PDA

View Full Version : Soulfly



Mufftin
23 juni 2006, 19:08
ik heb Soulfy gezien in Hardenberg een fucking vette show alleen soms jammer van het geluid.

Wie was er nog meer?

robert-gitarist
24 juni 2006, 13:55
Ik ben er geweest, en nog op podium ook en later nog backstage gepraat met ze :D

Was echt geweldig!zowiezo ben ik zeer groot Soulfly fan..erg lekkere muziek maar kan begrijpen dat sommige mensen het de rijpste teringherrie vinden..Ik vind het geweldig..Ook de solo cd van Marc Rizzo(gitarist dus) is helemaa geweldig..

*edit: inderdaad geluid was soms kut..Max z'n cabinet had problemen,Marc z'n gitaar(dubbel hals) had problemen in het begin toen hij die solo ging spelen en hoorde af en toe een vieze piep door de muziek heen..erg zonde maar desondanks nog een zeer gaaf optreden.

Vonk
24 juni 2006, 15:42
Soulfly is feest. Ik luister er niet vaak meer naar, maar op concerten is het gewoon gave muziek. Zo vind ik Sepultura weinig meer aan, tegenwoordig alleen maar die crossoverzooi.

Bij beiden is het hoogtepunt altijd de Sepultura-klassiekers.

Mufftin
25 juni 2006, 23:28
idd jorien ik heb nog met je vriendje enz gesproken :P this leuk dat hij kan crowdsurfen hahah en er niet meer af komt :P


@robert was jij die gast die mee mog drummen? Maar de pm kraakte aan alle kanten vooral als de drummer en bassist snel gingen werd het 1 moderig zooitje van, maar dat is de schuld van het podium met hun brake spullen.

Alchimiste
26 juni 2006, 07:07
Vind er absoluut niets aan!!

sjoerd5
7 juli 2006, 13:14
:rockon: de cover smoke on the water uitgevoerd door soulfly is erg vet :rockon:

tabmaniac
7 juli 2006, 19:32
Soulfly was wel weer erg lachen ja:D
idd jammer van het geluid.. Marc had volgens mij ook problemen want als hij bij de solo's de zwaardere snaren aansloeg hoorde je een heel erg vervelende kraak en bij z'n eerst wahwah-solo piepte de wah heel erg vond ik ook erg jammer.
maar voor de rest was het wel een geslaagde avond.

CG_JOE
8 juli 2006, 01:33
Ik heb ze gezien...en gehoord in Paradiso dit jaar. Echt oorverdovend... :nervous:

cobhc
14 juli 2006, 12:33
ik heb echt respect voor ze kijk maar naar de prophercy clip die lui staan daar met dikke truien aan in de woestijn :hippie: :hippie: