boobies horen, dat hoort bij die gast!

Maaaar ooh wat een vette backline hadden die gasten trouwens, en tom speelt serieus strak gitaar!

hendrix_appendix
27 juni 2006, 13:37
ik was ook in de melkweg en ik vond het toch niet geweldig. Tom zong vals en verbloemde dat met een enorme delay op zn stem, bij ieder nummer. Verder vond ik alleen het eerste en het laatste nummer vet, de rest leek gewoon teveel op elkaar. Waar ik me het meest aan stoorde was hoe Tom Delonge z'n podium act was, hij stond erbij als een fokking backstreet boy met zn danspasjes en dan de dingen die hij zei, van dat spirituele geneuzel. Check de mark tom and travis show eens, hoe kan iemand zo veranderen? Tuurlijk is deze muziek minder kinderachtig maar toch, ik wilde af en toe flauwe geintjes over boobies horen, dat hoort bij die gast!

Maaaar ooh wat een vette backline hadden die gasten trouwens, en tom speelt serieus strak gitaar!

Hij had et ook over tieten, en eerlijk gezegd vond ik em beter zingen dan ik hem op al mn liveclips van Blink e.d. heb zien doen. En het geluid was ook super!

Herman
27 juni 2006, 16:40
Ik denk toch dat inderdaad de onderbroeken-humor meer bij Blink hoort, hoewel t van mij gerust bij AVA ook zou mogen hoor :) Maar hoe was die show qua lengte?? Zat er een beetje tijd in?

Reel Big Fish
27 juni 2006, 16:48
Ik heb het nog niet gehoord, maar Total Guitar gaf het album een 5... :o

Herman
28 juni 2006, 14:35
Whoah, das niet zo best :o Had t artikel van AVA laatst wel gelezen in Total Guitar, en vond ik toch best interesant..maare...in de Up-Magazine krijgt hij 9.2, en in de Rock-Sound een 8...dat is dus wel een flink verschil :roll:

Alchimiste
28 juni 2006, 15:13
Ik heb de tijd genomen om de hele cd te beluisteren.
Dit is mijn PERSOONLIJKE conlusie:
Moest ik die cd opnemen (zelfde songs) en naar een platenmaatschappij stappen, zou ik nooit een contract aangeboden krijgen. Maar vermits het de ex-member is van Blink, krijgt hij de kans.
Ik wil maar zeggen dat het goed is, zonder meer. IK zou er een 5+ voor geven. Er zijn momenteel veel betere cd's waar je je geld aan kan uitgeven.

Mufftin
28 juni 2006, 18:43
ik vind ze wel goed :D

polysix
29 juni 2006, 22:13
klinkt een beetje als de wat volwassenere versie van blink, met een wat delicatere kant, niet echt mijn bak thee.

hendrix_appendix
1 juli 2006, 13:00
Ik denk toch dat inderdaad de onderbroeken-humor meer bij Blink hoort, hoewel t van mij gerust bij AVA ook zou mogen hoor :) Maar hoe was die show qua lengte?? Zat er een beetje tijd in?

Moah, na een uur en een kwartier stonden was het weer afgelopen. Niet superkort, maar ook zeker niet lang. Tom deed nog wat Blink ('Down") en een Box Car Racer nummer.