PDA

View Full Version : goede combinatie ?



davidof
23 juni 2006, 12:56
Hey, ik heb dus besloten niet een 2dehands gibson sg special (750€) te kopen.

maar een epi g400.
En Is randall een goed merk voor versterkers ? ik zou een versterker+cabinet van randall kopen maar enkelen raden dit mij af (omdat de klank van marshall zoveel beter is) maar de klank van randall is toch ook niet echt slecht ?

dus het zou oftwel versterker+cabinet (600€) 120 watt denk ik
ofwel Combo marshall 100watt (550€)
wat denken jullie?

grtz

sembo
23 juni 2006, 13:00
ik vind dat je zelf moet weten wat je lekker vind klinken.want het zijn allebij wel goede merken en ten slotte moet je je eigen sound toch zien te vinden.

zet de 2 versterkers eens naast elkaar bij feedback ofzo en luiter nou wat jij het lekkerste vind klinken.

bert k
23 juni 2006, 13:10
Ik zou zeker voor minder vermogen gaan, nauwelijks zachter, en meestal een betere sound.

Wizz
23 juni 2006, 13:53
Hey, ik heb dus besloten niet een 2dehands gibson sg special (750€) te kopen.wat denken jullie?

Dat je`gek bent als je zoveel geld voor een gitaar die nieuw nog geen negenhonderd euro kost neertelt.

Wizz

robert-gitarist
23 juni 2006, 14:06
Dat je`gek bent als je zoveel geld voor een gitaar die nieuw nog geen negenhonderd euro kost neertelt.

Wizz

Das gelul..
Als ie veder in goede staat is,met garantie nog is het geen slecht bedrag..ligt er gewoon aan hoe oud ie is..en die dingen zijn meestal nog wel dat geld waard ook 2de hands..

Jay75
23 juni 2006, 14:10
Hij zegt toch dat ie besloten heeft deze NIET te kopen? Of lees ik nou niet goed?

robert-gitarist
23 juni 2006, 14:11
Hij zegt toch dat ie besloten heeft deze NIET te kopen? Of lees ik nou niet goed?

klopt ;).......

zeppo
23 juni 2006, 15:08
En als je voor Randall gaat, check dan ffe Souman: nu tot 50% korting op Randall versterkers .... linkje (http://www.souman.nl/gitaren/gitaar_aanbiedingen.htm)

davidof
23 juni 2006, 17:57
die sg special was 1 jaar oud, zaten 2 blutsen in en redelijk veel krassen.

bedankt ;)

grtz david

Fox
23 juni 2006, 19:23
ik vind dat je zelf moet weten wat je lekker vind klinken.want het zijn allebij wel goede merken en ten slotte moet je je eigen sound toch zien te vinden.

zet de 2 versterkers eens naast elkaar bij feedback ofzo en luiter nou wat jij het lekkerste vind klinken.

Vind ik ook, je kunt uiteindelijk alleen zelf bepalen wat je het lekkerste vindt klinken. Het zijn nog altijd jouw oren en daaraan kan niemand van ons iets veranderen ;).

Mvg,

Tim