PDA

View Full Version : Hopla



onze_jef
22 juni 2006, 14:43
Ahoi,

ik ben Jef, woon in Mechelen (Belgique) en verhuis binnenkort naar Brussel, ben architect en ben gepassioneerd door muziek spelen.
Ik speel hoofdzakelijk gitaar (elekrisch en akoestisch), daarnaast speel ik basgitaar, als het mooi weer is speel ik djembé en als onze drummer wat later is kan ik het niet laten een streepje te drummen.

Momenteel speel ik in 2 bands: gitaar in Helldozer (www.helldozer.be) en bas in Welkin (www.welkin.be), alletwee nogal zwaar metaal, maar men muzieksmaak rijkt veel ruimer dan enkel gitaargeweld.

Enkele bands/artiesten die ik liefheb: Queens Of The Stone Age, Gojira, The Jimi Hendrix Experience, Jim White, Millionaire, Nina Simone, Johny Cash, Ben Harper, Aborted, ...

Men gitaarprullen:

Gitaren:

de gitaar waar ik voornamelijk op speel is zelfgebouwd
Guild S-60 met Bill Lawrence XL500 aan de brug
Eko 12 snarige akoestische gitaar
Fender akoestische gitaar
Cort 5-snarige fretless

Versterkers en cabs:

Mesa Dual Rectifier Tremoverb combo omgebouwd tot head en met EL34's in de eindtrap(ga ik waarschijnlijk verkopen)
Sovtek Mig 100
Hartke basversterker (type ontglipt me) in afwachting van een Ampeg of iets dergelijks
Fender 4x12 kast, ik vermoed een Dual Showman... hij heeft een V-front (zie foto).
een louche 1x15 baskast in afwachting van een 410HLF van Ampeg of iets evenwaardigs.

Effecten (allemaal in een homemade pedalboard gemonteerd):

MXR Zakk Wilde overdrive (staat zo goed als altijd aan)
Ernie Ball volume pedaal
George Dennis optische wah
Digitech Whammy II (gebruik ik kwasi nooit)
Danelectro delay
Boss Noise suppressor
Boss stempedaal

klik hier (http://i11.photobucket.com/albums/a168/onze_jef/random%20brol/gtrandamp.jpg) voor een fotootje van men zelfgebouwde gitaar, men boogie en men fender cab.

Trocar
22 juni 2006, 14:56
Hey!

Welkom hier, je bands klinken lekker!
Enjoy your stay!