PDA

View Full Version : roger waters



nielsduursma
21 juni 2006, 19:12
yeah hij komt weer!!!! in ahoy dit keer. vorige keer (arrow rock) heb ik gemist omdat ik in tsjechie zat, maar deze keer laat ik dus mooi niet aan m'n neus voorbij gaan!!!!!!!!

hell yeah, alsof hij kon ruiken hoe kwaad/verdrietig ik was toen ik zag dat ik niet kon. de 7e van juli staat hij in ahoy. zaterdag start de kaartverkoop!! :rockon:

Philippe
21 juni 2006, 19:25
Kut, dan ben ik op vakantie :stop:

nielsduursma
21 juni 2006, 19:32
Kut, dan ben ik op vakantie :stop:

ik weet hoe het voelt, had ik tijdens arrow rock :nervous:

nielsduursma
22 juni 2006, 13:15
verder niemand geinteresseerd?!?!
wordt lekker gezellig daar in ahoy dan.... :satisfie:

nielsduursma
24 juni 2006, 10:36
ik heb kaarten!! :D :D 3 kwartier voor in de rij gestaan, in gouda alleen al stonden er zeker 40 mensen in de rij! ik was als 5e ofzo aan de beurt. het zal me niks verbazen als de achterste mensen geen kaarten hebben.

floyd
24 juni 2006, 11:03
Jaja na arrow ga ik weer ! :) ik was om 10 uur de derde op het postkantoor
Dus dat viel reuze mee.

Wat heb ik er weer zin in :)

nielsduursma
24 juni 2006, 11:09
ik kwam daar ongeveer kwart over 9 aan, blijkt dus dat er al mensen vanaf 7 uur stonden. en hun hadden weer via via gehoord dat ergens in het land (ben de stad even vergeten) mensen gisteravond elkaar al aan het aflwisselen waren.

er was er ook eentje die met z'n kaartjes voor hyde park liep te pronken :sneaky:

floyd
24 juni 2006, 11:28
toch is het geloof ik nog niet uitverkocht. Zou ik wel verwachten als ik joun verhalen lees.

nielsduursma
24 juni 2006, 12:12
ik zie op ticketbox alleen nog maar vak Bb beschikbaar, kijk waar je dan zit :o

http://www.ticketmaster.nl/images/maps/ticketservice/AHOY.NL.1.png

ik zit in vak Ae ik heb er voor gekozen om niet te gaan staan, ik ben nog niet helemaal volgroeid, dus dan zie ik nog geen drol :hippie:

floyd
24 juni 2006, 15:22
ik heb staanplaatsen , en mocht ik niets zien geen probleem. Bij arrow stond ik vooraan :)

patricia
24 juni 2006, 17:47
yep,ik ben erbij!!

ik heb ook arrow gemist omdat ik moest werken,maar nu.........yeah!!! ben ik er ook.
het zal mij benieuwen.
wordt een gaaf avondje.

Philippe
24 juni 2006, 19:31
Ik heb voor mn pa en gitaarleraar ook wat kaarten gehaald. Vak Dg dus perfect. Ik werk bij de freerecordshop dus niet in de rij hoeven staan :)
Niet dat dat nodig was. Bij ons stond er precies 1 man, en nog wel een handelaar ook.

nielsduursma
6 juli 2006, 13:56
morgen is het dan zo ver! ik kan iig niet wachten :hippie:

E-J
6 juli 2006, 14:14
Alvast veel plezier :strat:

patricia
6 juli 2006, 14:15
morgen is het dan zo ver! ik kan iig niet wachten :hippie:

ja,het begint bij mij ook te kriebelen hoor!
zou je een camera mogen meenemen?

nielsduursma
6 juli 2006, 14:45
ja,het begint bij mij ook te kriebelen hoor!
zou je een camera mogen meenemen?

ja dat mag. je moet wel oppassen met drinken en eten. dat mag dus NIET mee naar binnen (ze willen natuurlijk dat je binnen het 10 keer duurdere aangemengde spul haalt). ik los dat altijd zo op. neem gewoon een rugzak oid. met je jas ofzo erin. leg bovenop een flesje wat bijna leeg is. zeg dat dat het enige is wat je bij je hebt. maar stop onder die jas ofzo nog een volle fles.

gelukkig is het in ahoy niet bloedheet meestal.

nielsduursma
8 juli 2006, 08:38
het was in een woord geweldig jammer dat ook hier het mooie intro van shine on werd overgeslagen, en dat ze het niet helemaal uitspeelde. ook ging roger in de fout bij money, hij speelde net iets sneller dan de "munt-papierverscheurend-geld-sample" zegmaar. maar dat mag de pret niet drukken!

zo heel even uit m'n hoofd: eerste helft: in the fles, mother, set the controls for the heart of the sun, shine on you crazy diamond, have a cigar, leavin beirout, south hampton dock, fletcher memorial home, perfect sense part I & II, sheep.

pauze.

DARK SIDE OF THE MOON, toegiften: happiest days of our lives, another brick in the wall pt II, bring the boys back home, comfortably numb.

kan best een foutje in zitten. :sssh:

patricia
8 juli 2006, 09:06
idd in een woord.....GEWELDIG!!

hoe vondt je die ruimte-pop boven het publiek?
echt leuk gedaan.
en verder?..........fantastisch.
vooral die zangeres..wat een stem!

floyd
8 juli 2006, 10:08
Het was zeker weer geweldig!! ik had alleen gehoopt op wat andere nummers ertussen...

Heb alleen mijn twijfels bij sheep , roger leek het meeste te playbacken en bas speelde hij ook weinig. Maar ook dat neemt niet weg dat het een geweldig concert was.

Richwoodje
8 juli 2006, 12:04
sjeez, was een lang optreden zeker?

nielsduursma
8 juli 2006, 12:30
mwa, net geen 3 uur volgens mij. ik heb na afloop nog de drummer (graham broad) weg zien lopen. en toen na een uurtje de rest niet meer weg ging (of al weg was) ben ik maar weggegaan.

E-J
8 juli 2006, 22:35
Precies dezelfde setlist als bij Arrow ... :roll:

nielsduursma
8 juli 2006, 22:36
ik zit nu even terug te kijken naar die setlist alleen ben ik wish you where here vergeten erop te zetten:o

E-J
8 juli 2006, 22:37
'Vera' ook niet toevallig vergeten? ;)

nielsduursma
8 juli 2006, 22:48
'Vera' ook niet toevallig vergeten? ;)

is dat zo'n nummer wat aan elkaar geplakt is ofzo?? net als bijv happiest days of our lives. en het is zeker van roger waters solowerk? daar ken ik nml niet alles van. ik draai die cd's wel vaak maar hoe al die nummers heten :p

(ik miste wel the bravery of being out of range, das ook zo'n mooi nummer)

E-J
8 juli 2006, 22:52
Vera staat op The Wall...net zoals the Happiest Days of our Lives

Net anderhalve minuut geloof ik...maar wel mooi. :)

Ome Keith
8 juli 2006, 23:43
Ben ook geweest. Was m'n eerste rock concert (net 13). Geen slecht om mee t beginnen. Was al aardig opgevoed met Floyd/Waters door m'n pa. Stond ook nog eens helemaal vooraan. Roger heeft bij minstens 5 nummers geplaybackt/meegezongen maar het was waanzinnig leuk. Katie Kissoon en PP Arnold kende ik al van de DVD in the flesh. Zijn live eng goed !!!
Enne.. Roger heeft last van trillende handen geloof ik (lijkt me beroerd).