PDA

View Full Version : Hoes voor Vox AD15VT



Rockmo(ther)
23 juni 2006, 22:48
Hoi allen,

Ik ben al een tijdje op zoek voor een hoes voor mijn Vox AD15VT versterker. Ik heb al op internet gezocht, maar ik kan er geen vinden. Weet iemand of hij überhaupt te krijgen is en zo ja, waar?

Alvast bedankt!
Mo.

Mitch
23 juni 2006, 22:59
Kijk anders op www.stofhoes.nl als je geen originele hoes kan vinden. AD15 is natuurlijk ook niet echt een 'optreed'amp, dus kan me voorstellen dat daar niet veel bescherming voor valt te vinden :satisfie:

Rhythm Machine
23 juni 2006, 23:17
Kijk anders op www.stofhoes.nl als je geen originele hoes kan vinden. AD15 is natuurlijk ook niet echt een 'optreed'amp, dus kan me voorstellen dat daar niet veel bescherming voor valt te vinden :satisfie:

+1. Ik heb daar een hoes op maat laten maken. Snelle levering, goede kwaliteit en een redelijke prijs.

RM

Rockmo(ther)
23 juni 2006, 23:22
Bedankt voor het advies. Ik zal even kijken. Ik hoef ook geen koffer, maar een hoes (tegen de stof etc.), omdat hij op zolder staat. Momenteel heb ik er een dunne sjaal over hangen.

Rockmo(ther)
24 juni 2006, 21:23
Jongens,

Bedankt voor de tip! Ik heb een reactie op mijn email terug van Compu Cap. De goedkoopste versie komt neer op 13,50 excl. verzendkosten. Dus dat valt (reuze) mee! Aanrader.

sembo
24 juni 2006, 21:38
misschien is je moeder handig met de naaimachiene???

koop dan op de markt skyleer(lekker goedkoop maar toch sterk:))
neem de maten van je versterker op en maar er een hoes van

of ga naar een zeilmaker voor zeilboten die zijn er ook goed in om voor jou een hoes te maken voor een klein prijsje

groeten sem