PDA

View Full Version : Eén/twee gitaristen voor punkrockband (Zoetermeer)



Punkwouter
18 november 2002, 20:30
Nou de titel is dan duidelijk, reageer asjeblieft. Ik ben bassist/zanger en heb al een drummer, dus dan alleen nog de gitarist(en). We hebben je echt nodig, dus vind je Green Day, NOFX, Blink enz. enz. cool? Reageer dan hier en op mijn mail. Graag wel gevorderde ervaren mensen.

moretel
19 november 2002, 15:13
Ik ben regelmatig op zoek naar nieuwe impulsen maar punkrock is niet geheel mijn stijl. Zijn jullie niet in voor muziek ala placebo en smashing pumpkins, sonic youth etc. Ik zoek muzikanten die tussen amateur en pro inzitten en niet bang zijn om moeilijke muziek te doen.
Zo te lezen hebben we niets aan elkaar maar ik heb een brede smaak, alleen punkrock speel ik niet echt.
Waar oefenen jullie ?

Punkwouter
20 november 2002, 07:56
De drummer van onze band heeft een eigen oefenruimte, Meerzicht dat is.

Wouter

ier182
19 december 2002, 16:20
Hoi
ik ben gek van punk en vooral van blink 182. ik woon in Leiden en speel al een aantal jaren gitaar. ik ben op zoek naar een band maar van welke leeftijd zijn jullie ongeveer? ik ben 14 en meisjes als dat voor jullie uitmaakt.
xxx iris

DaantJ
5 november 2006, 18:06
Hey, ik ben een gitarist woon in Zoetermeer .. ben 14 jaar oud en ik speel nu 3 jaar gitaar.. Sum 41, Blink 182, The Used, Anti-Flag, Millencolin enzovoort. Voeg me anders toe op msn: d3k4a@hotmail.com

<_-Tijs-_>
5 november 2006, 19:56
Hoi
ik ben gek van punk en vooral van blink 182. ik woon in Leiden en speel al een aantal jaren gitaar. ik ben op zoek naar een band maar van welke leeftijd zijn jullie ongeveer? ik ben 14 en meisjes als dat voor jullie uitmaakt.
xxx iris

sorrie maar blink182 is geen punk! niet dat het niet mooi is, gewoon een correctie.

mdb
5 november 2006, 20:46
Ligt eraan met wat je het vergelijkt, het is niks bij minor threat maar bij hedendaagse ''punk'' kan ik het wel indelen hoor.

Godver, waarom zijn al die dingen nou nie tbij mij in de buurt. Misschien volgend jaar als ik OV heb en op kamers zit...

JasonX
6 november 2006, 10:30
sorrie maar blink182 is geen punk! niet dat het niet mooi is, gewoon een correctie.

Wil niet van het onderwerp afwijken, maar volgens mij is dat wel punk/rock :p

Hiddie
6 november 2006, 16:56
Ze beweert ook niet dat het punk is.

Zo stop your bitchin and shut the fuck up :) :cheerup:

Rude Perception
6 november 2006, 20:23
Wil niet van het onderwerp afwijken, maar volgens mij is dat wel punk/rock :p

Joh, ik wil niet lullig doen maar het heeft niets met punk te maken. Voor echte punk moet je terug in de tijd. Dat heeft een totaal andere houding, veel rauwere sound, teksten met een politieke betekenis. Punk is/was niet alleen een muzieksoort, het was een levenshouding/beschouwing.
Ik zeg niet dat de oude punk er niet meer is. Die wordt nog steeds gespeeld. Als er al iets veranderd is in de punk, dan is punk harder geworden. En dan moet je naar bands kijken als Antidote en Vals.
De 'punk' als Blink 182 is geen punk. Dan kan je wel zeggen dat punk veranderd is, maar als het zo veranderd is, dan is het geen punk meer. Ookal zien veel mensen het als punk. Deze mensen kennen meestal niet de echte oude punk, of minder bekende hedendaagse punkbandjes.

<_-Tijs-_>
7 november 2006, 09:45
NOFX is PUNK/ROCK, en sommige liedjes ook wel gewoon puur PUNK, kijk maar naar het album wolves in wolves clothing
BLINK182 heeft daar niets mee te maken.

<_-Tijs-_>
7 november 2006, 09:47
Ze beweert ook niet dat het punk is.

Zo stop your bitchin and shut the fuck up :) :cheerup:

volgens mij wordt er toch overduidelijk gezegt: ik hou veel van punk, vooral van blink182. dat geeft volgens mij wel aan dat ie bedoelt dat het punk is! toch?

JasonX
7 november 2006, 12:21
Joh, ik wil niet lullig doen maar het heeft niets met punk te maken. Voor echte punk moet je terug in de tijd. Dat heeft een totaal andere houding, veel rauwere sound, teksten met een politieke betekenis. Punk is/was niet alleen een muzieksoort, het was een levenshouding/beschouwing.
Ik zeg niet dat de oude punk er niet meer is. Die wordt nog steeds gespeeld. Als er al iets veranderd is in de punk, dan is punk harder geworden. En dan moet je naar bands kijken als Antidote en Vals.
De 'punk' als Blink 182 is geen punk. Dan kan je wel zeggen dat punk veranderd is, maar als het zo veranderd is, dan is het geen punk meer. Ookal zien veel mensen het als punk. Deze mensen kennen meestal niet de echte oude punk, of minder bekende hedendaagse punkbandjes.

Ik wil ook niet lullig doen, maar terug in de tijd? Geweest is geweest, punk heeft tegenwoordig een andere definitie...en ik weet dat het dat betekende, heb zelfs examen geschiedenis gehaald xD. En ik zeg niet dat het punk is maar punk/rock... Maar stel dat jij gelijk zou hebben wat is het volgens jou dan? Het is ook geen rock, dat is nog weer anders...vandaar de term punk/rock denk ik dan, een beetje half om half :)

Mr.Bluesbreaker
7 november 2006, 13:24
Ik wil niet lullig doen, maar waarom reageert er in den beginne uberhaupt iemand uit een oproep voor muzikanten uit 2002? Die gasten zullen ondertussen misschien wel jazz spelen, kun je nagaan.

JasonX
7 november 2006, 13:49
Ik wil niet lullig doen, maar waarom reageert er in den beginne uberhaupt iemand uit een oproep voor muzikanten uit 2002? Die gasten zullen ondertussen misschien wel jazz spelen, kun je nagaan.

Dan moet je bij Daantj zijn xD

death_leprosy
13 november 2006, 11:11
Hey Wouter,

Speel jij toevallig basgitaar ik heb ergens een flauw vermoeden dat ik je ken van de basisschool.

Peter

AgileGhost
14 november 2006, 18:54
er zijn twee generaties punk, en blink 127,4 behoort duidelijk tot de laatste. Kutmuziek, maar helaas wel punk.

Kim Wilson
16 november 2006, 14:42
Hey Wouter,

Speel jij toevallig basgitaar ik heb ergens een flauw vermoeden dat ik je ken van de basisschool.

Peter

Nou de titel is dan duidelijk, reageer asjeblieft. Ik ben bassist/zanger en heb al een drummer, dus dan alleen nog de gitarist(en). We hebben je echt nodig, dus vind je Green Day, NOFX, Blink enz. enz. cool? Reageer dan hier en op mijn mail. Graag wel gevorderde ervaren mensen.
Ik denk het wel, ja... :roll:

death_leprosy
16 november 2006, 21:12
wat is er mis met blink 182 (ik vind ze niet goed maar je hebt zoiets als meningen...) Ik vind Greenday wel leuk. Het klinkt goed en speelt opzich redelijk gemakkelijk.

Is verder alles goed met je wouter?

Peter

Vonk
16 november 2006, 22:00
Ik ben benieuwd of je een reactie krijgt, zijn laatste bericht is 4 jaar geleden gepost.

Spoar 5
17 november 2006, 12:34
Blink is pop als je het mij vraagt.
''wat geweest is is geweest'' naja.. weet niet hoe commercieel jij bent ingesteld, maar er zijn nog genoeg PUNK bandjes die precies het zelfde klinken als ''vroeger'' wat is dat dan..? is toch niet te vergelijken met blink..
Greetz,