PDA

View Full Version : Joe Satriani in Heineken Music Hall



guitarchris
23 juni 2006, 18:36
Nou ik ben 12 juni naar satriani geweest in hmh.. Echt werkelijk helemaal te gek!!

voorprogramma: Adrian Legg(www.adrianlegg.com)

was echt mooi je zag een stoeltje op podium staan, die kerel komt op gaat zitten stelt zich voor zegt dat hij 40 jaar gitaar speelt en begint te stemmen..wat zeg ik stemmen...??? nou niet echt hij had dus een nummer gemaakt door tokkelend constant de stemming te veranderen echt supervaag maar wel lache..verder droogkloot dus lache zn site is ook wel lache.

om 10 voor 9 begon satriani.. veel oud werk en het nodige nieuwe ook.. een aantal nrs: Flying in a blue dream, Cool #9, Super Collosal, Always With Me Always With You, Mystical Patato Head Groove Thing, Circles, Ice 9, Satch Boogie, Robot dreams(?) en nog een stuk of wat meer hij heeft 2 uur gespeelt niet zo'n lange show as Vai toen(die had voorprogramma van Eric Sardinas(beste slide gitarist) van een uur en toen 3 uur VAI!!!) als toegift deed hij eerst crowd chant, absurd nummer waarbij hij iets op de gitaar doet en iedereen dat na moet zinge;) en summer song.. hij kwam bij de toegift op met een oranje pruik en grapte ja het is me er 1tje;) ik doe deze bij elke show op...detail kan niet als je m t publiek in gooit..maar goe maakt niet ui hij kan t maken!!

5 juli komt ie in Hardenberg podium..zit er sterk over na te denken dan weer heen te gaan...

MUZIEKLIEFHEBBERS????

GA HEEN het is je centen waard!