PDA

View Full Version : dimarzio fattrack 2



sembo
23 juni 2006, 13:02
hallo iedereen,

ik zou jullie mening graag willen weten van de fattrack2 van dimarzio?

ik hou veel van rock hardrock muziek om te spelen en is de fattrack2 daar goed voor???


laat het me horen mazzel sem

koennie
23 juni 2006, 19:49
Ik denk dat je een eind komt met deze pickup. volgens dimarzio is ie vergelijkbaar met een superdistortion, maar dan in singlecoil formaat.
De output is behoorlijk hoog, dus je amp krijg je wel aan t scheuren.
Wou je m in je strat stoppen ofzo?

turboblues
24 juni 2006, 02:17
Heel goede pickup vind ik :
-videootje van me (gespeeld op een 10W oefenversterkertje) met een strat met fasttrack 2
http://video.tinypic.com/player.php?v=15fm4ag

sembo
24 juni 2006, 09:32
ja ik wil hem in een strat doen omdat ik er meer uit wil halen en mij lijk de fasttrack 2 wel goed bij mij passen zo te lezen op de site.

jammer dan je daar geen sounds kan luisteren van de elementen :(

maar bedankt allemaal :) :rockon:

sembo
24 juni 2006, 09:34
bij dat filmpje is dat dan het element fasttrack2 + een oefenversterkertje dat op clean staat of een beetje gain erbij ofzo???

turboblues
24 juni 2006, 13:56
bij dat filmpje is dat dan het element fasttrack2 + een oefenversterkertje dat op clean staat of een beetje gain erbij ofzo???Ik gebruik natuurlijk de gain van het versterkertje. Ik ken geen enkel element dat van een cleane sound een high-gain sound maakt, zelfs geen actieve EMG..
Sommige elementen kunnen wel vlugger een distortion-sound bekomen, maar geen totale verandering van clean naar een high-gain lead sound.

sembo
24 juni 2006, 21:48
bednkt voor deze informatie ik ben nu een stuk wijzer geworden van dit element.

guitartub
25 juni 2006, 10:41
Heey,

Te gek, en als er idd verder niets tussen zit dan klinkt dat element echt vet, en naar mijn smaak ook voor meerdere dingen als bijv jazz-rock geschikt.

Superrr!

sembo
1 augustus 2006, 14:07
jaja ik heb de fasttrack gekocht. :)

nou hopn dat ik hem goed aangesloten krijg want het zijn zulke kleine priegel draadjes :mad: