PDA

View Full Version : Hallo



White balverine
21 juni 2006, 21:09
Hallo, 'k heb mijzelf geregistreerd op Gitaarnet omdat m'n broer ( Fox ) mij het had aangeraden. Ik speel nu ongeveer een half jaar gitaar, heb een ibanez SA160QM. ( Zie afbeelding ) http://www.gear4music.com/pimages/SA160QM.jpg
Ben blij lid te zijn van gitaarnet en hoop heel wat wijzer te worden over gitaren. :gitarist:

iwamoto
21 juni 2006, 21:19
hey, leuk om te zien dat je fable leuk vond, echt een sprookje he? :D maargoed, welkom bij de club, goed dat je voor ibanez hebt gekozen ;) en nog veel plezier hier!!

White balverine
21 juni 2006, 21:28
Bedankt, en jah fable was een best goed game :) . Ibanez is nog steeds het beste merk voor mij.

ssj3goku
21 juni 2006, 22:15
Welkom op het forum!

Bijdeweg: ik vind Fable een kutgame omdat ik em in 3,5 uur had uitgespeeld :| Das toch niet meer normaal? :D

Fox
21 juni 2006, 22:27
Ik dacht, ik zal ook eens komen piepen ;).
IK zie dat je het je al aardig naar je zin aan het maken bent op het forum ;), hehe. Je zult vast en zeker heel wat leren op dit forum en dus heel wat wijzer worden ;).

Mvg,

Tim

Trocar
21 juni 2006, 22:53
Hey hallo!

En welkom!

White balverine
22 juni 2006, 13:48
Bedankt, blij lid te zijn :)

iwamoto
22 juni 2006, 14:12
Welkom op het forum!

Bijdeweg: ik vind Fable een kutgame omdat ik em in 3,5 uur had uitgespeeld :| Das toch niet meer normaal? :D
nou, bij mij was het bijna n hele dag, ook nog de lost chapters en de zilver sleutels ;) maar ik vond m vooral heel mooi etc. echt een toffe game, ongeacht de duur :D

ohja, en als je m op goed uitspeelt, doe j m toch n keer op slecht en andersom (met goed kon je trouwens wel meer vrijwillige seks hebben, maar met slecht dan was je gewoon zo slim om de baas van dat bordeel te worden)

White balverine
22 juni 2006, 18:33
;) Zo moet het hé, de game helemaal mogelijk uitspelen. De verhaallijn was wel mooi afgewerkt. Ook zeer onverwacht soms.

ssj3goku
22 juni 2006, 18:55
Nou ik heb het als goed en slecht uitgespeeld, maar die silver keys enzo... nah, ben te lui man :D

Fox
24 juni 2006, 21:58
;) Zo moet het hé, de game helemaal mogelijk uitspelen. De verhaallijn was wel mooi afgewerkt. Ook zeer onverwacht soms.

De verhaallijn was inderdaad goed afgewerkt, maar het spel was gewoon veel te rap uitgespeeld. Dat vind ik gewoon een rip-off, dan betaal je 60 euro voor een spel en dan heb je het bijna onmiddelijk uitgespeeld. :).
Dan betaal ik liever wat meer voor een spel dat wat meer content heeft en wat langer duurt om uit te spelen ( en natuurlijk gelijkwaardig is qua niveau van afwerking ).

Mvg,

Tim

Emocide
25 juni 2006, 14:04
Welkom op het forum!

Bijdeweg: ik vind Fable een kutgame omdat ik em in 3,5 uur had uitgespeeld :| Das toch niet meer normaal? :D

hoeveel trainers en cheats heb je gebruikt dan:P of walkthroughs :P