PDA

View Full Version : LED Plectrum



idno
23 juni 2006, 10:33
link (http://nl.gizmodo.com/2006/06/22/led_plectrum.html)

http://nl.gizmodo.com/light_pick2.jpg

Is weer nieuw, alleen ze zijn wel erg duur. 60 dollar.

website van de fabrikant (http://www.sclw.net/product_info.php?products_id=2)

bij slijtage is het puntje te vervangen

RvB
23 juni 2006, 10:42
Lelijk zinloos ding voor $60,-

hendrix2
23 juni 2006, 10:47
inderdaad zinloos...
wat is nu het nut van een lichtgevend plectrum? Misschien goed voor een beginner die in het donker aan het spelen is en wil zien welke snaren hij aanslaat? of misschien is het gewoon wel cool...
maar voor 60 dollar haal je gemakkelijk 120 gewone plectrum, die wss nog eens comfortabeler zijn ook

DREAMMACHINE
23 juni 2006, 10:47
....flitsend om mee te spelen, maar je spel zal met zo'n joekel er niet op vooruit gaan...

idno
23 juni 2006, 10:51
ik denk dat t meer een show ding is. volgens mij is ie 3x zo dik als een normaal plectrum

robert-gitarist
23 juni 2006, 10:51
Haha wel cool voor z'n act als Rammstein :D
Beetje erg onzinnig spul en zo duur ook..Ik hou het gewoon bij Dunlop en Intune plectrums :) Het is wel leuk om te zien maar ja het heeft voor mij geen nut enzo..leuk hebbedingetje

Nickname
23 juni 2006, 10:52
60 euro voor een ding dat ik constant kwijtraak.. no thanks :stop:

60 dollar.. tis nog veel..

Kaïn
23 juni 2006, 11:18
Als je dan echt een lichtje wilt...maak em dan vast aan de bovenkant van je hand. Staat net zo flistend als je het leuk doet en je hebt niet een giga pick. Een van de meest zinloze gimmicks tot nu toe vind ik.

Mike McCready
23 juni 2006, 12:06
60 euro voor een ding dat ik constant kwijtraak.. no thanks :stop:

60 dollar.. tis nog veel..
Ik denk dat deze lichtgevende wel wat makkelijker terug te vinden is hoor ;)
Maar ik hou het gewoon bij mijn Jazz III

vasnd
23 juni 2006, 12:18
als je hem als plectrum houder kan gebruiken ( gewoon je eigen plectrum erin stoppen ) dan zou ik er wel 5 euro voor over hebben om het ooit te proberen

Reigor
23 juni 2006, 14:20
Waarom zijn die dingen in godsnaam zo duur? De productieprijs zal toch niet hoger zijn dan 6 dollar ofzo?

Vonk
23 juni 2006, 14:33
Haha een pick van 60 dollar! Die fabrikant lacht zich rot bij iedere verkoop, ze draaien waarschijnlijk 600% winst op iedere pick als het niet meer is...

Damage Inc.
23 juni 2006, 17:01
Nou ik had het na een paar seconde al gezien...
Het is eerder zo'n ding voor de show dan voor handigheid enz.
Ten eerste heeft bijna iedereen een eigen voorkeur van dikte.
Ten tweede is zo'n dik ding lastig bij de punt te pakken om van die squeeks of harmonics ofzo te maken.
Ten derde lijkt het me erg lastig vasthouden zo'n dik stuk hard plastic.
Ten vierde veelste duur zoals gezegd.

En als je echt wat lichtgevends nodig hebt dan zou ik als eerste glow-in-the-dark plectrums proberen.
Die had ik van KoRn een keer gezien, in 2000 of 2001 ongeveer.
Mja, het waren dan wel van die signature plectrums maar vast ook standaard te kopen ergens.

GreetingZ
- Damage Inc.