PDA

View Full Version : Lag



Bluesbreaker
21 juni 2006, 16:23
Hey allemaal,

ik ben me een beetje aan het orienteren om er misschien eens een akoestische gitaar bij te kopen en vroeg me af wat jullie van de LAG GLA 100DCE vinden. Ik vond het zelf wel een leuke gitaar maar heb verder de ballen verstand van akoestische gitaren.

Groeten!

Bluesbreaker
23 juni 2006, 14:46
Iemand er ooit van gehoord?

waayer
23 juni 2006, 15:40
Lag maakt hele mooie gitaren, in Terneuzen verkopen ze er een hele serie.
De acoustische staan er ook maar ik moet zeggen dat ik zeer onder de indruk was van de electrische, de acoustische heb ik niet zo zeer op gelet.

www.lagguitars.com

maylingjv
23 juni 2006, 16:06
doen ! die lag gitaartjes zijn juweeltjes voor hun prijs

tiopsa
23 juni 2006, 16:27
Hey allemaal,

ik ben me een beetje aan het orienteren om er misschien eens een akoestische gitaar bij te kopen en vroeg me af wat jullie van de LAG GLA 100DCE vinden. Ik vond het zelf wel een leuke gitaar maar heb verder de ballen verstand van akoestische gitaren.

Groeten!

Ik heb er verder zelf geen ervaring mee maar:
Ik was vorige week bij Soundhouse (Hoogeveen) om te kijken voor een nieuwe akoestische. Zij verkopen normalitair regelmatig LAG's, maar momenteel waren ze er een beetje huiverig over. Er waren een aantal gitaren teruggebracht omdat de hals vanaf het midden!! krom begon te trekken. Toch apart als dit na 0,5 jaar gebeurt bij meerdere exemplaren.

Zoals ik al zei, ik weet er het fijne niet van maar misschien iets om even dieper uit te zoeken en mee te nemen in je keuze.

Gr. Tim

richie sambora
23 juni 2006, 18:25
ja, de plaatselijke winkel wacht al een dikke 5 maand op een levering.

de hele levering was afgekeurd, idd met een probleem aan de hals...

Bluesbreaker
25 juni 2006, 15:15
Okay, bedankt voor de tip! Dat is wel iets om goed in de gaten te houden.